Αποστολέας Θέμα: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ & OBSERVER, Αθήνα, Εκλογές 1946  (Αναγνώστηκε 3536 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος BarbaPanagos

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 107
  • όπως λέμε BarbaRossa...
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ & OBSERVER, Αθήνα, Εκλογές 1946
« στις: Μαρτίου 27, 2014, 07:34:17 μμ »
αυτό το πρότζεκτ το έχω στο μυαλό μου πάνω από είκοσι χρόνια τώρα, ελπίζω πως με τη βοήθειά σας θα το ολοκληρώσω
πρόκειται για τζιπ του σώματος των Αμερικανών παρατηρητών κατά τις πρώτες μεταπολεμικές εκλογές.

η φωτογραφία είναι από το μικρό λεύκωμα του δημοσιογράφου Τάκη Ψαράκη ''Κούμαρα και Χαρταετοί" με φωτο αυτής της περιόδου.
ο Τ.Ψ. διαθέτει σημαντικό αρχείο που συλλέγει από το 1958. http://www.livanis.gr/ViewAuthors.aspx?ValueId=601122



όπως βλέπετε το θέμα φωνάζει για μικρό διόραμα, μέχρι και μαστορο-περίπτερο έχει  :mrgreen:
έχω την εντύπωση πως είναι στη γωνία Πανεπιστημίου και Ιπποκράτους, τα σκαλιά στο βάθος πρέπει να είναι της βιβλιοθήκης.
προσέξτε και την αλυσίδα με το λουκέτο στο τιμόνι  :)

ο αριθμός αν τον βλέπω καλά είναι 2339570
στον προφυλακτήρα δεξιά πρέπει να λέει 101, αριστερά... ο θεός κι η ψυχή του...
αν κάποιος γνωρίζει τι αναγραφόταν συνήθως σε αυτό το σημείο ίσως μπορέσουμε να το υποθέσουμε και να γλιτώσω χρόνο για ψάξιμο σε βιβλιογραφία και δίκτυο 
το σκανάρισμα είναι σε μεγάλη ανάλυση, αν το κατεβάσετε ίσως μπορέσετε να διακρίνετε κάτι περισσότερο

τέλος, υπάρχει photo-etched για τη μάσκα του ψυγείου; αν συνοδεύεται και από βελτιωτικά για το αλεξινέμιον (κοινώς παρμπρίζ) και άλλα σημεία, ακόμα καλλίτερα 


και για να το κάνουμε πιο ενδιαφέρον, να και ένα αγγλικό όχημα της ίδιας περιόδου
αν δεν καταφέρουμε να υποθέσουμε ποια είναι ακριβώς τα διακριτικά του μάλλον θα το φτιάξω στο περίπου



από εδώ http://www.britishpathe.com/video/greek-elections-3/query/GREECE

αυτά σύντροφοι και αναμένω τη βοήθειά σας  ::salut::



Αποσυνδεδεμένος xristosstergiou

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 437
  • Age: 36
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
Απ: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ & OBSERVER, Αθήνα, Εκλογές 1946
« Απάντηση #1 στις: Μαρτίου 27, 2014, 08:05:08 μμ »
Πολύ ωραίο θέμα Παναγιώτη!
Όπως λες και το περίπτερο θα του ταίριαζε.
Τα τελευταία γράμματα στα αριστερά στον προφυλακτήρα, μου φαίνονται για GR...
Καλή συνέχεια!
 ::salut::
Οι βιτρίνες αποδεικνύονται πάντα μικρές...!

Αποσυνδεδεμένος Kostis Pap

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3655
  • Τόπος: Αθήνα
    • coarse landscapes
Απ: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ & OBSERVER, Αθήνα, Εκλογές 1946
« Απάντηση #2 στις: Μαρτίου 27, 2014, 08:18:45 μμ »
Πρωτότυπο! Τι χρώμα θα πέσει; OD. Καλή συνέχεια

Αποσυνδεδεμένος BarbaPanagos

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 107
  • όπως λέμε BarbaRossa...
Απ: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ & OBSERVER, Αθήνα, Εκλογές 1946
« Απάντηση #3 στις: Μαρτίου 27, 2014, 08:36:39 μμ »
ευχαριστώ παιδιά,

Κωστή, OD θα γίνει, μάχιμο, έχει και τρύπες από σφαίρες χαμηλά στο παρμπρίζ  :wink: 

Χρήστο κι εγώ έτσι το βλέπω, το G είναι ευκρινές και πριν από αυτό φαίνεται να είναι 0 (μηδέν)

Αποσυνδεδεμένος philio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6090
  • Age: 70
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ- ( Πατήσια)
  • ...και τώρα Πεπειρα(γ)μένος
Απ: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ & OBSERVER, Αθήνα, Εκλογές 1946
« Απάντηση #4 στις: Μαρτίου 27, 2014, 09:07:52 μμ »
Εδώ θα βρεις το slat grill
http://www.limesmodel.hu/webshop-b/index.php?route=product/product&keyword=35023+Willys+early+type+slat+grill+with+resin+backwall+&category_id=0&product_id=109

και εδώ διάφορα βελτιωτικά για άλλα σημεία, όπως για την στήριξη της ρεζέρβας κλπ.
http://www.passionmodels.jp/product-list?keyword=P35-080&Submit=Search

Εύχομαι καλή συνέχεια σε κάτι που είναι του ενδιαφέροντός μου!
 ::salut::

Αποσυνδεδεμένος BarbaPanagos

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 107
  • όπως λέμε BarbaRossa...
Απ: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ & OBSERVER, Αθήνα, Εκλογές 1946
« Απάντηση #5 στις: Μαρτίου 27, 2014, 09:59:34 μμ »
ευχαριστώ Φίλιππε, αυτά ακριβώς έψαχνα

ελπίζω να καταφέρω να πλησιάσω έστω και λίγο το επίπεδο των δημιουργιών σου  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος nino1969

  • Τα θέλω ΟΛΑ ... γιατρέ μου ...
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 6676
  • Age: 57
  • Τόπος: Σώμα ΑΘΗΝΑ - ψυχή & πνεύμα στ'Ανάπλι
  • IPMS 1099 / MC 369
Απ: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ & OBSERVER, Αθήνα, Εκλογές 1946
« Απάντηση #6 στις: Μαρτίου 27, 2014, 11:02:32 μμ »
Πολύ ωραίο και ενδιαφέρον θέμα Παναγιώτη!! Μου κάνει εντύπωση πως είχε ξεφύγει κάτι τέτοιο!!! από τον jeep-o-Φίλιππο (εγώ πάντως δεν το είχα καν υπόψη μου). Καλή συνέχεια  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος BarbaPanagos

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 107
  • όπως λέμε BarbaRossa...
Απ: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ & OBSERVER, Αθήνα, Εκλογές 1946
« Απάντηση #7 στις: Μαρτίου 29, 2014, 11:55:59 μμ »
ευχαριστώ Νίκο,
τόσα χρόνια δεν έχω καταφέρει να βρω δεύτερη φωτογραφία, αλλά δε μου κάνει εντύπωση.
εδώ δεν υπάρχουν φωτό ούτε από τον πόλεμο του '40. καμιά εικοσαριά γνωστές, τις ίδιες και τις ίδιες, βλέπουμε παντού...
τις υπόλοιπες τις φυλάνε στα αρχεία και καμαρώνουν κιόλας πως διαφυλάττουν την ''πολιτιστική μας κληρονομιά''


Αποσυνδεδεμένος sotiris

  • Aρχικατής Πρωτοσύγγελος και Πάπας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3015
  • Age: 42
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μέσ'το άρμα θα καούμε!
Απ: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ & OBSERVER, Αθήνα, Εκλογές 1946
« Απάντηση #8 στις: Απριλίου 13, 2014, 12:36:25 μμ »
Aπο το πολεμο του 40 υπαρχουν αρκετες φωτο αλλα θελει λιγο ψαξιμο ,εγω εχω βρει παρα πολλες στο facebook και στο ebay

Αποσυνδεδεμένος dedalos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3023
  • Age: 52
  • Τόπος: Χαλκιδα
  • Can't help myself...it's a sickness!!
Απ: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ & OBSERVER, Αθήνα, Εκλογές 1946
« Απάντηση #9 στις: Απριλίου 13, 2014, 02:12:31 μμ »
Ωραιοτατο το θεματακι σας μεσιε!
Προχωρηστε αμεσα και αφοβα μπας και δουμε και κανενα ολοκληρωμενο Ντζιπακι και απο αλλα χερια περαν του γνωστου-αγνωστου ::glossa:: :mrgreen:
Παρεπιπτοντως,οσον αφορα την αλυσιδα,πιθανολογω οτι ειναι δεμενη απο το τιμονι στον κρικο που εδενε ο προστατευτικος ιμαντας 

Click to see the original size.

Θα ειναι πολυ ωραια πινελια!! :wink:
Γνωστος κι ως...doctor evergreen...Τασος ο "δεν τελειωνω τιποτα"....και λοιπα cosmetic επιθετα..

Αποσυνδεδεμένος BarbaPanagos

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 107
  • όπως λέμε BarbaRossa...
Απ: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ & OBSERVER, Αθήνα, Εκλογές 1946
« Απάντηση #10 στις: Απριλίου 16, 2014, 09:32:35 μμ »
Σωτήρη, ψάχνω κι εγώ αλλά θέλει πολύ ψάξιμο...

Τάσο συνονόματε, ευχαριστώ. περιμένω τη γρίλια και το βελτιωτικό, τα έχω παραγγείλει αρχές του μήνα αλλά το ταχυδρομείο αργείιιιιιιι......

Tags: