ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds
Ενδιαφέρον για GB Airfix new tool
gkontog:
--- Παράθεση από: sgt-major στις Οκτωβρίου 28, 2015, 09:43:46 μμ ---Αλλωστε στη ποιοτητα θα κριθουμε.
--- Τέλος παράθεσης ---
Ε τότε έχετε χάσει, είμαστε και πιο ποιοτικοί και πιο όμορφοι ::glossa::
--- Παράθεση από: Amen στις Οκτωβρίου 28, 2015, 11:14:57 μμ ---Από τα καινούργια της Airfix ήθελα να φτιαξω το supermarine swift
--- Τέλος παράθεσης ---
Το γλυκοκοιτάζω και εγώ αλλά πρώτα πρέπει να βρω τα σχετικά κονδύλια... είναι όμως όμορφο παρά το οτι ήταν αποτυχία.
Amen:
Μόλις είδα αυτο το βιντεο, δεν ήξερα για την ιστορια του αεροσκάφους. Είπες αποτυχία και έπρεπε να μάθω γιατι :P Σε κάποια έκδοση που του βάλανε επιπλέον βάρος (άλλα 2 πυροβόλα) γύριζε ανάποδα! χαχα
Spoiler (hover to show)Παρεμπιπτόντως ο τυπος έχει πολλές πληροφορίες στο κανάλι του. Για τανκ και αεροσκαφη.
Ενδιαφέρον για τους αεροπλανάδες εχει αυτο
και κάπου στη λίστα του λέει για το F-102, δεν το είδα ακόμη.
Stavros:
Spoiler (hover to show)
--- Παράθεση από: Dimitris 72 στις Οκτωβρίου 28, 2015, 06:21:56 μμ ---Θα μπω και γω!!! Και μάλιστα (μάλλον/ελπίζω) με πετούμενο: Hawker Typhoon!!!! Φυσικά ΟΟΒ - δεν με βλέπω να φτάνω για κάτι περισσότερο. Αν (όπως αναμένεται) αποτύχει αυτό, υπάρχει πάντοτε το εξαιρετικό Cromwell στη (σχεδόν) σωστή κλίμακα 1/76!!!!
Spoiler (hover to show)Και επειδή οσμίζομαι ότι θα πέσει χοντρό τρολάρισμα με το Typhoon (μου), πάω να συμπληρώσω άμεσα το στοκ σε πιπεριές
ΔΚ
--- Τέλος παράθεσης ---
1. είχε ο Γούελλινγκτον , Ταηφούν ?? δεν το 'ξερα ρε φίλε .....
2. ούτε Κρόμγουελ θυμόμανε ότι είχε .....
:mrgreen:
Σ.Σ.
gkontog:
--- Παράθεση από: Stavros στις Οκτωβρίου 29, 2015, 08:18:38 πμ ---Spoiler (hover to show)1. είχε ο Γούελλινγκτον , Ταηφούν ?? δεν το 'ξερα ρε φίλε .....
--- Τέλος παράθεσης ---
Οχι, αλλά μπορεί να είχε ο Gebhard Leberecht von Blücher!
Dimitris 72:
Spoiler (hover to show)Μπα, μπα!!!!! Προσωρινές προεδρικές εξυπνάδες, πρωινιάτικα???? Όχι κε Π(ροσωρινέ)Π(ρόεδρε), ο Γουέλινγκτον ΔΕΝ είχε Typhoon. Το εσωτερικό του κρανίου σου όμως...... ΕΧΕΙ!!!!!
Ο δε Κρόμγουελ, αφού δεν είχε Πρόεδρο να αποκεφαλίσει, αρκέστηκε σε ότι κοντινότερο βρήκε: τον βασιλιά!!!!!
ΔΚ
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση