ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > GB: 100 χρόνια από το Α' Παγκόσμιο Πόλεμο
Σχετικά με το GB: "100 χρόνια απο το Α' Παγκόσμιο Πόλεμο"
arcadios:
GB: "100 χρόνια απο το Α' Παγκόσμιο Πόλεμο"
Μερικές σφαίρες από έναν σέρβο στο Σεράγεβο θα θέσουν σε κίνηση έναν θανάσιμο μηχανισμό που θα εμπλέξει την ανθρωπότητα στον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο της ιστορίας της. Πάνω από 70.000.000 άνδρες θα κληθούν υπό τα όπλα, από αυτούς τα 60.000.000 στην Ευρώπη, τα πεδία των μαχών θα επεκταθούν σχεδόν σε όλον τον κόσμο και οι νεκροί θα φτάσουν τα 9.000.000, αριθμός ασύλληπτος για τις μέχρι τότε συρράξεις. Τέσσερα χρόνια αιματοχυσίας του "πολέμου που θα σταματούσε όλους τους πολέμους" τέλειωσαν την ενδεκάτη ώρα, της ενδακάτης μέρας, του ενδεκάτου μήνα του 1918 αλλά δυστυχώς για την ανθρωπότητα η ειρήνη που ακολούθησε απλώς έθεσε τις βάσεις για τον επόμενο γύρο... παρ' όλα αυτά αποτελεί ένα πολύ καλό θέμα για GB, οπότε πάμε για τον απαραίτητο ορισμό:
Οποιοδήποτε ανθρώπινο δημιούργημα σχεδιάστηκε ή/και κατασκευάστηκε ή/και πολέμησε ή/και χρησιμοποιήθηκε για στρατιωτικούς σκοπούς κατά τη χρονική περίοδο από 28/07/1914 μέχρι και 11/11/1918. Tα μοντέλα πρέπει να φέρουν παραλλαγή και σήματα της παραπάνω χρονικής περιόδου.
Οπως και στα άλλα GB ισχύουν τα παρακάτω:
:arrow: Ολες οι κλίμακες
:arrow: Hμιέτοιμα, ημιτελειωμένα, ημίαιμα και άλλα ημί λαμβάνουν μέρος αρκεί αυτή τη στιγμή να είναι τουλάχιστον άβαφα εξωτερικά. Τα ασταρωμένα είναι αποδεκτά.
:arrow: Κατασκευαστική διάρκεια 01/05/2014 - 31/10/2014 (*)
:arrow: Μπορείτε να συμμετάσχετε με όσα μοντέλα θέλετε. Η δήλωση των μοντέλων στο παρών topic δεν είναι δεσμευτική, ξεκινάτε ότι θέλετε όποτε θέλετε αρκεί να τελειώσει μέσα στα χρονιά όρια του GB και φυσικά να πληρεί τις προδιαγραφές για να μπορεί να συμμετάσχει.
(*) - Στον αρχικό σχεδιασμό, με δεδομένο οτι η τελευταία έκθεση της ΙΠΜΣ έγινε τέλος Οκτωβρίου, η λήξη ορίστηκε για 31/10. Για να μην υπάρξει ασυνέπεια στο ανακοινωμένο πρόγραμμα, διατηρούμε σαν επίσημη λήξη το 31/10, αλλα η ουσία ειναι να δούμε τα μοντέλα στην έκθεση :wink:
Εδώ γράφουμε γενικά σχόλια για το Group Build, θέματα, φωτογραφίες για έμπνευση, κιτ κατάλληλα κλπ.
GB Banner - δια χειρος Wildcat :wink:
--- Κώδικας: ---[img]http://www.modelclub.gr/main/images/banners/100years_GB_Air.jpg[/img]
[img]http://www.modelclub.gr/main/images/banners/100years_GB_Armor.jpg[/img]
[img]http://www.modelclub.gr/main/images/banners/100years_GB_Naval.jpg[/img]
--- Τέλος κώδικα ---
arcadios:
Δεν ξερω αν το καταλάβατε ... αλλα ξεκινάει το GB .... ελπίζω να έχετε έτοιμα θέματα :mrgreen: :mrgreen:
gkontog:
Εγώ λέω να αρχίσω με το Saint Chamond της TAKOM
Το κιτ στα πλαίσια δείχνει εξαιρετικό και είναι πολύ ψαγμένο ιστορικά, από όσα μπόρεσα να βρω είναι ολόσωστο για το άρμα που παρουσιάζει. Οι ερπύστριες είναι λίγο πόνος αλλά θα δούμε...
giwrgosd:
Χμμμ... κάπου στην ντουλάπα μου πρέπει να έχω ένα Sopwith Camel...
336sqn_Hawk:
Καλησπέρα σε όλους..έχω καιρό να μπω σε Group Build και θα πάρω μέρος με το Nieuport 17 στην 1/32 της Academy .
Καλή αρχή και καλή επιτυχία σε όλους
Κώστας Κολυβάκης
Ηράκλειο
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση