Αποστολέας Θέμα: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8  (Αναγνώστηκε 14810 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1406
  • Age: 77
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« στις: Δεκεμβρίου 22, 2015, 03:10:37 μμ »
Φίλοι μου καλησπέρα.
Λοιπόν, ξεχνάμε τι έγινε με τη Shelby, τρίβουμε τις παλάμες και ξεκινάμε.

Το επόμενο εγχείρημα είναι η Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 της Pocher, ένα σφραγισμένο εργοστασιακά κιτ που βρήκα σε (σχετικά) καλή τιμή στην Αγγλία. Η Rolls Royce δεν χρειάζεται ιδιαίτερη παρουσίαση, ωστόσο μερικά στοιχεία (που αφορούν το μοντέλο όπως έβγαινε το 1932) βοηθούν στην ολοκλήρωση της εικόνας. Το Phantom II βρίσκονταν στην παραγωγή μεταξύ 1929 και 1936, διαδεχόμενο το Phantom I. Είναι το τελευταίο μοντέλο που παράχθηκε όσο ήταν εν ζωή ο Sir Henry Royce, και Γι'' αυτό το RR στο σήμα είναι ακόμα κόκκινο. Το μοντέλο παρουσίαζε πολλές καινοτομίες σε σχέση με τον προκάτοχό του, με πιο χαρακτηριστική τα ημιελλειπτικά ελατήρια στον πίσω άξονα. Είχε ωστόσο ακόμα μονοκόμματους άξονες μπρος και πίσω, πράγμα που έδινε μια σχετική ακαμψία.

Το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε σε δύο εκδόσεις πλαισίου που διέφεραν στο μήκος: 150 και 144 ίντσες. Το βραχύτερο πλαίσιο έδωσε και τη βάση στην «σπορ» εκδοχή, την Continental, πάνω στην οποία χτίστηκε και το κουπέ Sedanca. Ο πελάτης παραλάμβανε γυμνό το πλαίσιο με τον κινητήρα και όλα τα συστήματα και το πήγαινε στον κατασκευαστή αμαξωμάτων της επιλογής του για τα περαιτέρω. Συνολικά κατασκευάστηκαν στα 7 χρόνια της παραγωγής 1402 «κανονικά» κομμάτια και 278 Continental.

Για όλα τα μοντέλα ο κινητήρας ήταν ίδιος. Αν και η RR δεν συνηθίζει να δημοσιεύει στοιχεία για τους κινητήρες της, σήμερα ξέρουμε ότι το Phantom II είχε έναν εξακύλινδρο κινητήρα εν σειρά με κυβισμό 7668 cm3, που έδιναν 122 hp στις 3000 στροφές. Το κιβώτιο 4 ταχυτήτων (με συγχρονισμένη την 3η και την 4η) μετέδιδε την κίνηση στον πίσω άξονα. Μεγίστη ταχύτητα ήταν 135 kmh, ενώ η επιτάχυνση 0 - 84 kmh (0 -50 mph) ήταν 14,5 δευτερόλεπτα. Τα φρένα ήταν ταμπούρα μπρος-πίσω με σερβοϋποστήριξη, ενώ τα λάστιχα είχαν διαστάσεις 7,00 x 20. Το συνολικό μήκος ήταν περίπου 5,6 μέτρα και το πλάτος 1,5 μέτρο (ανάλογα βέβαια και με την υπερκατασκευή), ενώ το βάρος ήταν 5000 - 6500 λίβρες (2300 - 3000 κιλά).

Η Pocher έβγαλε στην αγορά τρία μοντέλα, ουσιαστικά με τα ίδια κομμάτια στο κιτ και μικρές παραλλαγές: το Phantom II Sedanca Coupé (Κ72), με το οποίο θα ασχοληθούμε τους επόμενους μήνες, το Phantom II Torpedo Convertible (Κ75) και το Phantom II Ambassador (Κ83). Τα μοντέλα χαρακτηρίζονται από μεγάλη λεπτομέρεια (πάνω από 1900 κομμάτια στο κιτ - εκ των οποίων βέβαια κάπου 800 είναι για τις ακτίνες των τροχών...), κινητήρες με λειτουργικό εσωτερικό, πόρτες και παράθυρα που ανοιγοκλείνουν, φρένα που λειτουργούν (υποτίθεται...) με το πάτημα του πεντάλ, φώτα που ανάβουν κλπ. Καλό μου κουράγιο!

Πρώτες φωτογραφίες από την κατασκευή εντός των εορτών. Προς το παρόν οι συνήθεις φωτογραφίες του κουτιού και των περιεχομένων του:

      

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1406
  • Age: 77
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #1 στις: Δεκεμβρίου 28, 2015, 12:17:04 μμ »
Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά!

Ξεκινάμε λοιπόν τη Ρολς... Τη βδομάδα που πέρασε, ασχολήθηκα με το στροφαλοφόρο. Η βαφή έγινε με Metalcote Steel της Humbrol. Οφείλω να πω ότι τα κομμάτια έχουν αρκετές ατέλειες και χρειάζονται μπόλικο λιμάρισμα και τρίψιμο. Το μέλλον θα δείξει... Ιδού και οι πρώτες φωτογραφίες:

         

Η συνέχεια το 2016!

Αποσυνδεδεμένος Modeling Greek man

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 133
  • Τόπος: Αθήνα
  • Απόλλων Κωτούλας--Κλίμακα 1/24 & 1/16
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #2 στις: Ιανουαρίου 01, 2016, 09:54:22 μμ »
Καλό ξεκίνημα και καλη χρονιά

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1406
  • Age: 77
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #3 στις: Ιανουαρίου 03, 2016, 12:05:34 μμ »
Καλημέρα και καλή χρονιά με υγεία, γερά μάτια και σταθερά χέρια!!!

Στα ενδιάμεσα οικογενειακών τραπεζωμάτων και ρεβεγιόν δούλεψα το σώμα του κινητήρα και το κάρτερ. Κατ' αρχήν γερό στοκάρισμα για να εξαλειφθούν τα βαθουλώματα:

   

Κατόπιν αστάρωμα και βάψιμο εξωτερικά με aluminium και εσωτερικά με gun metal, αμφότερα της Humbrol.

   

Στη συνέχεια βάψιμο των κουζινέτων, πάλι με gun metal της Humbrol, εκτός από την επιφάνεια τριβής που έμεινε άβαφτη για να έχει καλή ολίσθηση.

   

Ακολούθησε η τοποθέτηση των εδράνων στο σώμα της μηχανής και το αλφάδιασμά τους (με το μάτι και με ένα στυλό κατάλληλης διαμέτρου:

      

Και τέλος ένα dry fit του στροφαλοφόρου κρατημένου με τα δύο ακραία κουζινέτα:

   

Και για να μήν ξεχνιόμαστε, να και μια υπενθύμιση των διαστάσεων...



Τα ξανελέμε σε μια βδομάδα πάλι, ελπίζω με τελειωμένο το κιβώτιο συγχρονισμού (βαλβίδων, ανάφλεξης, ...)

Αποσυνδεδεμένος ixodeservice

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 143
  • Age: 48
  • Τόπος: Επισκοπείο Σύρος.
  • Κοντιζάς Ηλίας
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #4 στις: Ιανουαρίου 03, 2016, 01:34:22 μμ »
Καλή Χρονιά με υγεια Κωσταντίνε!!

Ψαρωτικό το μέγεθος ρε φίλε!!!Πολύ ωραία δουλειά με σωμα,μπιέλες.στρόφαλο κλπ....
Να σε ρωτήσω το μπρούτζινο αξονακι στο τελείωμα του στροφάλου ηταν μέσα στο κιτ ε?

Περιμένω την συνέχεια!!!

Ηλίας  ::salut::
They dedicate their lives
To running all of his
He tries to please them all
This bitter man he is...                                     [METALLICA]

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1406
  • Age: 77
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #5 στις: Ιανουαρίου 03, 2016, 01:37:54 μμ »

Να σε ρωτήσω το μπρούτζινο αξονακι στο τελείωμα του στροφάλου ηταν μέσα στο κιτ ε?


Ευχαριστώ για τα καλά λόγια Ηλία! Ναι, το αξονάκι ήταν μέσα στο κιτ, όπως και διάφορα άλλα μπρούτζινα που θα εμφανιστούν στη συνέχεια...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1406
  • Age: 77
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #6 στις: Ιανουαρίου 10, 2016, 01:58:17 μμ »
Καλησπέρα!

Όπως είχα προγραμματίσει, τη βδομάδα που πέρασε ασχολήθηκα με το κιβώτιο συγχρονισμού, του οποίου ιδού τα κομμάτια:

   

Όπως και το υπόλοιπο σώμα της μηχανής, το κιβώτιο βάφτηκε εξωτερικά με aluminium και εσωτερικά με gun metal της Humbrol. Τα γρανάζια ωστόσο έμειναν άβαφα, για να μην χειροτερέψει η ήδη προβληματική εφαρμογή τους. Κατά την τοποθέτηση των γραναζιών αποδείχτηκε ότι δεν ήταν προφανές το να γυρίζουν όλα ελεύθερα.

         

    

Χρειάστηκε μπόλικο λιμάρισμα και δοκιμή μέχρι να κάθονται χαλαρά στους άξονες τους και να στρέφονται όπως δείχνει το βιντεάκι:

www.dropbox.com/s/en90fjkvcy96f9k/timing%20gear.mp4?dl=0

Κατά το μοντάρισμα του κιβωτίου φάνηκε ωστόσο ότι πριν μπουν τα γρανάζια πρέπει να εγκατασταθεί ο άξονας του συστήματος δυναμό-μανιετό. Έτσι με μια έξτρα απρογραμμάτιστη προσπάθεια ετοιμάστηκαν και τοποθετήθκαν και τα κομμάτια αυτα (αξιοπερίεργο είναι ότι υπάρχει και ο ρότορας του δυναμό, παρόλο που δεν συνεισφέρει καμιά λειτουργική υπηρεσία, ούτε φαίνεται όταν κλείσει το δυναμό):

      

Και ιδού το τελικό αποτέλεσμα τόσο από μπρος όσο και από το πλάι:

   

Την ερχόμενη βδομάδα έχουν σειρά οι κύλινδροι, πιστόνια, βαλβίδες, κλπ.

Αποσυνδεδεμένος Faethonas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 140
  • Age: 50
  • Τόπος: Athens/Greece
  • modelclub.gr
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #7 στις: Ιανουαρίου 11, 2016, 12:16:53 πμ »
Ομορφη δουλειά, θα έχεις  τις φωτογραφιές να θυμάσαι ο,τι δεν θα φαίνεται στο τελικό αποτέλεσμα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1406
  • Age: 77
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #8 στις: Ιανουαρίου 11, 2016, 05:59:37 μμ »
Ευχαριστώ Φαέθωνα! Ακόμα και όταν σκεπαστούν όλα τα "εντόσθια", γυρίζοντας τη μανιβέλα θα στρέφονται ο ανεμιστήρας και ο άξονας του δυναμό-μανιετό - απόδειξη ότι θα κινείται και ο στροφαλοφόρος και τα πιστόνια...

Αποσυνδεδεμένος Modeling Greek man

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 133
  • Τόπος: Αθήνα
  • Απόλλων Κωτούλας--Κλίμακα 1/24 & 1/16
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #9 στις: Ιανουαρίου 12, 2016, 11:38:13 μμ »
Πολυ καλη κλίμακα. Εχει πολλά μηχανικά μέρη (ακόμα κι αυτά που δεν φαίνονται και ειναι μεσα στα κομμάτια) ενώ στις υπόλοιπες κλίμακες εσωτερικα τα κομμάτια της μηχανής ειναι κούφια πράγμα που δεν τα κάνει και τόσο ρεαλιστικά

Αποσυνδεδεμένος ixodeservice

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 143
  • Age: 48
  • Τόπος: Επισκοπείο Σύρος.
  • Κοντιζάς Ηλίας
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #10 στις: Ιανουαρίου 13, 2016, 08:37:55 πμ »
Ομορφα πράγματα!!!

Καλή συνέχεια Κωνσταντίνε!!!

Ηλίας ::salut::
They dedicate their lives
To running all of his
He tries to please them all
This bitter man he is...                                     [METALLICA]

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1406
  • Age: 77
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #11 στις: Ιανουαρίου 13, 2016, 10:33:18 πμ »
Καλημέρα φίλοι μου! Μικρό μεσοβδομαδιάτικο update. Όπως είχαμε πει, ετοιμάστηκαν οι κύλινδροι και η κεφαλή των βαλβίδων με σημαντικά λιγότερα προβλήματα εφαρμογής από τα προηγούμενα. Βάφτηκαν με Metalcote steel της Humbrol, όπως και τα πιστόνια:

      

Τα πιστόνια περάστηκαν στις μπιέλες και οι κύλινδροι φορέθηκαν από πάνω:

   

Με την ευκαιρία αυτή, να και δυο βιντεάκια που δείχνουν την κίνηση των πιστονιών και του στροφαλοφόρου, πριν αυτά σκεπαστούν μια για πάντα:

www.dropbox.com/s/ybyf83v44qs0mrl/pistons.mp4?dl=0
www.dropbox.com/s/jw9tbh2lfyql3u5/crankshaft.mp4?dl=0

Σειρά είχε μετά η κεφαλή των βαλβίδων, της οποιας ιδού τα συστατικά μέρη...



...και η σειρά της συναρμολόγησής τους:

         



Η συνέχεια το Σαββατοκύριακο με διάφορα μπιχλιμπίδια (βλέπε περιφερειακά συστήματα του κινητήρα...)

Αποσυνδεδεμένος Voroshilov

  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 3398
  • Age: 45
  • Τόπος: Ν.Φιλαδέλφεια
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #12 στις: Ιανουαρίου 13, 2016, 02:00:04 μμ »
 :o
Έχω μείνει άναυδος!!!
Η κλίμακα μπορεί να προσφέρεται για τέτοια δουλειά, αλλά (κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια), και το «χέρι» παίζει σημαντικό ρόλο στο να βγει αυτό το αποτέλεσμα!!!!
Φαντάζομαι το καπό θα μείνει ανοιχτό ε? 

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1406
  • Age: 77
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #13 στις: Ιανουαρίου 13, 2016, 05:48:22 μμ »
:o
Φαντάζομαι το καπό θα μείνει ανοιχτό ε?

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Το καπό θα μπορεί να ανοιγοκλείνει, και κατά πάσαν πιθανότητα θα μείνει ανοιχτό - άν και αυτό δεν συνάδει με την αξιοπρέπεια της μάρκας !!!

Κώστας

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1406
  • Age: 77
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #14 στις: Ιανουαρίου 17, 2016, 02:20:37 μμ »
Καλησπέρα σε όλους για το Κυριακάτικο update! Όπως είχα προαναγγείλει, μπήκαν διάφορα βοηθητικά συστήματα τιυ κινητήρα (λίπανση, ψύξη, ηλεκτροδότηση...). Τα περισσότερα συστήματα βάφτηκαν με Silver της Humbrol, τα υπόλοιπα με Black Semi-Gloss της Tamiya. Τα μπουλόνια βάφτηκαν (πλην εξαιρέσεων) πάνω σε ανοιχτό φόντο με Metallic Grey της Tamiya, πάνω σε σκούρο φόντο με Gold της Mr. Hobby.

Κατ' αρχήν συμπληρώθηκε το κάρτερ με τις τάπες του, την αντλία λαδιού και τη μίζα:

   

Στο σώμα της μηχανής προστέθηκαν ο σωλήνας εισαγωγής λαδιού και το φίλτρο λαδιού καθώς και η βαλβίδα λίπανσης:

   

Στην άλλη άκρη του κινητήρα μπήκαν ο σωλήνας εισαγωγής νερού και η αντλία νερού:

      

Συνέχεια είχε το ντιστριμπιτέρ, χωρίς και με το καπάκι του (που θα καλωδιωθεί από βδομάδα):

         

Τέλος προστέθηκε η αντλία κενού πάνω στο κιβώτιο συγχρονισμού και η καλωδίωση του δυναμό:

   

Και μια γενική άποψη της δεξιάς πλευράς του κινητήρα πριν προστεθούν το καρμπιρατέρ και οι σωλήνες εισαγωγής:



Συνέχεια την ερχόμενη βδομάδα με τον ανεμιστήρα και την καλωδίωση των μπουζί. Ως τότε happy modelling!

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #15 στις: Ιανουαρίου 17, 2016, 02:30:12 μμ »
Απίθανο!!!

Πρόσεξε λίγο στην δεξιά πλευρά, το χαμηλότερο σωληνάκι ( στο σημείο που μπαίνει στο σώμα της μηχανής, κάτω από τα φίλτρα του λαδιού) έχει ραγίσει το πλαστικό.

Αποσυνδεδεμένος Faethonas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 140
  • Age: 50
  • Τόπος: Athens/Greece
  • modelclub.gr
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #16 στις: Ιανουαρίου 17, 2016, 03:56:00 μμ »
Πολύ καλό αποτέλεσμα, συγχαρητηρια και καλη συνεχεια.

Να τολμησω να ρωτησω αν θα το προτεινες σαν αγορα ή τώρα που το δουλεύεις βλέπεις ότι κάποιο άλλο ίσως να ήταν καλύτερη επιλογή.

Κοιτάζω τα καινούργια της εταιρίας εδω και αρκετό καιρό, αν και πρόσφτα είχαν έλειψη.

Υπάρχουν και άλλα απο την παλια παραγωγη εύκολα στο ebay, αν και το κόστος τους πολλές φορες ειναι εντελώς απαγορευτικό.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1406
  • Age: 77
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #17 στις: Ιανουαρίου 17, 2016, 06:02:08 μμ »
Απίθανο!!!

Πρόσεξε λίγο στην δεξιά πλευρά, το χαμηλότερο σωληνάκι ( στο σημείο που μπαίνει στο σώμα της μηχανής, κάτω από τα φίλτρα του λαδιού) έχει ραγίσει το πλαστικό.

Ευχαριστώ, το ξέρω. Θα στοκαριστεί και θα βαφτεί με πινελάκι τοπικά...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1406
  • Age: 77
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #18 στις: Ιανουαρίου 17, 2016, 06:13:02 μμ »
Να τολμησω να ρωτησω αν θα το προτεινες σαν αγορα ή τώρα που το δουλεύεις βλέπεις ότι κάποιο άλλο ίσως να ήταν καλύτερη επιλογή.

Κοιτάζω τα καινούργια της εταιρίας εδω και αρκετό καιρό, αν και πρόσφτα είχαν έλειψη.

Υπάρχουν και άλλα απο την παλια παραγωγη εύκολα στο ebay, αν και το κόστος τους πολλές φορες ειναι εντελώς απαγορευτικό.

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια!

Όπως έχω πει και παλιότερα, τα μοντέλα Pocher Classic, παρ' όλες τις δυσκολίες που παρουσιάζουν στην κατασκευή είναι μια πρόκληση που ο "μαζοχιστής" μοντελιστής δεν μπορεί να παρακάμψει... Σχετικά με το συγκεκριμένο μοντέλο, απ' ό,τι έχω διαβάσει, κυκλοφορούν κάμποσα ελαττωματικά κιτ και αν σου πετύχει κανένα απ' αυτά δεν ξέρεις τι να κάνεις (δεν επιστρέφονται!!!). Εξάλλου δεν θα ξεκινούσα από τα πιο δύσκολα. Αν είναι το πρωτο σου Pocher, θα σου συνιστούσα το Fiat 1907, που είναι και το φτηνότερο. Και πριν το ξεκινήσεις, παρ' όλη τη σχετική απλότητα του (δεν έχει κινούμενα μέρη στον κινητήρα ή στα φρένα), θα σου συνιστούσα να αγοράσεις και το CD με τις "Supplemental Instructions" του Paul Koo από το eBay. Αξίζει τα λεφτά του (35 US $) χρυσά και σε βοηθάει να αποφύγεις όλες τις κακοτοπιές.

Όσο για τα καινούργια μοντέλα, το μεν Aventador το βρίσκεις εύκολα, το δε Huracan δεν είναι σε έλλειψη, απλώς ήταν να βγει στην αγορά πριν τα Χριστούγεννα και τώρα λένε πως θα βγεί πριν το Πάσχα.

Αποσυνδεδεμένος ixodeservice

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 143
  • Age: 48
  • Τόπος: Επισκοπείο Σύρος.
  • Κοντιζάς Ηλίας
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #19 στις: Ιανουαρίου 20, 2016, 12:54:38 μμ »
Χορταστικό το μεγεθος και η δουλειά που ρίχνεις Κωνσταντίνε!!
Καλή συνέχεια
They dedicate their lives
To running all of his
He tries to please them all
This bitter man he is...                                     [METALLICA]

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1406
  • Age: 77
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #20 στις: Ιανουαρίου 23, 2016, 05:36:28 μμ »
Weekend update λοιπόν... Όπως ήταν στο πλάνο, η βδομάδα ξεκίνησε με τον ανεμιστήρα, του οποίου ιδού τα μέρη:

      

Και ιδού το αποτέλεσμα μονταρισμένο (αυτή ήταν η εύκολη δουλειά του επταημέρου...):

    

Στη συνέχεια ξεκίνησα με την καλωδίωση των μπουζί, βάφοντας πρώτα τα χυτά μπουζί πάνω στην κεφαλή των βαλβιδων άσπρα και φορώντας τους τα μπρούτζινα επιστόμια που περιέχονται στο κιτ:



Κατόπιν έφτιαξα από κομματάκια αλουμινένιου σωλήνα μήκους 5 mm τους συνδέσμους που θα φορεθούν στην άκρη των μπουζοκαλωδίων. Για τα μπουζοκαλώδια χρησιμοποιώ προσομοίωση των γνήσιων που είχαν υφασμάτινο κίτρινο επικάλυμμα. Είναι ένα από τα λίγα βελτιωτικά που θα βάλω σ' αυτό το μοντέλο και που βρήκα στο Model Motorcars:

       

Τέλος κόπηκαν, τρυπήθηκαν και μονταρίστηκαν οι δύο σωλήνες-οδηγοί για τα μπουζοκαλώδια καθώς και το πηνίο ανάφλεξης:

   

Όπως καταλαβαίνετε, έπεσε μπόλικη δουλειά μηχανουργείου... Η ολοκλήρωση της καλωδίωσης θα γίνει με το βίδωμα των καλωδίων στα μπουζί με μπουλονάκια 00-90 που έχω παραγγείλει στο MicroMark και περιμένω να έρθουν.

Από βδομάδα ξεκινάω το σύστημα εισαγωγής με το καρμπιρατέρ. Καλό Σαββατοκύριακο!

Αποσυνδεδεμένος Modeling Greek man

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 133
  • Τόπος: Αθήνα
  • Απόλλων Κωτούλας--Κλίμακα 1/24 & 1/16
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #21 στις: Ιανουαρίου 23, 2016, 11:01:31 μμ »
Όπως πάντα κάνεις πολυ καλη δουλειά και χωρίς καμία ατέλεια

Αποσυνδεδεμένος Faethonas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 140
  • Age: 50
  • Τόπος: Athens/Greece
  • modelclub.gr
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #22 στις: Ιανουαρίου 24, 2016, 03:59:10 μμ »
Υπέροχα, ένα μικρό νόμισμα δίπλα απά τα καλούδια καμια φορα θα βοηθουσε ίσως να δουμε το μεγεθος της λεπτομέρειας. ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1406
  • Age: 77
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #23 στις: Ιανουαρίου 24, 2016, 06:06:48 μμ »
Υπέροχα, ένα μικρό νόμισμα δίπλα απά τα καλούδια καμια φορα θα βοηθουσε ίσως να δουμε το μεγεθος της λεπτομέρειας. ::salut:: ::salut::

Οι επιθυμίες σας, διαταγές!  :wink:



Αποσυνδεδεμένος ixodeservice

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 143
  • Age: 48
  • Τόπος: Επισκοπείο Σύρος.
  • Κοντιζάς Ηλίας
Απ: Rolls Royce Phantom II Sedanca Coupé 1932 by Pocher, 1:8
« Απάντηση #24 στις: Ιανουαρίου 25, 2016, 07:15:04 μμ »
Πλουσιο σε λεπτομέρια update!!!   :wink:

Ομορφη προσθήκη οι ακροδέκτες και τα κίτρινα μπουζοκαλώδια!!!

Σε παρακολουθώ με ενδιαφέρον!!!

Καλή συνέχεια  ::salut::
They dedicate their lives
To running all of his
He tries to please them all
This bitter man he is...                                     [METALLICA]

Tags: