Μάλιστα....! Έχεις καταφέρει φίλε να παρουσιάσεις ένα ωραίο μοντέλο γρήγορα και άπλα, και μάλιστα με σβηστές μηχανές.

Να σχολιάσω και το βάψιμο σου αφού έχεις καταφέρει το παιχνίδι με τις πολλές αποχρώσεις, ενώ το μοντέλο σου δείχνει
σαν ένα φθαρμένο και συνάμα καθαρό όπως τα Ισραηλινά.