Καλημερα,μπορω να σου πω μονο για τον Patriot,μιας και τον χρησιμοποιω.
Ειναι ανθεκτικοτατος,ευκολος στο καθαρισμα,και ευκολος στη χρηση.Εχει τα φτηνα ανταλλακτικα της Badger,και ειναι οικονομικη αγορα ( οχι απαραιτητα εν Ελλαδι

).Το μειονεκτημα του ειναι το 0.5 μπεκ που θα σε παιδεψει εαν θελεις να πας freehand,καθως δεν εχει προοδευτικοτητα στη δεσμη.Εαν θες να βαψεις με μασκαρισματα παντως η μονοχρωμα ειναι value for money.Επισης υπαρχει το σετ μετατροπης που τον κανει 0,3.(+20 ευρω,καλφακης),και σου λυνει το παραπανω προβλημα.
Για τον Badger 200 θα σου ελεγα οχι,βαση των αλλων αερογραφων της λιστας σου.