ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > GB: 100 χρόνια από το Α' Παγκόσμιο Πόλεμο

Σχετικά με το GB: "100 χρόνια απο το Α' Παγκόσμιο Πόλεμο"

<< < (2/13) > >>

ALEX_SSGTi:
Εγώ θα πάρω μέρος με το Mk I Male της MB στην 1/72. ;)

kido:

--- Παράθεση από: ALEX_SSGTi στις Απριλίου 26, 2014, 11:46:58 μμ ---Εγώ θα πάρω μέρος με το Mk I Male της MB στην 1/72. ;)

--- Τέλος παράθεσης ---

::thumbleft:: Τέλεια!!!! Θα μπώ και εγώ για παρέα με το Female  ::salut::

ALEX_SSGTi:

--- Παράθεση από: kido στις Απριλίου 28, 2014, 12:46:46 πμ ---::thumbleft:: Τέλεια!!!! Θα μπώ και εγώ για παρέα με το Female  ::salut::

--- Τέλος παράθεσης ---

Ποιο κιτ θα χρησιμοποιήσεις?

Dimitris 72:
Eγώ θα φτιάξω (αν το καταφέρω) αυτό το κουκλί:


HMS Queen Mary (ένα από τα τρία battlecruisers που οι Γερμανοί τα .....έστειλαν σε τροχιά γύρω από τον Κρόνο, στη Ναυμαχία της Γιουτλάνδης). Φυσικά θα είναι 1/700 από ρητινένιο μοντέλο της Kombrig.

Ο Θεός βοηθός!!!!!!

ΔΚ

Dimitris 72:
Και μιας και τη βρήκα, μια φωτογραφία από το τέλος του Queen Mary:



Μαννούλα μου!!!!!!!!!!

ΔΚ

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση