Αποστολέας Θέμα: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa  (Αναγνώστηκε 2992 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« στις: Μαρτίου 10, 2014, 05:04:41 μμ »
Eπιτελους    εφτασε  και  αυτο, ωρα  για  δουλεια.




Το κουτι  σε καλη κατασταση  για 1974.  Τα κοματια  μια χαρα  , απλα κιτρινισμενες οι  οδηγιες και οι χαλκομανιες  για κλαματα. 



 Αυριο  η  μεθαυριο  τα  νεοτερα, ξεκιναω με τα καθισματα και   βλεπουμε


Αποσυνδεδεμένος mmaker

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 9893
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #1 στις: Μαρτίου 10, 2014, 05:23:59 μμ »
Kαλή αρχή!
Να υποθέσω...Mini Jumbo? ::salut::
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #2 στις: Μαρτίου 10, 2014, 05:26:58 μμ »
Μαγος   εισαι ?  αν και τοτε  αυτα τα  ελεγαν  και  νεκροφορες........... θυμισου   Σαμο. 

Αποσυνδεδεμένος mmaker

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 9893
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #3 στις: Μαρτίου 10, 2014, 05:36:35 μμ »
Μιλάς για το 89? Shorts 330 ήταν.

Εγώ ήμουν φαντάρος στην Σάμο το 93 και ευτυχώς δύο φορές πέταξα με Do-228
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

Αποσυνδεδεμένος CoBras

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 171
  • Age: 59
  • Τόπος: ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #4 στις: Μαρτίου 10, 2014, 05:39:53 μμ »
Μαγος   εισαι ?  αν και τοτε  αυτα τα  ελεγαν  και  νεκροφορες........... θυμισου   Σαμο.

Στη Σαμο έπεσε ένα Shorts 330 ... όχι Skyvan !!!
Nεκροφόρες τα ελεγαν λόγω σχήματος !!! Θεωρούνται πάρα πολύ αξιόπιστα ...

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #5 στις: Μαρτίου 10, 2014, 05:49:29 μμ »
Το  ξερω   οτι  ηταν   330  , αλλα η κοινη  γνωμη  τα ειχε ονομασει   ετσι ολα τα μικρα. Πιστευαν  οτι μονο τα τζετ  ηταν  ενταξει.

Αποσυνδεδεμένος dsk

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1619
  • Τόπος: Ελλάδα
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #6 στις: Μαρτίου 10, 2014, 10:08:50 μμ »
10 kits εχω ολα κι ολα στο στοκ μου, αλλά το skyvan το εχω διπλό και σκοπεύω να το φτιάξω δις. οπότε θα παρακολουθώ το έργο σου με προσήλωση..

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!

Αποσυνδεδεμένος SST

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 73
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #7 στις: Μαρτίου 10, 2014, 11:25:31 μμ »
βγαίνει αρκετά καλό, το είχα φτιάξει παλιότερα αλλά το κιτ ήταν νεώτερο με καλές χαλκομανίες, μάλλον επανέκδοση :roll:

http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,19716.msg408948.html#msg408948

καλή αρχή!

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #8 στις: Μαρτίου 11, 2014, 02:41:27 μμ »
Τα καθισματα κολληθηκαν  και  βαφτηκαν,, μπηκαν και τα πετσετακια απο πανω. :lol:


Σειρα τωρα να βαφτουν  οι πιλοτοι  και να μπουν  στη θεση τους



Ετοιμος ο χωρος επιβατων και ο κυβερνητης  λογω  ηλικιας  ασπρομαλλης.   :D :D :D

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #9 στις: Μαρτίου 14, 2014, 07:43:29 πμ »
Μια πρωτη  προσπαθεια  βαφης  της ατρακτου, αποτυχημενη  βεβαια, θα το βαψω παλι λευκο , βαζοντας  χαλκομανιες τελικα .
Τα καθετα  ουριαια βαψιμο με μπλε σκουρο  Hambrol M11  G13


Αυτα  για τωρα , συνεχεια  το  Σαββατοκυριακο
Καλημερα σε ολους ::salut:: ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος mmaker

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 9893
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #10 στις: Μαρτίου 14, 2014, 10:47:40 πμ »
Ερώτηση: Τα καθίσματα στα Ελληνικά με τέτοια χρώματα ήταν?
Πουθενά μπλε/γαλάζιο?
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

Αποσυνδεδεμένος Mastoras

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3029
  • Age: 56
  • Τόπος: Tomania
  • "Beauty, is in the eye of the beholder"
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #11 στις: Μαρτίου 14, 2014, 10:58:04 πμ »
Ερώτηση: Τα καθίσματα στα Ελληνικά με τέτοια χρώματα ήταν?
Πουθενά μπλε/γαλάζιο?

Και επ'ευκαιριας ,μηπως εχει κανένας φωτο από την καμπινα των επιβατων?

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #12 στις: Μαρτίου 14, 2014, 11:38:15 πμ »
Δυστυχως δεν εχω καποια  φωτογραφια  απο μεσα , αλλα αν θυμαμαι καλα περιπου αυτα  ηταν.
Μαλλον  το κιτρινο να ηταν  μουσταρδι.
Τωρα  δεν θυμαμαι αν ειχε μοκετα  κατω, ειχε πιθανων  πατωμα  πλαστικοειδες
Να ξερετε  οτι οταν μπαινει μεσα στην ατρακτο ,δεν φαινονται και καλα τα καθισματα



Αποσυνδεδεμένος Mastoras

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3029
  • Age: 56
  • Τόπος: Tomania
  • "Beauty, is in the eye of the beholder"
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #13 στις: Μαρτίου 14, 2014, 12:36:10 μμ »

Να ξερετε  οτι οταν μπαινει μεσα στην ατρακτο ,δεν φαινονται και καλα τα καθισματα

Σε αυτό δεν έχεις άδικο,απλά ρωτάμε για να μάθουμε!

Υπέροχη η φωτό που έβαλες! Εχεις άλλες? ::glossa::

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #14 στις: Μαρτίου 14, 2014, 09:50:13 μμ »
Δεν εχω  βρει  αλλες   φωτογραφιες , αν και εχω ψαξει  πολυ.

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #15 στις: Μαρτίου 16, 2014, 08:51:11 μμ »
Για σας και παλι , Σαββατοκυριακο γαρ ,οποτε πιασαμε δουλειά.
Οι χαλκομανιες του κιτ ειναι μαυρα χαλια ,παλιες και ξεραμενες,
τελικα εβαλα απο ενα Β 707 για τη μπλε ριγα και οι κυκλοι ειναι απο ενα  Β737 στην 1/144 , πεσανε  τελειες . 





Το  SΧ-ΒΒΝ  ειχε το ονομα  Μυκονος, εγω το βαφτισα  νησος Σαμοθρακη .
Μενει να μπει και το φινιστρινι μπροστα και τελος.

Η φωτογραφικη μου ταξε , βγαζει αλλες ημερομηνιες

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 58
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #16 στις: Μαρτίου 16, 2014, 10:20:36 μμ »
ʼψογο!!!!
Καλύτερα που δεν έβαλες τις χαλκομανίες της Airfix. Ήταν λάθος έτσι κι' αλλιώς με τους κύκλους της δεξιάς πλευράς με λάθος χρώμα...
(Δες το 727 που ανέβασα πρόσφατα και τις χρησιμοποίησα εκεί καθώς δεν είχα άλλες.)

Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #17 στις: Μαρτίου 19, 2014, 10:16:21 μμ »
Ετοιμο  και  αυτο , παει  στη  βιτρινα .



 :: ::avgreekflag5pn::brancard:: ::brancard:: ::brancard::

Αποσυνδεδεμένος thanassis

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Age: 45
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: Short Skyvan Airfix 1/72 OLYMPIC AIRWAYS 1974 Circa
« Απάντηση #18 στις: Μαρτίου 20, 2014, 03:18:50 πμ »
Πολύ ωραία δουλειά ::salut::

 Και μια κάπως 'άχρηστη΄πληροφορία: Ξέρατε οτι το συγκεκριμένο αεροπλάνο (SX-BBN, the real one) έμφανίζεται σε μια αμερικάνικη ταινία 'Summer Lovers' του 1982
 με την Darryl Hannah, γυρισμένη στην Σαντορίνη?

Μήπως είπα κάτι ήδη γνωστό?

Tags: