Modelclub.gr Φόρουμ

Russian battleship Sevastopol (Севастополь) 1/350 ZVEZDA (Αναγνώστηκε 5357 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Symeon

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 2772
Russian battleship Sevastopol (Севастополь) 1/350 ZVEZDA
Δεκέμβριος 13, 2015, 09:42:57 μμ
Russian battleship Sevastopol (Севастополь)



Ιστορικό:
Μερικά από τα μακροβιότερα  θωρηκτά στον κόσμο, τα σκάφη κλάσης Gangut ή όπως ήταν γνωστά στο Ρωσικό ναυτικό – Sevastopol (Севастополь)
είχαν  περιπετειώδεις σταδιοδρομίες.  Πάλεψαν σε τέσσερις πολέμους, συμμετείχαν σε τρεις επαναστάσεις και επιβίωσαν όλα,
εκτός από έναν που από τη διαδικασία εκσυγχρονισμού του  έχασε το  50% της κατηγορίας του. 
Τέσσερα πολεμικά πλοία της κλάσης (Petropavlovsk, Sevastopol, Gangut και  Poltava  πήραν το όνομα τούς μετά από τις διάσημες Ρώσικες μάχες).
Η κατασκευή ξεκίνησε τον Ιούνιο του 1909 και κατά τη χρονική στιγμή αυτή ήταν μερικά από τα πιο ισχυρά θωρηκτά που έχουν σχεδιαστεί.

Το Sevastopol ήταν το πρώτο πλοίο που ολοκληρώθηκε από τα θωρηκτά  κλάσης  Gangut  του Αυτοκρατορικού Ρωσικού Ναυτικού,
που χτίστηκε πριν τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Τα Ganguts ήταν η πρώτα της κλάσης των Ρώσικων Dreadnoughts.

Το Sevastopol πήρε το όνομά του από την πολιορκία της Σεβαστούπολης κατά τη διάρκεια του Κριμαϊκού πολέμου.
Το πλοίο είχε ολοκληρωθεί κατά τη διάρκεια του χειμώνα του 1914-1915, αλλά δεν ήταν ακόμη έτοιμος για μάχη μέχρι τα μέσα του 1915.
Του ανατέθηκε υπηρεσία στις 30 Νοεμβρίου του 1914 και έφτασε στο Ελσίνκι στα τέλη του επόμενου μήνα,
όπου και εντάχτηκε στην Πρώτη Ταξιαρχία Θωρηκτών του Στόλου της Βαλτικής.

Ο ρόλος του ήταν να υπερασπιστεί την είσοδο του κόλπου της Φινλανδίας κατά των Γερμανών,
οι οποίοι ποτέ δεν προσπάθησαν να εισέλθουν, έτσι πέρασε τον χρόνο του κάνοντας ασκήσεις και παρέχοντας κάλυψη σε επιχρίσεις ναρκοθέτησης.
Το Sevastopol και το αδελφό του πλοίο Gangut παρείχαν μακρινή κάλυψη στις επιχειρήσεις ναρκοθέτησης  νότια της Λιεπάγια στις 27 Αυγούστου
το μακρινότερο σημείο  που οποιαδήποτε ρωσικό θωρηκτό αποτολμήσει να πάει έξω από τον Κόλπο της Φινλανδίας
κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου. Στις 10 Σεπτεμβρίου προσάραξε και ήταν υπό επισκευή για δύο μήνες.

Στις 17 Οκτωβρίου μισό φορτίο μπαρουτιού έπεσε και αναφλέγει στο πάτωμα της μπροστινής αποθήκης πυρομαχικών.
Πλημμυρίζοντας την αποθήκη εμποδίστηκε η έκρηξη, αλλά από τη φωτιά που προκλήθηκε σκοτώθηκαν δύο άνδρες και έκαψε μερικούς άλλους.
Τα μέλη του πληρώματος προσχώρησαν στην γενική ανταρσία του Στόλου της Βαλτικής,
μετά την επανάσταση του Φλεβάρη και ενωθήκαν με  τους μπολσεβίκους αργότερα εκείνο το έτος.

Μέχρι το 1918 υπήρχε έλλειψη εργατικού δυναμικού αλλά το πλήρωμα του εντάχθηκε στην εξέγερση της Κρονστάνδης του 1921.
Μετονομάστηκε Parizhskaya Kommuna αφότου συντρίφθηκε η εξέγερση για να τιμήσει την μνήμη της Παρισινής Κομμούνας
και να διαγράψει την «προδοσία» του πλοίου του Κομμουνιστικού Κόμματος.
Επανοπλιστηκε το 1925 και μετασκευάστηκε το 1928 στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τη μεταφορά του προς τη Μαύρη Θάλασσα το επόμενο έτος.
Το Parizhskaya Kommuna και το καταδρομικό  Profintern έπεσαν σε μια σοβαρή καταιγίδα
στον Βισκαϊκό Κόλπο και είχε ως αποτέλεσμα να υποστεί σοβαρές ζημιές στην πλώρη του το Parizhskaya Kommuna.
Ενώ έπρεπε να πάει στην Μπρεστ για επισκευές, κατάφερε και έφθασε στη Σεβαστούπολη τον Ιανουάριο του 1930.

Το Parizhskaya Kommuna  ανακαινίστηκε πλήρως σε δύο στάδια κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1930.
Αντικατέστησε τους λέβητες,  αναβάθμισε τα όπλα του, αύξησε τον αντιαεροπορικό οπλισμό του,
εκσυγχρόνισε τα συστήματα ελέγχου πυρός του και αύξησε την αντιτορπιλική προστασία του.

Κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου παρείχε υποστήριξη πυροβολικού
κατά τη διάρκεια της πολιορκίας της Σεβαστούπολης και σχετικές άλλες υπηρεσίες
μέχρι που αποσύρθηκε από την μάχη τον Απρίλιο 1942,
όταν ο κίνδυνος από τη Γερμανική εναέρια επίθεση έγινε πάρα πολύ μεγάλος.
Διατηρήθηκε σε ενεργό υπηρεσία μετά τον πόλεμο μέχρι που έγινε εκπαιδευτικό πλοίο το 1954.
Διαλύθηκε στην Σεβαστούπολη το 1956 – 57.

Σχεδίαση:
Το Sevastopol χτίστηκε από την Baltic Works στην Αγία Πετρούπολη.
Το χτίσιμο ξεκίνησε στις 16 Ιουνίου 1909 και καθελκύστηκε στις 10 Ιουλίου 1911.
Το Sevastopol ήταν 180 μέτρα (590 πόδια) μήκους στην ίσαλο γραμμή και 181,2 μέτρα (594 ft 6 in) το ολικό του μήκους.
Είχε 26,9 μέτρων (88 ft 3 in) πλάτος  και το βύθισμα του ήταν  8,99 μέτρων (29 ft 6 in), 49 εκατοστά (1 ft 7 in) περισσότερο από ότι είχε σχεδιαστεί.
Το  εκτόπισμα του ήταν 24.800 τόνοι πλήρες φορτίου, άνω των 1.500 τόνων περισσότερο από ότι είχε σχεδιαστεί το οποίο ήταν 23.288 τόνους.
Ο κινητήρας του Sevastopol κατασκευάστηκε από τους Baltic Works. Δέκα τύπου Parsons ατμοστρόβιλοι οδηγούν τις τέσσερις έλικες.
Τα μηχανοστάσια βρίσκονται μεταξύ των  πυργίσκων τρία και τέσσερα σε τρία εγκάρσια διαμερίσματα.
Τα εξωτερικά διαμερίσματα του μηχανοστασίου έχουν το καθένα μια υψηλής πίεσης τουρμπίνα μπροστά και μια αντίστροφη τουρμπίνα για κάθε άξονα.
Το κεντρικό μηχανοστάσιο είχε δύο τουρμπίνες  χαμηλής πίεσης μπροστά και στην πρύμνη δύο στροβίλους  που κινούν τους δύο άξονες στο κέντρο.
Οι κινητήρες έχουν συνολική ιπποδύναμη 42000 shp (31319 kW), αλλά παράγονται 52.000 shp (38,776 kW).
Εικοσιπέντε Yarrow λέβητες ατμού τύπου Admiralty μικρού σωλήνα που παρέχουν ατμό  στις μηχανές με πίεση στις 17,5 ατμόσφαιρες (1.770 kPa 257 psi).
Κάθε λέβητας ήταν εφοδιασμένο με Thornycroft ψεκαστήρες πετρελαίου για ανάμικτη καύση πετρελαίου / άνθρακα.
Είχαν διάταξη σε δύο ομάδες. Η προς τα εμπρός ομάδα αποτελούνταν από δύο λεβητοστάσια μπροστά από το δεύτερο πυργίσκο,
το πρώτο εκ των οποίων είχε τρεις λέβητες, ενώ το δεύτερο είχε έξι.
Η οπίσθια ομάδα ήταν μεταξύ του δεύτερου και τρίτου πυργίσκου και περιελάμβανε δύο διαμερίσματα, το καθένα με οκτώ λέβητες.
Σε πλήρες φορτίο μπορεί να μεταφέρει 1,877.1 t άνθρακα και 710 t μαζούτ
που του παρέχουν μια ακτίνα δράσης 3.500 ναυτικά μίλια (6.500 χιλιομέτρων  4.000 μίλια) με ταχύτητα 10 κόμβων (19 km / h, 12. mph)


Οπλισμός:
Ο κύριος οπλισμός του αποτελείται από δώδεκα πυροβόλα Obukhovskii 12 ιντσών (305 mm) Pattern 1907 διαμετρήματος 52
τοποθετημένα σε τέσσερεις τριπλούς πυργίσκους στο μήκος του πλοίου.
Δεκαέξι πυροβόλα των 4,7 ιντσών (119 mm) διαμετρήματος 50 Pattern 1905 τοποθετημένα περιμετρικά του σκάφους
για να το προστατεύουν από τα αντιτορπιλικά.
 Δύο των 3 ιντσών (76 mm) διαμετρήματος 30 Lender αντιαεροπορικά τοποθετημένα στη πρύμη.
Προστέθηκαν επίσης αντιαεροπορικά και κατά τη διάρκεια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου χωρίς να υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες για αυτά,
εικάζετε όμως ότι ήταν τέσσερα των 3 ιντσών (76 mm) και τοποθετήθηκαν στις στέγες των δυο τελευταίων πυργίσκων.
Τέσσερις τορπιλοσωλήνες  των 17,7 ιντσών (450 mm) τοποθετημένες στα ύφαλα με τρις τορπίλες για των καθένα.
Η θωράκιση του αποτελούνταν από ατσάλι το οποίο  ήταν στην ζώνη έως την ίσαλο γραμμή με πάχος 125–225 mm (4.9–8.9 in)
στο κατάστρωμα με πάχος 12–50 mm (0.47–1.97 in) στους πυργίσκους με πάχος 76–203 mm (3.0–8.0 in)
και στην γέφυρα με πάχος 100–254 mm (3.9–10.0 in).
Τέλος το πλήρωμα του αποτελούνταν από 1126 άνδρες.

Γενικά Χαρακτηριστικά:[
Εκτόπισμα: 24,800 τόνοι κανονικού φορτίου και 25,850 τόνοι πλήρες φορτίου.
Μήκος: 594 πόδια (181,2 μ.)
Πλάτος: 88 πόδια(26,9 μ.)
Βύθισμα: 29,5 πόδια (8,99 m)
Εγκατεστημένη ισχύς: 52,000 shp (38,776 kW)
Κινητήρας: 4 άξονες Parsons άμεσης κίνησης, ατμοστρόβιλοι με 25 λέβητες Yarrow Admiralty-type.
Ταχύτητα: 24,1 κόμβοι (44,6 χλμ/ώρα, 27,7 μίλια/ώρα)
Εμβέλεια: 3.500 ναυτικά μίλια (6.500 χιλιόμετρα, 4,000 μίλια) με 10 κόμβους (19 km/h 12 mph)
Πλήρωμα: 1126

Οπλισμός:                                                                                                                               
12 πυροβόλα των 12-inch (305 mm)/52Cal,  Pattern 1907
16 πυροβόλα των 4.7-inch (120 mm) /50Cal Pattern 1905
2 αντιαεροπορικά των 3-inch (76 mm)/ 30Cal Lender
4 τορπιλοσωλήνες των 17.7-inch (450 mm) στα ύφαλα.
Θωράκιση:
Ζώνη έως την ίσαλο: Πάχους 125–225 mm (4.9–8.9 in)
Καταστρώματος: Πάχους 12–50 mm (0.47–1.97 in)
Πυργίσκοι: Πάχους 76–203 mm (3.0–8.0 in)
Γέφυρα: Πάχους 100–254 mm (3.9–10.0 in)

Το Κιτ:
To μοντέλο βρίσκετε μέσα σε ένα αρκετά σκληρό και βαρύ κουτί με ένα έξτρα καπάκι από ποιο λεπτό χαρτόνι
διακοσμημένο στην πρόσοψη του με ένα ζωγραφικό πίνακα του Sevastopol βάλλοντας με τα πυροβόλα του
ενώ στα πλαϊνά υπάρχουν τα box art των άλλων μοντέλων πλοίων της εταιρίας καθώς και φωτογραφίες του έτυμου μοντέλου.
Μέσα στο κουτί βρίσκονται οκτώ Sprue’s μια βάση μια καρτέλα με χαλκομανίες μια καρτέλα με δυο σημαίες και το έντυπο οδηγιών.
Το κιτ  αποτελείται από 432 κομμάτια σε οκτώ Sprue’s σε ανοικτό γκρι πλαστικό με πολύ καλή λεπτομέρεια.


Sprue Α:
Το Sprue A έχει τα δύο μισά του κύτους. Το κύτος μπορεί να γίνει πλήρες ή να κοπεί στην ίσαλο γραμμή (waterline).
Στο εσωτερικό του κήτους υπάρχει ένα αυλάκι για ώστε να γίνει ποιο εύκολο το κόψιμο των κομματιών.


Sprue Β:
Το Sprue Β αποτελείτε από τα δυο μισά του καταστρώματος το χαμηλότερο κατάστρωμα της πρύμνης
τους άξονες τα πηδάλια τις τσιμινιέρες το κεντρικό κομμάτι της γέφυρας
τέσσερεις νομείς για το εσωτερικό του σκάφους καθώς και διάφορα άλλα κομμάτια.


Sprue C:
Το Sprue C είναι διπλό και αποτελείτε από τις βάσης και το κάτω μέρος των πυργίσκων
τις κάνες των πυροβόλων των 12 ιντσών τις βάσεις και τις κάνες των πυροβόλων των 4,7 ιντσών
τις ατμακάτους τις προπέλες και διάφορα άλλα μικρό εξαρτήματα του πλοίου.


Sprue D:
Το Sprue D αποτελείτε από τα υπόλοιπα τμήματα της γέφυρας, τμήματα των ιστών τα καπελά από τις τσιμινιέρες
τις αλυσίδες για τις άγκυρες τις βάσης στήριξης των αξόνων και μερικά ρέλια
τα οποία τοποθετούνται στην γέφυρα και διάφορα άλλα μικροπράγματα.


Sprue E:
Το Sprue E αποτελείτε από τέσσερα διάφανα κομμάτια το οποία τοποθετούνται στα παράθυρα
της υπερκατασκευής που βρίσκετε πίσω από τη γέφυρα.


Sprue F:
Το Sprue F είναι και αυτό διπλό και περιέχει τους πυργίσκους των πυροβόλων των 12 ιντσών
τους βραχίονες και τις πλαϊνές σχάρες πρόσβασης για το αντιτορπιλικό δίχτυ τα αντιαεροπορικά των 2 και3 ιντσών
καθώς και διάφορα καπάκια του καταστρώματος.


Sprue G:
Το Sprue G περιέχει την βάση στην οποία τοποθετεί το μοντέλο η ZVEZDA.
Η βάση είναι παραλληλόγραμμη με ακανόνιστες γωνίες και αναπαριστά βράχια.


ΧΑΛΚΟΜΑΝΙΕΣ:
Οι χαλκομανίες είναι σε ένα καρτελάκι το οποίο περιέχει το όνομα του πλοίου τον θυρεό του Ρωσικού ναυτικού
τα βυθίσματα αλλά και την ίσαλο γραμμή.
Επίσης συμπεριλαμβάνετε και ένα μικρότερο χάρτινο καρτελάκι με τις δυο σημαίες του Ρωσικού ναυτικού.


ΟΔΗΓΙΕΣ:
Οι οδηγίες είναι σε ένα σε ένα οκτασέλιδο φυλλάδιο Α4 με 30 βασικά αλλά και με 29 επιμέρους βήματα.
Τα κείμενα είναι στα ρωσικά και στα αγγλικά.
Οι οδηγίες είναι αρκετά εύκολο να ακολουθηθούν και η κατασκευή ακολουθεί μια λογική σειρά.
Οι οδηγίες βαψίματος είναι σε ασπρόμαυρο σχεδιάγραμμα και αναφέρονται μόνον σε κωδικούς της Model Master.



ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Η ZVEZDA για άλλη μια φορά  κάνει την διαφορά με το συγκεκριμένο μοντέλο στην 1/350,
το οποίο αποτελείται από καινούργια καλούπια παραγωγής 2012, με εξαιρετική χύτευση,
χωρίς καθόλου flash και με ελάχιστα και σε πολύ δυσδιάκριτα σημεία  pin marks.
Το κιτ είναι πάρα πολύ καλό για να κατασκευαστεί κατευθείαν από το κουτί του (ΟΟΒ),
αλλά αποτελεί και μια πολύ μεγάλη πρόκληση για ένα super detailed μοντέλο,
με τα βελτιωτικά των διαφόρων εταιριών που κυκλοφορούν στην αγορά.

Η κατασκευή που θα ακολουθήσει θα είναι στην κατηγορία των super detailed μοντέλων
μιας και θα χρησιμοποιηθεί το βελτιωτικό σετ της Pontosmodel.

Βελτιωτικό:
Το βελτιωτικό είναι της εταιρείας Pontosmodel (35012F1).
 

Αποτελείτε από 3 καρτέλες φωτοχαραγμένα.
   

1 ξύλινο κατάστρωμα σε δυο κομμάτια.


3 σακουλάκια με 215 μπρούτζινα κομμάτια.
     

1 σακουλάκι με την αλυσίδα για τις άγκυρες.


1 καρτελάκι με dry transfer χαλκομανίες


Και τέλος 1 φύλο Α3 δυο σελίδων με τις οδηγείς.


Βάση στήριξης:
Το μοντέλο θα τοποθετηθεί σε 2 μπρούτζινες βάσης που αποτελούνται
από 2 κομμάτια η κάθε μια και είναι και αυτές της εταιρείας Pontosmodel.
   

Συνεχίζεται...

gtdeath13

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/32
  • Η Ελλάς δεν αναμένει να αποθάνετε γι' αυτήν. Αναμένει να νικήσετε!
  • Μηνύματα: 10045
Μάπα η αλυσίδα Μάκη...  ::glossa:: ::glossa::'

Κυκλοφορεί ωραιότατη 3D printed με Θ κρίκους.  :wink:

Κώστας Α.Β.

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1545

Symeon

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 2772
Μάπα η αλυσίδα Μάκη...  ::glossa:: ::glossa::'

Κυκλοφορεί ωραιότατη 3D printed με Θ κρίκους.  :wink:
Που ειναι ποιος την εχει την θελω βρες μου καμία 50 πόντους.

(Image removed from quote.)
Ελπίζω να έχεις πολλές προμήθειες.  :wink:

Blackbeard

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 772
Αντε, επιτέλους... αποφάσισες να πιάσεις ένα σοβαρό πλοίο... ελπίζω πλέον να κρατηθείς μακριά από τα κονσερβοκούτια...



Symeon

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 2772
Αντε, επιτέλους... αποφάσισες να πιάσεις ένα σοβαρό πλοίο... ελπίζω πλέον να κρατηθείς μακριά από τα κονσερβοκούτια...


Εννοείτε κονσερβοκούτια μαι τενεκέδες τέλος, μόνο τσαγιέρες που λέει και ο Φού. :mrgreen: :mrgreen:

Blackbeard

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 772
Εννοείτε κονσερβοκούτια μαι τενεκέδες τέλος, μόνο τσαγιέρες που λέει και ο Φού. :mrgreen: :mrgreen:

Στην περίπτωση μας σαμοβάρι, θα έλεγα... ή ζαβάρκα, ακόμα καλύτερα...


Voroshilov

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 3376
[...] μόνο τσαγιέρες που λέει και ο Φού. :mrgreen: :mrgreen:
Σαμοβάρια για την ακρίβεια!!!
Καλή αρχή!!!
Θα παρακολουθώ και εγώ με ενδιαφέρον!!!

them

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 784
  • -
Μάκη καλή αρχή και καλή συνέχεια με ενα πολύ όμορφο και ιστορικό πλοίο!!!
Αλλά και τα κονσερβοκούτια μια χαρά είναι  έχουν και ίντερνετ και βλέπουμε τις κατασκευές σου :D :D :D,
οπου και αν είμαστε ::glossa:: :lol: 8) :D

Symeon

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 2772
Η αρχή έγινε και τα πρώτα κομμάτια κολλήθηκαν.

Κολλήθηκαν τα δυο κομμάτια που αποτελούν την γάστρα του σκάφους.
Ανοίχτηκαν περιμετρικά του σκάφους τρύπες για να μπουν οι κρίκοι που συγκρατούν τα μπράτσα
για το αντιτορπιλικό δίχτυ καθώς και δυο τρύπες στο κατά μέρος για της βάσης στήριξης του.
       

Έγινε προετοιμασία στο πρυμναίο κατώτερο τμήμα του καταστρώματος
και αφαιρεθήκαν και οι δυο πόρτες από τα πλαϊνά του που θα αντικατασταθούν από το βελτιωτικό της Pontosmodel.
   

Αφού κολλήθηκε το κατώτερο τμήμα του καταστρώματος κολλήθηκαν και τα πλαϊνά του
στα οποία κόλλησα και μερικά κομμάτια πλαστικού για υποστήριξη.
   

*Τα μέρη που είναι με κόκκινο πρέπει να αφαιρεθούν.

Συνεχίζεται...

Symeon

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 2772
Για να μην λέτε ότι το παράτησα να μια μικρή πρόοδος των εργασιών. :mrgreen:

Τοποθετήθηκαν περιμετρικά του σκάφους 32 των αριθμό οι βάσεις στήριξης για τα μπράτσα που κρατούν το αντιτορπιλικό δίχτυ.
       

Κολλήθηκαν οι δυο πόρτες της πρύμνη όπως και τα στεφάνια στα φινιστρίνια του πλοίου.
         

Από το βελτιωτικό της North Star θα χρησιμοποιηθούν τα σκαλιά
 τα οποία θα τοποθετηθούν στην πρύμη και τις τσιμινιέρες του πλοίου. 
 

Με την βοήθεια του οδηγού και με τρυπάνι διαμέτρου 0,2mm ανοιχτήκαν οι τρύπες στις οποίες τοποθετηθήκαν τα σκαλιά.
       


Συνεχίζεται...

gtdeath13

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/32
  • Η Ελλάς δεν αναμένει να αποθάνετε γι' αυτήν. Αναμένει να νικήσετε!
  • Μηνύματα: 10045
Μάκη μ' το ξέρεις ότι τα φινιστρίνια τα βάνεις λάθος; Θα έπρεπε να διπλώνεις το φρύδι κάθετα με τον κύκλο. Αυτό δρούσε ως προστατευτικό για να μην τρέχουν τα νερά μέσα.



Symeon

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 2772
Μάκη μ' το ξέρεις ότι τα φινιστρίνια τα βάνεις λάθος; Θα έπρεπε να διπλώνεις το φρύδι κάθετα με τον κύκλο. Αυτό δρούσε ως προστατευτικό για να μην τρέχουν τα νερά μέσα.


Το ξέρω αλλά αν δεις και αυτό που έχεις μέσα στο πορτοφόλι σου θα καταλάβεις ότι δεν γίνετε να μπουν σωστά. :wink: ::salut::

gtdeath13

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/32
  • Η Ελλάς δεν αναμένει να αποθάνετε γι' αυτήν. Αναμένει να νικήσετε!
  • Μηνύματα: 10045
Να κόβεις το κομμάτι με το φρύδι, να το λυγάς και να το βάνεις μετά Μάκη μ'...  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

Symeon

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 2772
Να κόβεις το κομμάτι με το φρύδι, να το λυγάς και να το βάνεις μετά Μάκη μ'...  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

Alan Gelo

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 819
  • Wie ein Floh...aber oho!
Φίλε μου φοβερή κατασκευή μέχρι εδώ!
Το θέμα εξαιρετικό, και το βελτιωτικό ζόρικο  :mrgreen:

Αν θες να επιτρέψεις κάποιες αρχάριες ερωτήσεις...
1) Πως μετράς που θα μπούν οι βάσεις στήριξης σε κάθε πλοίο? Υπάρχει κάποια μέθοδος φαντάζομαι.
2) Χρησιμοποιείς κάποια λούπα (φακό) για να τοποθετήσεις λεπτομέρειες όπως τα σκαλοπάτια?

Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων κ καλή συνέχεια
 ::salut::


gtdeath13

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/32
  • Η Ελλάς δεν αναμένει να αποθάνετε γι' αυτήν. Αναμένει να νικήσετε!
  • Μηνύματα: 10045
Θα σου απαντήσω εγώ Αλέξανδρε:

1) Δεν μετράει γιατί δεν ξέρει
2) Βάζει ένα ζευγάρι κιάλια ανάποδα και τα στερεώνει με μονωτική στο κεφάλι, γιατί έχει γκαβωθεί τόσο που άλλους κατάλληλους φακούς δεν βρίσκει.  ::glossa:: ::glossa::

Symeon

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 2772
Λοιπών Αλέξανδρε:
1) Όπως το λέει ο Νικος
2) Εδώ δεν τα λέει σωστά. Ναι μεν βάζω ένα ζευγάρι κιάλια ανάποδα αλλα τα στερεώνω σε τρίποδα γιατι ειναι βαριά και με πιάνει πονοκέφαλος.  ::glossa::

Σοβαρά τώρα.
1) Συνήθως έχουν σημάδια που να τρυπήσεις, αλλιώς στο περίπου.
2) Λούπα χρησιμοποιώ σπάνια και για κάτι παρα πολυ μικροσκοπικό και για λίγο. Μόνο με τα γυαλιά για κοντά λόγω ηλικίας.

gtdeath13

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/32
  • Η Ελλάς δεν αναμένει να αποθάνετε γι' αυτήν. Αναμένει να νικήσετε!
  • Μηνύματα: 10045

Symeon

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 2772
Αντικαταστάθηκαν οι κάνες με μεταλλικές και προστέθηκε μεταλλική θωράκιση
στα 16 πυροβόλα των 4.7-inch από το βελτιωτικό σετ της Pontosmodel.
   

Αφού συναρμολογήθηκαν και τα 16 πυροβόλα τοποθετήθηκαν περιμετρικά του πλοίου
σε δυο σειρές των 8 πυροβόλων ανά πλευρά.
   

Τοποθετηθήκαν στα ύφαλα τα δυο πηδάλια καθώς και οι τέσσερις άξονες για τις προπέλες.
     

Αντικαταστάθηκαν οι πλαϊνές σχάρες πρόσβασης για το αντιτορπιλικό δίχτυ με αυτές του βελτιωτικού.
   

Και τοποθετηθήκαν περιμετρικά του πλοίου.
       

Αφαιρέθηκαν από το κατάστρωμα αρκετά κομμάτια τα οποία θα αντικατασταθούν με κομμάτια μεταλλικά
από το σετ της Pontosmodel και στην συνέχεια τοποθετήθηκε το κατάστρωμα στο πλοίο.
     

Συναρμολογήθηκαν τα μπράτσα του βελτιωτικού τα οποία αντικαθιστούν
τα πλαστικά του κιτ που κρατούν το αντιτορπιλικό δίχτυ.
     

Τέλος τοποθετήθηκαν τα μπράτσα στις δυο πλευρές του πλοίου σε κλειστή θέση
καθώς και η δυο μπούμες της πρύμνης φόρτωσης και κράτησης των λέμβων.
         

*Τα μέρη που είναι με κόκκινο πρέπει να αφαιρεθούν.


Συνεχίζεται...

michalis20

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1074
  • Μιχάλης Σορώτος, IPMS#426
Γεια σου καπετάν-Συμεών, μερακλή  ::thumbleft::

 ::armee_smilies120::
The Modelling Sting

Κώστας Α.Β.

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1545
Αργείς.... ::mastigio::

Symeon

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 2772
Κατασκευών συνέχεια.
Αφού τελείωσε η συναρμολόγηση του κύτους περαστικέ με μαύρο primer AK178.
Στην συνέχεια βάφτηκε η ίσαλος γραμμή με AKAN 73125 White η οποία μασκαρίστηκε
με ταινία πάχους 1mm και βάφτηκαν τα ύφαλα με AKAN 73116 Red.
Αφού στέγνωσε καλά το χρώμα μασκαρίστηκαν τα ύφαλα και περάστηκε το βασικό χρώμα του πλοίου AKAN 73113 Grey Baltic Sea.
       

Τοποθετήθηκαν οι προπέλες τις οποίες βάφτηκαν με AK460 TRUE METAL BRASS
   

Τέλος τοποθετήθηκε το ξύλινο κατάστρωμα από το βελτιωτικό της Pontosmodel.
     

   


Συνεχίζεται...

nikosmadakis

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 501
  • model addict
πολύ όμορφο!

το κατάστρωμα ήταν αυτοκόλλητο; Δεν σε τρομάζει η "μια κι έξω" κόλληση; Εγώ "σκοτώνω" τη κόλλα του ψεκάζοντας με ματ βερνίκι, και μετά το τοποθετώ στο πλοίο για να σιγουρευτώ ότι όλα πέφτουν εκεί που πρέπει και αν χρειαστεί να τροποποιήσω κάτι. Μετά το βγάζω και το κολλάω με ατλακολ ή gel medium για να έχω χρόνο να το βάλω όπως πρέπει, χωρίς να ανησυχώ αν θα μπει στραβά. Ότι περισσεύματα βγουν στην επιφάνεια τα σκουπίζω με ένα βρεγμένο πινέλο.
24 ώρες δεν φτάνουν...

Symeon

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 2772
Νίκο αυτοκόλλητο ειναι.
Κάθε φορά που έχω να βάλω ένα κατάστρωμα το κοιτάω και το ξανά κοιτάω και λέω να βγάλω την κόλλα για να κάνω πρώτα δοκιμές και μετα να το κολλήσω.
Αλλα ποτε δεν το κάνω γιατι με πιάνει η βιασύνη και εκεί που το τσεκάρω το κολλάω με την μια και μετα διορθώνω ότι χρειαστεί.