ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds
Ενδιαφέρον για GB Airfix new tool
dmoshid:
Θέλω να φτιάξω το Vampire T.11 Airfix 1/72. ίσως είναι μια καλή ευκαιρία!
Αλλά πόση διάρκεια σκέφτεσαι να έχει το γκρουπ; :wink: ::salut::
Theios Nontas:
Μέσα, να ξεσκουριάζουν και τα μοντελιστικά μας skills αραιά και που. :lol:
Stavros:
παρών !!
::salut::
Σ.Σ.
nosdio:
Μεσα!! ::salut::
HARTMANN7:
Μέσα!!!
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση