ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds
Ενδιαφέρον για GB Airfix new tool
gkontog:
Υπάρχει ενδιαφέρον για GB με θέματα από τη σειρά των νέων καλουπιών της Airfix; Στο αεροπορικό κομμάτι υπάρχουν πάρα πολλά και έρχονται και άλλα με αρκετά εξ αυτών να είναι ενδιαφέροντα σαν θέματα και κάποια σπάνια, πχ Shackleton. Δεκτά μοντέλα από τη στιγμή της εξαγοράς της Airfix από τη Hornby και μετά (10/11/2006).
Τι λέτε, προχωράει;
ramfighter:
Μέσα με ένα hawk
tasos-at:
Εγώ είμαι μεσα
giwrgosd:
Εγώ ένα καινούργιο καλούπι της Airfix είχα... και το έφτιαξα... (το Hurricane)
Ανάλογα την διάρκεια του GB και εφόσον υπάρξουν οι προϋποθέσεις αγοράς κιτ, μέσα κι' εγώ.
diehard:
Εγώ μέσα. Όλο και κάτι θα βρω, μια και έχω αρκετά.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση