Προσπαθούσα να καταλάβω τι είναι οι ηλεκτρολύσεις και μετά είδα τις φωτογραφίες!

Εξαιρετική δουλειά και τεράστια υπομονή. Τι χρησιμοποίησες για να κάνεις τις συγκολήσεις?
ʼλλη μια ερώτηση, έχεις κολλησει το κάτω μέρος με την υπερκατασκευή? Βλέπω έχεις ήδη κολλήσει τα φτερά και εγώ αντιμετώπισα ένα μικρό πρόβλημα, ίσως από δική μου ευθύνη.
Εγώ συναρμολόγησα όλο το κάτω μέρος πρώτα και ξεχωριστά την υπερκατασκευή για λόγους ευκολίας στο βάψιμο. Όταν πήγα να ενώσω τα δύο μέρη, οι ερπύστριες έβρισκαν στα φτερά και με παίδεψε λίγο.
Βέβαια, εγώ χρησιμοποίησα του κιτ, εσύ έχεις την ευχέρεια των λειτουργικών μεταλλικών (σούπερ παλαιώση, πολύ αληθοφανής) οπότε δεν φαντάζομαι να αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα να τις περάσεις.
