Υποδειγματικός ο γυρίνος σου . Έδωσες πνοή στο άσχημο αυτό αεροσκάφος. Το έψαχνα και εγω κάποτε στην 1/72.
Ξεχωρίζω τις λεπτομέρειες στο εμπρός μέρος ( cockpit, φορείς, σημεία "διπλώματος" των φτερών κλπ) και τις φθορές, πολύ ρεαλιστικό. Μυρίζει desert storm λέμε...