0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδια και παλι ευχαριστω για τα καλα σας λογιαΛευτερη εβαλα τα χρωματα που ελεγε η Χασέ στις οδηγειες γκουνζε....αλλα δεν θυμάμαι κωδικούςθες να κοιταξω?