0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο χαμός σήμερα... Πάνω από 20 άτομα συνολικά, τρελό γέλιο, και μερικοί νέοι στις συναντήσεις...Νιno1969, OANNHSEA, χαρά μας που σας γνωρίσαμε...
ΔΕ ΖΗΛΕΥΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!Το άλλο Σάββατο θα κάνω meeting στο Βόλο με τον κ. Μαυροειδή!!!Και δε θα είναι σε καφέ!!!Σε τσιπουράδικο, έτσι για να ζηλέψετε!!!!!!!!!!!!!!!!