Τι να ζηλέψουμε ρε Φάνη ??? εμείς είμαστε πιωμένοι απ' τα γενοφάσκια μας !!!!!!!!
Φαντάζεσε να συναντηθούμε και να πιούμε και τσίπουρα???????
Της επι χρήμαση εκδιδομένης γυνής το κιγκλίδωμα !!!!!!!!!
Μικρός έπεσα στο καζάνι με την ρακί του παπού μου κατάλαβες?? Αλλά το έχουν πάθει κ'αλλοι το ατύχημα ......κ' ετσι γίναμε πολλές

ΟΟΥΥΥΥ -ΟΟΟΥΥΥ LEOPARDINIOOO!!!!