ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds

Ενδιαφέρον για GB Airfix new tool

<< < (2/10) > >>

dmoshid:
Θέλω να φτιάξω το  Vampire T.11 Airfix 1/72. ίσως είναι μια καλή ευκαιρία!
Αλλά πόση διάρκεια σκέφτεσαι να έχει το γκρουπ; :wink: ::salut::

Theios Nontas:
Μέσα, να ξεσκουριάζουν και τα μοντελιστικά μας skills αραιά και που.  :lol:

Stavros:
παρών !!
 ::salut::
Σ.Σ.

nosdio:
Μεσα!! ::salut::

HARTMANN7:
Μέσα!!!

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση