Καλημέρα Γιώργο,
σε ευχαριστώ για την απάντηση και τα σχόλια
Πράγματι η πλώρη είναι ένα από τα προβλήματα που εντοπίστηκαν! και εσωτερικά και εξωτερικά...
εξωτερικά το λάθος μου έγινε γιατί δεν είχα εικόνα πόση καμπύλη έπρεπε να δώσω στα βοηθητικά πατήματα στην πλώρη, κάτω από το πρώτο πέτσωμα, σε συνδυασμό με την λάθος εικόνα που είχα στο μυαλό μου για το πώς και τι θα κάλυπτε το ποδόσταμα της πλώρης. Το αποτέλεσμα ήταν μια παχιά πλώρη και τα ξύλα να είναι έτσι ανοιχτά όπως διακρίνονται. Στο πέτσωμα η κατάσταση διορθώθηκε λίγο με την προσθήκη έξτρα λωρίδας πετσώματος κατά τη φορά της καμπύλης (+τρίψιμο και λίγο ξυλοστοκο)
Το δεύτερο λάθος στην πλώρη ήταν εσωτερικά και δεν ξέρω γιατί έγινε... το ξύλο που πατάνε πάνω τα κάγκελα της κουπαστής και το ξύλο που ακουμπάνε πλευρικά τα κάγκελα, παρόλο που στο υπόλοιπο μέρος του καραβιού δούλεψε κανονικά, στην πλώρη, τα δύο ξύλα είχαν το ίδιο ύψος και τα κάγκελα δεν είχαν στήριγμα!
Κάτι ανάλογο φοβόμουν ότι θα γίνει και στην πρύμνη αλλά ευτυχώς το αποτέλεσμα της είναι καλό
Σχετικά με την κόλλα, το πρόσεξα αρκετά νομίζω, με εξαίρεση τα κάγκελα. Ο λόγος είναι ότι έκανα το λάθος και πέρασα βερνίκι στο καράβι, πριν κολλήσω τα κάγκελα, με αποτέλεσμα τα κάγκελα να μην κολλάνε σταθερά ή να αποκολλούνται μαζί με την στερεά κόλλα πάνω από το βερνίκι. και γι' αυτόν λόγο αυτό βρέθηκαν τα κάγκελα με παραπανίσια κόλλα.
τα σχοινάκια έχουν περαστεί με ξυλόκολλα για καλύτερο αποτέλεσμα, αλλά όντως σε κάποια σημεία θέλει περισσότερη λεπτομέρεια (ξέφτια)
άλλες λεπτομέρειες που θα ήθελα να είχα διορθώσει είναι ότι:
- δεν έτριψα κάποια κομμάτια που ήταν έτοιμα κομμένα και έχουν το μαύρο χρώμα από την κοπή του λέιζερ, κάτι που διορθώνεται ήδη στο επόμενο μοντέλο μου
- ο ξυλόστοκος τονίζεται και διαφοροποιείται όταν περαστεί με βερνίνι