0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πρόσφατα αγόρασα από e-bay το A5M4 της nichimo σε 1/72, καθώς όλες οι οδηγίες είναι στα ιαπωνικά, θα μπορούσε κάποιος να με συμβουλέψει για το καμουφλάζ, νόμιζα ότι είναι λευκό αλλά είδα πολλές εκδοχές στο internet.