ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > GB: 100 χρόνια από το Α' Παγκόσμιο Πόλεμο
Σχετικά με το GB: "100 χρόνια απο το Α' Παγκόσμιο Πόλεμο"
ALEX_SSGTi:
Εγώ θα πάρω μέρος με το Mk I Male της MB στην 1/72. ;)
kido:
--- Παράθεση από: ALEX_SSGTi στις Απριλίου 26, 2014, 11:46:58 μμ ---Εγώ θα πάρω μέρος με το Mk I Male της MB στην 1/72. ;)
--- Τέλος παράθεσης ---
::thumbleft:: Τέλεια!!!! Θα μπώ και εγώ για παρέα με το Female ::salut::
ALEX_SSGTi:
--- Παράθεση από: kido στις Απριλίου 28, 2014, 12:46:46 πμ ---::thumbleft:: Τέλεια!!!! Θα μπώ και εγώ για παρέα με το Female ::salut::
--- Τέλος παράθεσης ---
Ποιο κιτ θα χρησιμοποιήσεις?
Dimitris 72:
Eγώ θα φτιάξω (αν το καταφέρω) αυτό το κουκλί:
HMS Queen Mary (ένα από τα τρία battlecruisers που οι Γερμανοί τα .....έστειλαν σε τροχιά γύρω από τον Κρόνο, στη Ναυμαχία της Γιουτλάνδης). Φυσικά θα είναι 1/700 από ρητινένιο μοντέλο της Kombrig.
Ο Θεός βοηθός!!!!!!
ΔΚ
Dimitris 72:
Και μιας και τη βρήκα, μια φωτογραφία από το τέλος του Queen Mary:
Μαννούλα μου!!!!!!!!!!
ΔΚ
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση