Προχωρώ με την πρώτη λίστα αλλαγών & βελτιώσεων:
Α-1) ΠΗΓΜΑ: Αλλαγές, Προσθέσεις & Τροποποιήσεις:
- Χαμήλωμα της ανάρτησης & ευθυγράμμιση του εμπρός εδαφικού τροχού.
- Αλλαγή σχήματος της ‘μύτης’ του πήγματος (Ίσως η πλέον πετυχημένη της συλλογής μου…).
- Πρόσθεση των εμπρός πλαϊνών προεκτάσεων των φτερών.
- ‘Καθάρισμα’ όλων ανεξαιρέτως των κομματιών, βιδών, τυπωμάτων, κλπ από τα φτερά.
- Αφαίρεση της ‘ανύψωσης’ στο πίσω μέρος των φτερών (Δεν την είχαν τα Α2C).
- Αφαίρεση του εξογκώματος στο μέσα μέρος του καλύμματος του κινητήρα.
- Επιλογή των σωστών (για A2C) στηριγμάτων των φτερών (ΡΕ & κατασκευή).
- Αλλαγή θυρίδας οδηγού με αυτή του Α2C.
- Κλείσιμο των ανοιγμάτων στο πίσω μέρος.
- Δημιουργία της σωστής βάσης των βιδών, που συγκρατούν το κάλυμμα του κινητήρα.
- Αφαίρεση των καλυμμάτων μείωσης θερμικού ίχνους της πόρτας του κινητήρα.
- Προσαρμογή της πίσω πόρτας του κινητήρα στο ‘υβριδικό’ πήγμα.
- Αφαίρεση 2 roller ανά πλευρά.