Δηλαδη εκανα πατατα που το ακυρωσα

Αλλα πηγα σημερα στο τριγωνο και μαλλον κλεινω προς κατι με μικρη εστω φιαλη 3 λτ
Ψεκαζα σημερα αερα στο μαγαζι κανα λεπτο και, και δεν τελειωνε η φιαλη ενω ειχα βαλει την πιεση στα 1,3 bar.
Σαν χρονος μου φανηκε αρκετος για να προλαβω να ψεκασω χρωμα σε 1/48 μοντελο.
Βεβαια δεν εχω εμπειρια με αερογραφο της προκοπης, μεχρι τωρα ψεκαζα με εναν Badger 250

και τα εκανα ολα ...

Αλλα ξερω τι θα κανω, θα χαλασω ενα ολοκληρο χρωμα σε πιατακια πλαστικα (με συμβουλεψε ενας φιλος απο εδω) μεχρι να τον μαθω

Οταν ερθει ο πατριωτης και οταν αποφασισω τι να παρω σε κομπρεσερ

Παντως δεν γουσταρω να δωσω πανω απο 80 αντε με το ζορι 90 ........αντε 100 για εναν με φιαλη. Και αν δεν μπορω να τον παρω απο εδω (οι καλυτερες τιμες ειναι 125 -150 ευρω (οχι μονο στο τριγωνο) θα τον παρω απο εξω...

Αν λεω αν βρω φιαλη και κομπρεσερ ψυγειου τσαμπα τα υπολοιπα συνεργα (εκτος απο πρεσοστατη..θα το βγαζω απο την πριζα) ποσο λετε να κανουν?
Για να παω στον συμπολεμιστη με το μηχανουργειο και να του δωσω καμμια 50αρια και να μην αισθανομαι μ..κας

?