Modelclub.gr Φόρουμ

1ος αγώνας Class GT (Αναγνώστηκε 457 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

opelcorsa-a

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1491
  • R/C,slot cars και αυτοκινητομοντελισμος
1ος αγώνας Class GT
Φεβρουάριος 04, 2015, 11:10:03 μμ
Φετος ξεκιναμε με το πρωταθλημα GT.

Σάββατο 07/02/2015
1ος αγώνας Class GT
Ώρα εκκίνησης χρονομετρημένων δοκιμαστικών: 17:30
Ώρα εκκίνησης αγώνα: 18:15

Τεχνικοί κανονισμοί

Γενικά: Επιτρέπονται μονό αυτοκίνητα των εταιριών Slot it & ScaleAuto που έχουν εισαχθεί από την Creative Hobby.
1.Αυτοκίνητο / Car:
Όλα τα GT. Αναλυτικά:
Slot it McLaren F1 GTR, Porsche 911GT1 Evo98, Nissan R390 LT, Nissan R390GT1, Ferrari F40
ScaleAuto Mercedes SLS GT3, Spyker C8, Bmw Z4 GT3, Honda HSV-010, Zonda
2.Καπάκι / Body :
Τα επιτρεπόμενα ελάχιστα βάρη για τα καπάκια αναλυτικά, που θα επιτρέπονται στο πρωτάθλημα:
Τα ελάχιστα βάρη των καπακιών θα είναι 14 γραμμάρια για τα slot it και 12,5 για τα Scaleauto.
•   Θα είναι βαμμένο σε όλη του την εξωτερική επιφάνια.
•   Το cockpit θα είναι βαμμένο, με λεπτομέρεια (επιτρέπονται τα lexan).
•   Η πίσω αεροτομή μπορεί να παραμείνει άβαφη.
•   Τα τζάμια πρέπει να παραμείνουν άβαφα.
•   Θα χρησιμοποιούνται όλες οι απαιτούμενες (αριθμητικά) βίδες ώστε να «δένει» με το σασί (όπως είναι σε out of the box μορφή).
•   Τα αξεσουάρ (καθρέπτες & κεραίες) μπορούν να αφαιρεθούν.
•   Θα φέρει υποχρεωτικά νούμερα.
•   Επιτρέπεται ένα ελαφρύ λιμάρισμα ώστε να «δουλεύει» ελεύθερα με το σασί.
•   Όλα τα άβαφα επίσης θα πρέπει να πληρούν τον παραπάνω κανονισμό.
3.Σασί / Chassis:
•   Πρέπει να φέρει όλα τα μέρη του και όπου απαιτείται μπορούν να κολληθούν
•   Μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι Allen βίδες για να ρυθμίσουμε το ύψος του μπροστινού άξονα.
•   Οι τρύπες που περνούν οι βίδες που ενώνουν σασί με καπάκι δεν θα έχουν διάμετρο μεγαλύτερη από 2,6 mm.
•   Επιτρέπεται ένα ελαφρύ λιμάρισμα ώστε να «δουλεύει» ελεύθερα με το καπάκι.
4.Motor mount:
Επιτρέπεται η χρήση των  angle motor mount της Slot it με 0,5 και με 1 Offset και με κωδικό:
CH60 Offset 0,5mm EVO6 & CH20 Offset 1mm EVO6.
Επιτρέπεται ένα ελαφρύ λιμάρισμα ώστε να «δουλεύει» ελεύθερα με το σασί.
*Προσοχή στις διευκρινήσεις και στους συνδυασμούς που επιτρέπονται και που αναφέρονται στο τέλος των κανονισμών.
5.Μοτέρ / Motor:
Τα Flat της Slot it.
MN09CH Flat-6 20,5K (κίτρινο, στάνταρτ στα αυτοκίνητα της Slot it),
MN11H-1 Flat-6R 22K (κόκκινο)
MN13CH Flat-6S 22,5K (το νέο μοτέρ πορτοκαλί)
*Προσοχή στις διευκρινήσεις και στους συνδυασμούς που επιτρέπονται και που αναφέρονται στο τέλος των κανονισμών.
6.Γρανάζι μοτέρ / Pinion:
Ελεύθερη η χρήση τους
7.Γρανάζι άξονα / Crown/Spur:
Ελεύθερη η χρήση τους
8.Κουζινέτα / Bushing:
Δεν επιτρέπονται να κολληθούν.
9.Άξονες / Axles:
Η χρήση των αξόνων είναι ελεύθερη. (επιτρέπονται και από άλλες εταιρίες)
10.Μετατρόχιο:
Οι τροχοί δεν θα εξέχουν από το καπάκι (κοιτώντας το από επάνω)
11.Ζάντες μπροστινές/ Hub front:
Της Slot it σε διάμετρο 15,8 16,5 17,2 και σε φάρδος 8 όλων των υλικών (πλαστικές, αλουμινίου, μαγνησίου).
Επιτρέπεται να κολληθούν στον άξονα.
*Προσοχή στις διευκρινήσεις και στους συνδυασμούς που επιτρέπονται και που αναφέρονται στο τέλος των κανονισμών.
12.Ζάντες πισινές / Hub rear:
Της Slot it σε διάμετρο 15,8 16,5 17,2 και σε φάρδος 8 μέχρι 10 όλων των υλικών (πλαστικές, αλουμινίου, μαγνησίου).
Επιτρέπεται να κολληθούν στον άξονα.
*Προσοχή στις διευκρινήσεις και στους συνδυασμούς που επιτρέπονται και που αναφέρονται στο τέλος των κανονισμών.
13.Έλαστικά μπροστά / Tires front:
Ελεύθερη η χρήση τους.
Απαγορεύεται η χρήση πρόσθετου υγρού (π.χ. βερνίκι) σε αυτά.
14.Έλαστικα πίσω / Tires rear:
Τα λάστιχα της SideWays 20 X 11 Soft compound. Επιτρέπεται να κολληθούν στις ζάντες.
15.Διακοσμιτικά τροχών / Plastic inserts:
Προτείνεται η χρήση τους.
16.Βίδες / Screws:
Οι βίδες θα είναι μεταλλικές δεν είναι υποχρεωτικό να είναι της Slot it.
17.Μαγνήτης / Magnet:
Απαγορεύεται η χρήση του.
18.Οδηγός / Guide:
Ελεύθερη η χρήση του.
19.Ροδέλες / Spacers:
Μπορούν να χρησιμοποιηθούν:
•   Στις βίδες που ενώνουν σασί και motor mount(από την κάτω μεριά του σασί). Επιτρέπεται το κόλλημα.
•   Όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να χρησιμοποιήσουν spacer στο πίσω αλλά και στο μπροστινό body post (ανάμεσα στο body post και το σασί).
•   Στις βίδες που ενώνουν σασί και καπάκι (από την κάτω μεριά του σασί και όχι ανάμεσα τους). Επιτρέπεται το κόλλημα.
•   Στον μπροστινό άξονα ανάμεσα στη ζάντα και το σημείο στήριξης του σασί. Απαγορεύεται το κόλλημα.
•   Στις βίδες που σταθεροποιούν το μοτέρ στο motor mount. Επιτρέπεται το κόλλημα.
•   Στο guide (ανάμεσα σε αυτό και το σασί), ώστε να ρυθμίσουμε το ύψος του μπροστινού μέρους του σασί από την πίστα.
•   Επιτρέπονται μεταλλικές ροδέλες στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου με σκοπό την επιθυμητή νόμιμη διάσταση μετατροχίου, δηλαδή spacers ανάμεσα στον τροχό και το κουζινέτο. Επίσης επιτρέπονται μεταλλικές ροδέλες ανάμεσα στο κουζινέτο και το spur.
•   Επιτρέπεται η τοποθέτηση spacers ανάμεσα στο motor mount και το σασί.
20.Μουστάκια / Braids:
Ελεύθερα, δεν είναι υποχρεωτικό να είναι slot it. Το μήκος τους δεν θα ξεπερνά αυτό του guide.
21.Καλώδιο μοτέρ / Cable:
Ελεύθερα, δεν είναι υποχρεωτικό να είναι slot it.
Η χρήση τους θα έχει καθαρά και μόνο ρόλο μεταφοράς ρεύματος στο μοτέρ.
Μπορούν να είναι γυμνά κοντά στο guide (2,5 πόντους).
22.Ανάρτηση / Suspension:
•   Κωδικός CH09 (μαγνητική) συναρμολογείται όπως ορίζει ο κατασκευαστής, επίσης οι κωδικοί CN08 & CN09 (μαγνήτες για την μαγνητική) ή συνδυασμός αυτών.
•   Και ο κωδικός CH47 (ελατήρια) μπορούμε να την συναρμολογήσουμε και να λειτουργεί ανεξάρτητα (όχι απαραίτητη χρήση της πλαστικής και μεταλλικής μπάρας). Ελεύθερη η χρήση των ελατήριων.
23.Βάρος / Weight:
Ελεύθερη η χρήση του.

Διευκρινήσεις – Περιορισμοί.
•   Όταν χρησιμοποιείται το motor mount με 0,5 Offset τότε όλες οι ζάντες στις διαστάσεις που αναφέρονται στον κανονισμό Ν12, επιτρέπονται.
•    Όταν χρησιμοποιείται το motor mount με 1 Offset τότε έχουμε περιορισμό σε διάμετρο και οι ζάντες που επιτρέπονται είναι οι 16,5 & 17,2 (οι ζάντες 15,8 απαγορεύονται).
•   Τα παλιά livery της Slot it που φέρουν inline motor mount με το πορτοκαλί μοτέρ, μπορούν να πάρουν μέρος στο πρωτάθλημα με αυτήν και μόνο την διάταξη και το συγκεκριμένο μοτέρ.
•   Τα αυτοκίνητα της ScaleAuto, out of the box, είναι σε διάταξη side, και μπορούν να πάρουν μέρος διατηρώντας την διάταξη αυτή και το συγκεκριμένο μοτέρ.

Ολοκληρωμένο το πρόγραμμα των αγώνων:
1ος αγώνας Σάββατο 7/2/2015
2ος αγώνας Σάββατο 21/2/2015
3ος αγώνας Σάββατο 7/3/2015
4ος αγώνας Σάββατο 21/3/2015
5ος αγώνας Σάββατο 4/4/2015
6ος αγώνας Σάββατο 18/4/2015 (ο αγώνας στην Πάτρα θα γίνει Κυριακή 19/4/2015)
7ος αγώνας Σάββατο 2/5/2015
8ος αγώνας Σάββατο 16/5/2015
9ος αγώνας Σάββατο 30/6/2015

Αγώνες.
Θα διεξαχθούν 9 αγώνες και θα μετρήσουν τα 7 καλύτερα αποτελέσματα.

Αγώνας στην Πάτρα
Για να πραγματοποιηθεί θα πρέπει να συνεννοηθώ με τον Κο Μακρυγιώργο (υπεύθυνο της πίστας στην Πάτρα).
Είμαι σε συνεννόηση να γίνει ο 6ος αγώνας. (αμέσως μετά το Πάσχα)
Ημέρα Κυριακή. Δεν θα είναι η «συνάντηση» που σας έχω ενημερώσει ότι προτίθεμαι να κάνω (γνωριμία και βοήθεια των παιδιών που έχουν ξεκινήσει το hobby στην Πάτρα) . Και αυτό γιατί επειδή θα είναι πρωταθληματικός και θα υπάρχει πίεση χρόνου σε πολλά θέματα.
Θα σας ενημερώσω εάν τελικά πραγματοποιηθεί. Αρκετά νωρίτερα θα ξέρετε το πρόγραμμα και την διαδικασία εκείνης της ημέρας.

Βαθμολογία.
Παραμένει η ίδια με πέρυσι. Ο πρώτος δηλαδή 30 βαθμούς, ο δεύτερος 27, ο τρίτος 25 κ.ο.κ.
Οι βαθμοί των poll και best παραμένουν.

1.Νισκόπουλος Χρήστος, Spyker Scaleauto
2.Νισκόπουλος Θάνος, Porsche 911GT1 Slot it
3.Πετρής Γιώργος, Porsche 911GT1 Slot it
4.Νεραντζής Γιάννης Honda HSV Scaleauto
5.Κουλουρίδης Τίμος, Honda HSV Scaleauto
6.Βεργανελάκης Νίκος, Porsche 911GT1 Slot it
7.Σαμούρης Γιάννης, Porsche 911GT1 Slot it
8.Γαιτάνης Αλέξης
9.Χάιτας Ηρακλής, Porsche 911GT1 Slot it
10.Βαγγερ Φρεντης Mclaren GTR Slot.it
11.Γεωργαντάς Φίλιππος, Porsche 911GT1 Slot it

Το σκορ:
Slot it – Scaleauto : 7-3

Εκκρεμούν δυο τρεις συμμετοχές ακόμα.
Επίσης θα έχουμε «επισκέπτες» από την Πάτρα.
Αυτό σημαίνει ότι ίσως να ξεπεράσουμε τις 16 συμμετοχές.
Επειδή είναι ο πρώτος αγώνας θα χρειαστούμε χρόνο για να σας ενημερώσω-υπενθυμίσω διαδικαστικά θέματα.
Για να είμαστε εντός προγράμματος η πίστα θα «κλείσει» για δοκιμές στις 17:00.
Εκκίνηση δοκιμαστικών στις 17:20.
Θα σας παρακαλούσα να προγραμματιστείτε και να είσαστε νωρίς για να έχετε χρόνο τελικών δοκιμών, αφού θα είμαστε αρκετοί και θα πρέπει να δοκιμάσουν όλοι!