Αποστολέας Θέμα: FAIREY BATTLE E.B.A.  (Αναγνώστηκε 1385 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
FAIREY BATTLE E.B.A.
« στις: Νοεμβρίου 12, 2013, 01:38:37 πμ »
   12 Fairey Battle παρέλαβε η Ελληνική Βασιλική Αεροπορία τον Μάρτιο του 1940. Τα α/φη εντάχθηκαν στην 33η Μοίρα Βομβαρδισμού και 11 από αυτά συμμετείχαν στις επιχειρήσεις του Ελληνοϊταλικού Πολέμου και μάλιστα είχαν και μερικές καταρρίψεις!.
   Ήταν βαμμένα με τα  χρώματα της RAF:  Dark Green / Dark Earth / Night Black. Έφεραν μαύρους κωδικούς Β271~282, οι οποίοι επαναλαμβάνονταν σε άσπρο χρώμα στην κάτω επιφάνεια των πτέρύγων κατά την πρακτική της RAF.
   Έφεραν εθνόσημα στην άτρακτο και στις κάτω επιφάνειες των πτερύγων.
Οπλισμός :
- 1 Κινητό Οπίσθιο Πολυβόλο BROWNING 7.92 mm,
- 1 σταθερό πολυβόλο BROWNING 7.92 mm στη δεξιά πτέρυγα, αριστερά του δεξιού προβολέα,
- φορτίο βομβών 1000 lbs
Πλήρωμα: 2, ένας πιλότος και ένας πολυβολήτής, οποίος εκτελούσε καθήκοντα βομβαρδιστή.
   Κατά τη Γερμανική εισβολή τα εναπομείναντα α/φη του τύπου καταστράφηκαν στο έδαφος από τη Λουφτβάφε.

Το φωτογραφικό υλικό μικρό μεν, αλλά κατατοπίζει αρκετά για την κατασκευή 2 Ελληνικών FB mkI, για το Β282 που φέρει παραλλαγή σχήματος Α και το Β274 που μάλλον φέρει παραλλαγή σχήματος Β (κατοπτρική του Α )
   
, , ,

Στην καλύπτρα εκείνο που πρέπει να προσεχθεί είναι ότι στο πίσω τμήμα της το μεγαλύτερο τμήμα του παραλληλόγραμμου τζαμιού που βρίσκεται αριστερά κ δεξιά απότον πολυβολητή είναι βαμμένο:
,

Ένα άλλο σημείο, που δε μπόρεσα να διασταυρώσω, είναι τα φινιστρίνια της θέσης του βομβαρδιστή * στη παρακάτω φώτο): ήταν κενά ή είχαν τζάμι;
,

Και η θέση των λευκών κωδικών:

Υποθέτω πως η Airfix υπερβάλει στο κυμματοειδές της παραλλαγής!

Αποσυνδεδεμένος VAGELIS

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 705
  • Age: 51
  • Τόπος: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
  • modelclub.gr
Απ: FAIREY BATTLE E.B.A.
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 12, 2013, 08:16:59 πμ »
Ευχαριστούμε για το υλικό και τις πληροφορίες.  ::salut::
Βαγγέλης Αθανασίου

Αποσυνδεδεμένος Ελιξ-ιριος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2163
  • Age: 48
  • Τόπος: 3ο σύννεφο δυτικά...
Απ: FAIREY BATTLE E.B.A.
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 12, 2013, 08:11:25 μμ »
Ευχαριστούμε Dtg! Πολύ χρήσιμες φωτογραφίες....

Αποσυνδεδεμένος dtg

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1932
  • Age: 60
  • Τόπος: ΘEΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • FEAR LEADS TO ΑNGER -ANGER LEADS TO HATE -HATE LEA
    • HELLENIC AIR FORCE MODELS
Απ: FAIREY BATTLE E.B.A.
« Απάντηση #3 στις: Νοεμβρίου 12, 2013, 08:34:39 μμ »
Από ότι απεφάνθεις Ελιξήριε, τα οβάλ παραθυρακια δεν έχουν τζάμι!!!!

Αποσυνδεδεμένος Ελιξ-ιριος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2163
  • Age: 48
  • Τόπος: 3ο σύννεφο δυτικά...
Απ: FAIREY BATTLE E.B.A.
« Απάντηση #4 στις: Νοεμβρίου 13, 2013, 01:01:00 πμ »
Από ότι απεφάνθεις Ελιξήριε, τα οβάλ παραθυρακια δεν έχουν τζάμι!!!!
Μεχρι αποδείξεως του εναντίου φίλτατε....Μέχρι αποδείξεως του εναντίου!

Tags: fairey battle