Καλησπέρα στην κοινότητα.
Έχω το εξής πρόβλημα:
Έχω έναν αερογράφο badger 150 πάνω σε ένα κομπρεσεράκι AS18-3. Επισυνάπτω φωτό.
Το πρόβλημα είναι ότι η πίεση πριν πατήσω τη σκανδάλη του αερογράφου βρίσκεται στα 40 psi πριν πατήσω τη σκανδάλη του αερογράφου. Όσο και αν γυρίζω πέρα δώθε τον διακόπτη αυτή η πίεση δεν αλλάζει.
Όταν πατήσω τη σκανδάλη η πίεση πέφτει στα 25psi αλλά στο μεταξύ ότι και αν βάφω με τα 40 psi στην αρχή έχει απογειωθεί.
Υπάρχει άλλος τρόπος να ρυθμίσω την πίεση ? Μήπως το κομπρεσέρ είναι ελαττωματικό ? Δυστυχώς τα εργαλεία αυτά τα αγόρασα πολλά χρόνια πριν από το 2010 αλλά μόλις τώρα βρήκα χρόνο να το χρησιμοποιήσω.