0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
περιμενω κραξιμο
Κρα! κρα! κρα! Πολύ καλό το κάμο. Σε κάποια σημεία το wash δεν τόνισε τις γραμμώσεις και ίσως ήθελε και ποιό ανοιχτή απόχρωση(το wash) κατα τα άλλα πολύ καλό.
Πολύ καλή δουλειά με το ψιλοχρέπι. Και η παραλλαγή, αν και what if, είναι καλή. Θα μπορούσες να πάρεις σαν πρότυπο τα F-16 του Μαρόκου:Για τις χαλκομανίες τώρα, αν είναι χοντρές καταφεύγεις απαραίτητα σε ζουμιά και κάτι μπορεί να γίνει.Καλή συνέχεια με τα υπόλοιπα! Μαθιός
Παλεψες με το χειροτερο 48αρι F-16... Προσθεσες λιγη εμπειρια ακομα στο ενεργητικο σου... [/quoteαυτο ειναι σιγουρο
Μου τριγυρνάει καιρό στο μυαλό, διάφορα θέματα τροποποιημένα με δική μου παραλλαγή σε what if ελληνικό. Πχ F-16XL με ελληνική παραλλαγή και σύμμορφες δεξαμενές