0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλημερα, σας ευχαριστω πολυ παιδια για τα σχολια.Το πλαισιο ειναι βαμενο με το pure white της tamiya σε σπρευ. Tα πλαστικαμε το italian red παλι σε σπρευ της tamiya. Το βερνικι ειναι της ZERO και αερογραφο.Το ψαλιδι ειναι alclad polished aluminium, Το μοτερ alclad aluminium.Το καρμπον στην εξατμιση ειναι χαλκομανια, οι σωλινες ειναι alclad chrome.