Αποστολέας Θέμα: SAN FELIPE  (Αναγνώστηκε 6232 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Chemist

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 247
  • modelclub.gr
SAN FELIPE
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 10:29:03 πμ »
1. San Felipe - Ιστορία του πλοίου
Στα τέλη του 17 αιώνα η Ισπανία ευρίσκετο σε διαμάχη με την Βρετανία και την Γαλλία με αντικείμενο την κυριαρχία στην Καραϊβική και την Νότια Αμερική. Το 1682 ο βασιλιάς της Ισπανίας Κάρολος Β έδωσε εντολή ναυπήγησης στα ναυπηγεία Cantabria ενός εξαιρετικά μεγάλου πλοίου για τα δεδομένα της εποχής, του San Felipe.
Η ναυπήγηση του San Felipe ολοκληρώθηκε το 1690 και η γαλέρα αυτή αποτέλεσε την ναυαρχίδα του Ισπανικού στόλου (Ισπανική αρμάδα)
Το πλοίο είχε εκτόπισμα 1.000 τόνων, μήκος περίπου 100 μέτρα και ήταν εξοπλισμένο με 110 κανόνια που του έδιναν μια μεγάλη δύναμη πυρός. Παρά το μεγάλο μέγεθος του και το βάρος του εξοπλισμού του, το San Felipe είχε εξαιρετικά μεγάλη ευκινησία και ευελιξία ελιγμών που προέκυπταν από την μελετημένη κατασκευή και την μεγάλη ιστιοφορία του.
Παράλληλα το San Felipe είχε εξαιρετικά πλούσια διακόσμηση με εντυπωσιακό ακρόπρωρο, ορειχάλκινα αγαλματίδια στην πρύμνη και εντυπωσιακά διακοσμητικά στις πλευρές του. 
Ο ρόλος του San Felipe ήταν η προστασία των κτήσεων της Ισπανίας στην Αμερικανική ήπειρο και η μεταφορά πολυτίμων φορτίων όπως χρυσός, ασήμι κλπ.
Το 1705 η Ισπανική αρμάδα με 12 πλοία και με επί κεφαλής το San Felipe, εμπλέκεται σε ναυμαχία με τον Βρετανικό στόλο που αποτελείτο από 35 πλοία στη θαλάσσια περιοχή της Florida.
Στη ναυμαχία αυτή το San Felipe υπέστη μεγάλες καταστροφές και τελικά βυθίσθηκε με φορτίο από τόνους χρυσού οι οποίοι, όπως φαίνεται, εξακολουθούν να είναι παγιδευμένοι στο ναυάγιο.

2. San Felipe - μοντέλο
Όταν τον Σεπτέμβριο 2012 ολοκλήρωσα την κατασκευή του Amergo Vespucci, άρχισα να ψάχνω τον κατάλογο της MANTUA - PANART με στόχο να επιλέξω ένα εντυπωσιακό πλοίο. Προβληματίστηκα μεταξύ των San Felipe, H.M.S Victory, Le Soleil Royal και άλλων. Τελικά επέλεξα το San Felipe το οποίο και ξεκίνησα τον Δεκέμβριο 2012.
Η μικροναυπήγηση του San Felipe ήταν αρκετά πολύπλοκη, αλλά το τελικό αποτέλεσμα με αποζημίωσε. Η κατασκευή περιλαμβάνει διάφορα υλικά, ξύλο, ορείχαλκο σχοινιά, πανιά κλπ αλλά η ομορφιά του προκύπτει από τους χρωματικούς συνδυασμούς που περιλαμβάνουν ένα εντυπωσιακό reflex blue χρώμα σε contrast με ορειχάλκινη διακόσμηση, κόκκινα καπάκια των κανονιών, λευκή γάστρα με μαύρη λωρίδα κατά μήκος, ορειχάλκινα φωτιστικά και αγαλματίδια, χρυσές κουπαστές, βερνικωμένες επιφάνειες στα πλάγια και στα καταστρώματα, μαύρα σχοινιά σε contrast με τα λευκά πανιά και εντυπωσιακές σημαίες στα κατάρτια και στην πρύμνη.
Όλη αυτή η χρωματική πανδαισία σε συνδυασμό με την καταπληκτική συμμετρία στη σχέση του κυρίως σκάφους με την ιστιοφορία του, δίνουν κατά την γνώμη μου ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα.
Το μοντέλο έχει διαστάσεις μήκος 100 cm, ύψος 75 cm και πλάτος 35 cm. Έχει συνολικά 14 πανιά και είναι εφοδιασμένο με 98 κανόνια.
Σας επισυνάπτω έναν αριθμό φωτογραφιών (ερασιτεχνικές) και επιφυλάσσομαι μόλις ολοκληρωθεί η φωτογράφηση σε επαγγελματία να επανέλθω δίνοντας περισσότερες και καλύτερες εικόνες.
Θα χαρώ πολύ να δω τα σχόλια σας.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Chemist




Αποσυνδεδεμένος darpomorza

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Age: 40
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 02:46:23 μμ »
Να πω και εγω με την σειρα μου οτι εχεις κανει εξαιρετικη δουλεια και στα τρια μοντελα. Το συγκεκριμενο ειναι το αγαπημενο μου και καλα εκανες και το επελεξες για τα φοβερα και εντονα χρωματα που εχει. Στην φωτογραφια ειναι τελειωμενο το καραβι γιατι μου φαινεται οτι εχει λιγα σχοινια;

Όμηρος

Αποσυνδεδεμένος Chemist

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 247
  • modelclub.gr
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 05:18:53 μμ »
Όμηρε, χαίρομαι που σου άρεσε. Η παρατήρηση σου σχετικά με τα σχοινιά είναι σωστή. Το μοντέλο έχει λιγότερα σχοινιά από όσα προβλέπονται. Βέβαια το πρότυπο της MANTUA - PANART βασίζεται σε πλοίο χωρίς πανιά με αποτέλεσμα κάποια από τα πανιά να εμποδίζουν την τοποθέτηση όλων των προβλεπόμενων σχοινιών. Ίσως όμως να μπορούσα να προσθέσω μερικά ακόμη.
Chemist

Αποσυνδεδεμένος Kostis Pap

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3399
  • Τόπος: Αθήνα
    • coarse landscapes
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 07:22:32 μμ »
Πολύ ωραία κατασκευή. Συγχαρητήρια. Αν κατάλαβα καλά είναι το τρίτο χρονικά και φαίνεται και η βελτίωση στην τεχνική σου (σε σχέση κυρίως με το Bismarck, που πρέπει να είναι το πρώτο της σειράς). Πολύ κατατοπιστικό και το εισαγωγικό σημείωμα - παρουσίαση.

Αποσυνδεδεμένος Blackbeard

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 788
    • modeldisplaycases
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 17, 2013, 08:31:46 μμ »
Το San Felipe, είναι ένα πραγματικά πανέμορφο πλοίο...
Τα ξύλινα πλοία είναι αλήθεια οτι σε υποχρεώνουν να έχεις μηχανήματα, αρκετά ακριβά θα έλεγα...
Προφανώς δεν έχεις τορνάκι και αυτό φαίνεται από τα οριζόντια που θα έπρεπε στις άκρες να λέπταιναν... ίσως με ένα τρυπάνι ηλεκτρικό με χαμηλές στροφές σε μιά βάση και πιασμένο το ξύλο στο τσοκ να σε βοηθήσει...
Για τα σχοινιά δεν λέω τίποτα μιάς και απάντησες ήδη...
Μια παρατήρηση ακόμα σχετικά με τις σημαίες που παραείναι στητές σε όλα τα πλοία σου... δοκίμασε να τους βάλεις στη μέση ένα αλουμινόχαρτο... θα σε βοηθήσει να τους δόσεις την φόρμα που θες εσύ...
Αντε με το καλό το επόμενο...

Αποσυνδεδεμένος Thanasis

  • Καραβομαραγκός
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 600
  • Age: 62
  • Τόπος: Βόλος
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 17, 2013, 09:35:39 μμ »
"Τα ξύλινα πλοία είναι αλήθεια οτι σε υποχρεώνουν να έχεις μηχανήματα, αρκετά ακριβά θα έλεγα..."
Αγαπητέ Νίκο λυπάμαι για την παρέμβαση.
Και μόνο επειδή κάποτε πρέπει να απομυθοποιηθεί ο ναυτομοντελισμός στην χώρα μας κι αν μπορέσει να αναπτυχθεί, θα μου επιτρέψεις να έχω άλλη άποψη.
Κανείς δεν σε υποχρεώνει για τίποτε, παρά μόνο ίσως οι δικές σου επιλογές. (Δεν είναι προσωπικό)
Είμαι στον χώρο πάνω από 15 χρόνια και διαθέτω μόνο δύο (2) ηλεκτρικά τρυπανάκια και μία (1) μοντελιστική πριονοκορδέλα (λόγω scratch).
Ευχαριστώ
There are no good or bad modelmakers.There are more or less experienced.

Αποσυνδεδεμένος Vasilis-Frederica

  • Οι καλοί άνθρωποι δε χρειάζονται νόμους που να τους υποδεικνύουν πως να συμπεριφέρονται υπεύθυνα, ενώ οι κακοί άνθρωποι θα βρουν τρόπους να χρησιμοποιήσουν τους νόμους προς όφελός τους. [Σωκράτης]
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1416
  • Age: 58
  • Τόπος: I normally live in Sparta Greece, but I very often stay in Witney United kingdom, too
  • Βασίλης και Μαρία-Φρεντερίκα
    • Μεταφραστικό Γραφείο Σπάρτης
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 17, 2013, 09:37:48 μμ »
Chemist Καλησπέρα,

Η κατασκευή σου είναι αξιόλογη και Μπράβο.
Καλοπροαίρετα πάντα θα σταθώ σε δύο παρατηρήσεις που τις θεωρώ σημαντικές εκτός βέβαια από την ιστιοφορία από την οποία φαίνεται να έχεις παραλείψει αρκετά δεσίματα.
Πρώτη σημαντική παρατήρηση είναι ότι δεν βλέπω καθόλου να έχεις φτιάξει τα dead eyes σε ζεύγη αλλά έχεις βάλει μόνο ένα στο οποίο έχεις δέσει δεν ξέρω με πιο τρόπο τα κάθετα σχοινιά που απαρτίζουν τις σχοίνινες σκάλες.
Δεύτερη παρατήρηση είναι ότι δεν βλέπω τον απαραίτητο κόμπο clove hitch στα ratlines (σκαλιέρες).
Επίσης καλό θα είναι τα κανόνια να μην τα αφήνεις στο χρώμα του μπρούτζου.

Περιμένουμε την επόμενη κατασκευή σου και μην παραλείψεις την πρώτη παρατήρηση, διότι χάνει πολύ η όλη δουλειά σου.

Βασίλης
Βασίλης & Μαρία-Φρεντερίκα

Η Ιστοσελίδα μας: ΞΥΛΙΝΑ ΠΛΟΙΑ    Το κανάλι μας: BINTEO στο YouTube

Αποσυνδεδεμένος Chemist

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 247
  • modelclub.gr
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 26, 2013, 07:00:11 μμ »
Καλησπέρα σε όλους και σας ευχαριστώ για τις εποικοδομητικές παρατηρήσεις .
Darpromorza πρόσθεσα όσα σχοινιά μπόρεσα.
Nickemi. Έχεις δίκιο, οι σημαίες , εκτός από τη μεγάλη στην πρύμνη, είναι στητές και δεν αρέσουν ούτε σε εμένα. Πρόκειται για πανί τυπωμένο εμπρός - πίσω και μάλλον λακαρισμένο. Δεν υπάρχει λοιπόν ''μέση'' για να βάλω αλουμινόχαρτο. Σκέφθηκα να τις πλύνω μήπως και φύγει το κολλάρισμα αλλά πάλι φοβήθηκα μήπως γίνει ζημιά στα χρώματα.
Έτσι έμειναν τελικά ''στητές''. Πάντως θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια να τις ''λυγίσω'' ίσως με επίδραση υδρατμών.
Thanasis. Δεν έχω τορνάκι. Κακώς, κάποια στιγμή θα αποκτήσω. Τα κάθετα κατάρτια έχουν υποστεί λέπτυνση με μηχανουργικό τόρνο. Στα οριζόντια είχα ενδείξεις μείωσης της αντοχής των και τελικά δεν το έκανα.
Vasbot - Frederica Πράγματι στα dead eyes έχω βάλλει μόνο το κάτω, παρέλειψα το άνω. Τελικά ομολογώ ότι έχω μετανιώσει για την απλούστευση αυτή. Έκανα σκέψεις να το επιδιορθώσω αλλά τελικά θα γινόταν μεγάλη ζημιά στις σκαλιέρες και έτσι το άφησα ως έχει. Οι σκαλιέρες έχουν γίνει κολλητές. Πολύ δύσκολο να γίνουν εκατοντάδες κόμποι.
Μήπως υπάρχει απλός τρόπος και δεν τον ξέρω ???
Φυσικά σε επόμενη κατασκευή όλα αυτά θα ληφθούν υπ' όψιν. Πάντως όσοι φίλοι το έχουν δει έχουν ενθουσιασθεί και αυτό αποτελεί μεγάλη ικανοποίηση για μένα.
Την εβδομάδα που μας έρχεται το πλοίο θα πάει για φωτογράφιση σε νέο φωτογράφο - καλλιτέχνη.
Θα υπάρξουν τρία σύνολα.
Το πρώτο θα έχει το μοντέλο σε θάλασσα με κυματισμό, γραμμή ορίζοντα, ουρανό με λίγα σύννεφα, βύθιση μέρους του πλοίου στο νερό και απόνερα. ΄Το πλοίο θα είναι υπό γωνία και η εικόνα αυτή θα τυπωθεί σε διάφορες διαστάσεις όπως 60 χ 40 και 70 χ 50. Φυσικά θα γίνουν δοκιμαστικά. Στο 70 χ 50 θα παραχθούν και μερικές εκτυπώσεις σε καμβά.
Το δεύτερο θα απεικονίζει το πλοίο σαν μοντέλο. Θα υπάρχει βέβαια ένα ελαφρύ φόντο ΄σε μια απόχρωση που να μην καταργεί το περίγραμμα των λευκών πανιών.
Τέλος το τρίτο θα είναι ένα σύνολο περίπου 10 εικόνων με λεπτομέρειες της κατασκευής σε διάφορα σημεία του πλοίου.
Αυτονόητο ότι μόλις είμαι έτοιμος θα σας στείλω όλες αυτές τις εικόνες.
Αν υπάρχει κάποια πρόσθετη πρόταση ή ιδέα για την φωτογράφιση ευχαρίστως να μου την στείλετε (η φωτογράφιση θα γίνει την Δευτέρα)
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Chemist

Αποσυνδεδεμένος Vasilis-Frederica

  • Οι καλοί άνθρωποι δε χρειάζονται νόμους που να τους υποδεικνύουν πως να συμπεριφέρονται υπεύθυνα, ενώ οι κακοί άνθρωποι θα βρουν τρόπους να χρησιμοποιήσουν τους νόμους προς όφελός τους. [Σωκράτης]
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1416
  • Age: 58
  • Τόπος: I normally live in Sparta Greece, but I very often stay in Witney United kingdom, too
  • Βασίλης και Μαρία-Φρεντερίκα
    • Μεταφραστικό Γραφείο Σπάρτης
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 26, 2013, 07:26:41 μμ »
Chemist Καλησπέρα,

Υπάρχει ο τρόπος και λέγεται κόμπος clove hitch. Kοίταξε την παρακάτω φωτογραφία η οποία είναι από τα σχέδια του San Felipe. Για να επιτύχεις σωστό αποτέλεσμα χρειάζεται απλά μια μικρή προπόνηση και δεν είναι κάτι το δύσκολο. Στα πραγματικά πλοία αυτός ο κόμπος χρησιμοποιείτο, πλην από το πρώτο και τελευταίο κάθετο σχοινί.



Βασίλης
Βασίλης & Μαρία-Φρεντερίκα

Η Ιστοσελίδα μας: ΞΥΛΙΝΑ ΠΛΟΙΑ    Το κανάλι μας: BINTEO στο YouTube

Αποσυνδεδεμένος Blackbeard

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 788
    • modeldisplaycases
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 26, 2013, 08:05:56 μμ »
Παράθεση
Nickemi. Έχεις δίκιο, οι σημαίες , εκτός από τη μεγάλη στην πρύμνη, είναι στητές και δεν αρέσουν ούτε σε εμένα. Πρόκειται για πανί τυπωμένο εμπρός - πίσω και μάλλον λακαρισμένο. Δεν υπάρχει λοιπόν ''μέση'' για να βάλω αλουμινόχαρτο. Σκέφθηκα να τις πλύνω μήπως και φύγει το κολλάρισμα αλλά πάλι φοβήθηκα μήπως γίνει ζημιά στα χρώματα.
Έτσι έμειναν τελικά ''στητές''. Πάντως θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια να τις ''λυγίσω'' ίσως με επίδραση υδρατμών.
Thanasis. Δεν έχω τορνάκι. Κακώς, κάποια στιγμή θα αποκτήσω. Τα κάθετα κατάρτια έχουν υποστεί λέπτυνση με μηχανουργικό τόρνο. Στα οριζόντια είχα ενδείξεις μείωσης της αντοχής των και τελικά δεν το έκανα.
Καλησπέρα...
Και για το τορνάκι εγώ στο είπα... ο φίλτατος Θανάσης έκανε σε εμένα την παρατήρηση για το οτι είπα πως χρειάζονται ακριβά εργαλεία για να ασχοληθείς με τα ξύλινα πλοία... δεν έχω λόγο να αμφιβάλω για τα λεγόμενα του... πως θα μπορούσα άλλωστε... είναι πολύ πιό πεπειραμένος από εμένα και για να το λέει κάτι παραπάνω θα ξέρει... απλά εγώ σαν τεμπέλης θα προτιμούσα να κάνω αυτή την λέπτυνση με κάποιο καλό εργαλείο παρά με το χέρι...
Φαντάζομαι οτι στο μέλλον θα είσαι σε θέση να αντικαθιστάς υλικά του κιτ, αν παρατηρείς οτι πιθανότατα να μην έχουν αντοχή για αυτό που θες να κάνεις, με άλλα πιό καλής ποιότητας από το εμπόριο... πιστεύω οτι αξίζει τον κόπο...
Καλή συνέχεια με όμορφα μοντέλα...
Νίκος

Αποσυνδεδεμένος Chemist

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 247
  • modelclub.gr
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 02, 2013, 07:23:04 μμ »
Καλησπέρα σε όλους

Σας στέλνω εικόνες από την τελική φωτογράφηση του San Felipe.

Η εικόνα San Felipe final με το μοντέλο / πλοίο να αρμενίζει στη θάλασσα ελπίζω να σας αρέσει. Εμένα με ενθουσίασε.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Chemist




Αποσυνδεδεμένος Kostis Pap

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3399
  • Τόπος: Αθήνα
    • coarse landscapes
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 02, 2013, 07:26:41 μμ »
Καλό φαίνεται αλλά βάλε, ντε, λίγο μεγαλύτερες φωτογραφίες για να δούμε καλύτερα. Στο φωτομοντάζ με τη θάλασσα το πλοίο θα έπρεπε να είναι περισσότερο βυθισμένο στο νερό και οι σημαίες θα έπρεπε να ταιριάζουν με τη διεύθυνση και την ένταση του ανέμου όπως ορίζεται από τα πανιά (δηλαδή θα έπρεπε να φεύγουν προς τα εμπρός και να ανεμίζουν το ίδιο έντονα).

Αποσυνδεδεμένος Chemist

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 247
  • modelclub.gr
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 02, 2013, 07:33:22 μμ »
Φωτογραφιών συνέχεια (2)





Αποσυνδεδεμένος Kostis Pap

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3399
  • Τόπος: Αθήνα
    • coarse landscapes
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 02, 2013, 07:35:38 μμ »
Όσο μπορώ να δω από τις μικρές φωτογραφίες, έχεις κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά στις λεπτομέρειες δίνοντας ένα ωραίο σύνολο. Προσπάθησε πάντως να βάλεις μεγαλύτερες φωτογραφίες.

Αποσυνδεδεμένος Chemist

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 247
  • modelclub.gr
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 02, 2013, 07:42:38 μμ »
Φωτογραφιών συνέχεια


Αποσυνδεδεμένος Chemist

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 247
  • modelclub.gr
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 02, 2013, 07:47:35 μμ »
Θα προσπαθήσω να τις μεγαλώσω και άλλο


Αποσυνδεδεμένος Chemist

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 247
  • modelclub.gr
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 02, 2013, 07:55:31 μμ »
Ελπίζω το μέγεθος να είναι καλό
Συνεχίζω την αποστολή εικόνων



Αποσυνδεδεμένος Chemist

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 247
  • modelclub.gr
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 02, 2013, 08:04:25 μμ »
Τελικά το μέγεθος είναι καλό Στέλνω ακόμη 6+6+5 εικόνες





Αποσυνδεδεμένος Chemist

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 247
  • modelclub.gr
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 02, 2013, 08:13:24 μμ »
Συνεχίζω με 6+5 εικόνες



Αποσυνδεδεμένος Chemist

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 247
  • modelclub.gr
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 02, 2013, 08:21:46 μμ »
Τελειώνω με 5 εικόνες
Συγνώμη για το θέμα ''μέγεθος'' αλλά δεν είμαι και ότι καλύτερο στα ηλεκτρονικά.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Chemist



Αποσυνδεδεμένος Chemist

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 247
  • modelclub.gr
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 02, 2013, 08:36:21 μμ »
Επίσης η εικόνα σε θάλασσα σε μεγάλη διάσταση.
Ελπίζω να μην σας κούρασα
Chemist


Αποσυνδεδεμένος GeZo

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 186
  • Age: 49
  • Τόπος: Athens
  • Γιώργος Ζώης
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 02, 2013, 08:37:25 μμ »
Φίλε μου συγχαρητήρια, έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά!!!
Η μόνη ένστασή μου, αν μου επιτρέπεις, είναι ότι τα χρώματα(μπλε,κόκκινο) και οι άγκυρες είναι αρκετά gloss(για τα δικά μου γούστα, βέβαια). Θα τα προτιμούσα mat ή έστω satine. Αλλά και έτσι είναι πανέμορφο!  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Chemist

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 247
  • modelclub.gr
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 05, 2013, 10:10:44 πμ »
Παρατηρώ ότι πολλοί φίλοι προβληματίζονται με λεπτομέρειες και τεχνικές του '' σανιδώματος '' .
Πράγματι είναι δυνατόν να εμφανισθούν κακοτεχνίες οι οποίες δεν δημιουργούν πρόβλημα όταν η γάστρα πρόκειται να βαφεί, αλλά κάνουν τεράστια ζημιά όταν η γάστρα είναι μόνον βερνικωμένη. Στην περίπτωση αυτή το σανίδωμα πρέπει να είναι τέλειο.
Παράλληλα με την δική μου κατασκευή του San Felipe ένα άλλο San Felipe κατασκευάζεται στην Αγγλία από τον φίλο Paul Bateman. Ο Paul είναι πραγματικά καλλιτέχνης.
Μπορείτε να μπείτε στο The construction of the San Felipe 1690[/color] όπου θα βρείτε καταπληκτικές λεπτομέρειες κατασκευής. Το μόνο του μειονέκτημα είναι ότι το έχει αρχίσει το 2003 και δεν το έχει τελειώσει ακόμη.
Υ.Γ. Ευχαριστώ τον GeZo για τα καλά του λόγια. Είναι ο μόνος που σχολίασε την επαγγελματική φωτογράφιση του San Felipe με την απόδοση σε photo shop της εικόνας final.
Μετά από τόση προσπάθεια ομολογώ ότι απαγοητεύθηκα κάπως
Chemist

Αποσυνδεδεμένος Kostis Pap

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3399
  • Τόπος: Αθήνα
    • coarse landscapes
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 05, 2013, 10:38:44 πμ »
Νομίζω ότι στα έγραψα ήδη από τις μικρές φωτογραφίες σχετικά με το φωτομοντάζ, στα θετικά του είναι ότι κατάφερες να απομονώσεις με πολύ ακρίβεια τις λεπτομέρειες του πλοίου (κατάρτια και ξάρτια, σκοινιά) - κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο. Το τελικό αποτέλεσμα όμως έχει τα προβληματάκια που είχα επισημάνει: το σκάφος θα έπρεπε να είναι πιο βυθισμένο και να φαίνονται ελάχιστα τα ύφαλα (λευκό), ενώ οι σημαίες θα έπρεπε να ταιριάζουν καλύτερα στην διεύθυνση και ένταση του ανέμου όπως ορίζεται από τα πανιά.
Spoiler (hover to show)
Πιστεύω ότι μια διόρθωση στο βύθισμα και στη συμφωνία ιστίων - σημαίων θα βοηθούσε σημαντικά στην αληθοφάνεια της τελικής φωτογραφίας.

Αποσυνδεδεμένος KWSTAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4188
  • Age: 53
  • Τόπος: PERISTERI_ATHENS
  • There are no perfect models but we will keep tryin
Απ: SAN FELIPE
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 06, 2013, 11:34:27 πμ »
Έχεις κάνει πολύ καλή εργασία πάνω στο μοντέλο, με επιτυχημένο αποτέλεσμα.
Πολλοί από εδώ - κι εγώ ο ίδιος - δεν έχουμε την ικανότητα να φτιάξουμε
ένα ξύλινο σκαρί. Αλλά θα συμφωνήσω με τους παραπάνω ότι σου λείπουν
αρκετά από την εξαρτία του πλοίου και φαίνεται λίγο γυμνό. Έχεις βάλει ως
επί το πλείστον απ΄ότι βλέπω το standing rigging και πολύ λίγο - ελάχιστο -
το running rigging ( συγχώρεσέ με δεν ξέρω τους όρους στα Ελληνικά ) ,
δηλ. τα σχοινιά και τις τροχαλίες που τραβούσαν, τέντωναν τα πανιά,
βοηθούσαν στους ελιγμούς κλπ. Επίσης αν μπορείς τύλιξε σε κουλούρες
σχοινιά και βάλτα στη βάση των καταρτιών. Θα σου προσδώσουν πολλή
αληθοφάνεια. Τώρα για το μοντάζ είναι καθαρά υποκειμενικό το θέμα
κι εδώ, σ΄αυτό το φόρουμ, περισσότερο ενδιαφέρονται για το κατασκευαστικό
παρά για κάτι τέτοιο ως παρουσίαση γι αυτό και δεν στο σχολιάζουν.
Όλα αυτά φυσικά χωρίς να θέλω να μειώσω την κατασκευή σου, απεναντίας
στο έγραψα εξ αρχής.

Πιστεύω ότι μια διόρθωση στο βύθισμα και στη συμφωνία ιστίων - σημαίων θα βοηθούσε σημαντικά στην αληθοφάνεια
Όχι μόνο αλλά θα προτιμούσα μια φωτό από πλοίο με πιο ήπια πλεύση.
Τα ιστιοφόρα δεν άφηναν πίσω τόσους αφρισμούς.  ::salut::

Tags: