Modelclub.gr Φόρουμ

ΑΒ-206Β ΕΣ κλίμακα 1:5.7, κιτ Vario, Trex700/800E (Αναγνώστηκε 29514 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Γειά σε όλους,

Μικρή ανανέωση για ψιλολεπτομέρειες. Το βάψιμο του κάτω μέρους ολοκληρώθηκε αφού χρησιμοποίησα 7 φιαλίδια του Η-311 της Gunze. Η αναλογία μίξης με διαλύτη που προτείνει είναι σωστή γι'αυτήν την κλίμακα (10ml χρώμα + 2ml διαλύτη με 20psi πίεση και 0.6mm ακροφύσιο).

Ψηφιακή 3Δ αναπαράσταση ορισμένων οργάνων που φτιάχνω από το μηδέν στον υπολογιστή (ΙFF (AN/APX-72), UHF/COMM (AN/ARC-159)) και που θα "εκτυπωθούν" σύντομα:




Και μερικές φωτογραφίες από τις εξαγωγές του κινητήρα (κομμάτια φτιαγμένα στον υπολογιστή και εκτύπωση 3Δ με ρητίνη στο εργαστήριό μου). Χρησιμοποίησα μίγμα Aclad "Burnt Metal", "Pale Gold" και "Exhaust Manifold" αλλά δεν έχει τελειώσει ακόμα η βαφή τους (μερικές λεπτομέρειες απομένουν). Κανονικά θα έπρεπε να ξεκινήσω με υπόστρωμα για γυαλιστερό (κατοπτρικό) μέταλλο αλλά δοκίμασα πρώτα με στάνταρ μαύρο υπόστρωμα και δεν δείχνει άσχημα.



Περισσότερα σύντομα.

 ::salut::

Menelaos

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 3010
  • largescaleplanes.com
 ::helpsos:: ::helpsos:: ::helpsos:: ::Help2:: ::Help2:: ::Help2::

ωχχχχ.... τι βλεπουν τα ματακια μου....

 ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft::
AIEN YΨΙΚΡΑΤΕΙΝ


hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
ε, είναι σοβαρό αυτό με τα μάτια, γιατρέ μου; Ν'ανησυχήσω;  :mrgreen:

Η κριτική είναι ευπρόσδεκτη διότι η κλίμακα είναι μεγάλη και η παραμικρή βλακεία φαίνεται (τουλάχιστον όταν το Ε/Π δεν πετάει  :mrgreen: ). Σκοπεύω να το παρουσιάσω μέσα Ιουνίου οπότε ό,τι λάθος βρεθεί μέχρι τότε είναι καλό.

Το καμουφλάζ της ατράκτου έχει τελικά δύο, σχεδόν ίδιους (!), τόνους του πρασίνου και με παιδεύει ήδη... Χώρια οι φθορές μέχρι παρεξηγήσεως. Όταν το μοντέλο είναι στην 1:48 οι φθορές έχουν πλάκα. Στην 1:5 - 1:6 (το μοντέλο εδώ είναι ανάμεσα στις δύο, και σε πάρα πολλά σημεία λάθος) τότε είναι ζόρι διότι οι τεχνικές παλαίωσης που γνωρίζουμε θέλουν προσαρμογή στην κλίμακα μαζί με τα εργαλεία.

Ακόμα δεν έχω αποφασίσει ποιο Ε/Π θα διαλέξω (αριθμό σειράς). Μάλλον το 511 τελικά διότι στις φωτό που έχω δείχνει σε καλύτερη κατάσταση. Για το 515 έχω πολύ υλικό αλλά μου "την σπάει" λίγο το μπάλωμα του καμουφλάζ από την "θητεία" του ως Ε/Π της Αστυνομίας κάποτε...

Παίρνει χρόνο, διότι 100+ φορές μετράω και εξετάζω φωτογραφίες και 1 φορά (ελπίζω) κόβω, κολλάω και βάφω...

 ::salut::

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Καλημέρα,

Ένα μικρό σχόλιο για τα ηλεκτρονικά συστήματα του Ε/Π. Όπως είδα και σε σχετικό άρθρο στην ιστοσελίδα του https://armyaviation.wordpress.com (ψάξτε για το άρθρο του Υποστρατήγου ε.α. Φέγγου Βασιλείου) οι πλωτήρες στα Ε/Π αυτά είναι δώρο άδωρο με τα φτωχά συστήματα ραδιοναυτιλίας που έχουν (μόνο ADF αν δεν κάνω λάθος).

Τα ηλεκτρονικά που έχω ταυτοποιήσει ως τώρα είναι τα εξής:

UHF COMM: AN/ARC-159 (κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα)


IFF: AN/APX-72 (ενσωματωμένο στον κύριο πίνακα οργάνων, πότε πάνω από το Art. 132 Marconi VHF/FM πότε από κάτω - δείτε εδώ π.χ.: https://flic.kr/p/7Kk8MK)


VHF-FM Art. 132 Controller Marconi


Δύο συστήματα ενδοεπικοινωνίας και διανομής σήματος ICS της Gemelli. Το ένα στην κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα, και το άλλο στην κεντρική κονσόλα κάτω από τον πίνακα οργάνων.


Marconi AD370 ADF Receiver Type AA3701-2. Το κουτί με τα κυρίως ηλεκτρονικά είναι τοποθετημένο στ'αριστερά του πίνακα οργάνων και o πίνακας ελέγχου είναι τοποθετημένος στην κεντρική κονσόλα κάτω από των πίνακα οργάνων.

VHF COMM της Marconi (κεντρική κονσόλα κάτω από τον πίνακα οργάνων). Δεν έχω βρει φωτογραφία ακόμα γι'αυτό.

Όπως είπα στο προηγούμενο σχόλιό μου, τα όργανα γίνονται από το μηδέν στον υπολογιστή και μετά printing...
Εδώ φαίνεται λίγο η παλαιότερη προσπάθειά μου με τον πίνακα οργάνων και τα IFF, Art132 με ρητίνη σε 3Δ.



 ::salut::

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Γεια χαρά,

Τα πράσινα του Ε/Π είναι δύσκολο να βρεθούν.
Δοκίμασα ως τώρα τα εξής:
Gunze H303
Gunze H309
Tamiya XF-67 (ποτέ δεν ξέρεις...)

Το Η303 είναι μάλλον πολύ ανοικτό για τις περισσότερες επιφάνειες, αν και μερικές έχουν ξεβάψει πολύ με τον καιρό. Για τα μπαλώματα είναι ίσως ΟΚ. Έχω φωτογραφίες από το '80 μέχρι το 2012...  ::eusa_wall::
Το Η309 δείχνει πολύ βαθύ στο τεχνητό φως όμως στο φως του ήλιου όχι τόσο. Το πιθανότερο είναι να το χρησιμοποιήσω ως το κυρίως πράσινο.
Δοκίμασα και το XF-67 (NATO Green) της Tamiya αλλά δεν ταιριάζει με εξαίρεση το πράσινο του πάνω κόπτη καλωδίων. Οι κόπτες τοποθετήθηκαν αργότερα και πάνω είναι βαμμένοι με διαφορετικό πράσινο από αυτό της παραλλαγής. Κάτω αφέθηκαν λευκοί.

Μερικές φωτογραφίες από τις δοκιμές στις θύρες. Το υπόστρωμα πάντα είναι το φαιό αστάρι της Tamiya (Fine Surface Primer L - Light Gray).
Τα χρώματα της Gunze αραιώθηκαν κατα 20% κ.ό. με το διαλυτικό γι'ακρυλικά της εταιρείας. Το χρώμα της Tamiya με 25% κ.ό. ισοπροπυλική αλκοόλη.


Εδώ δεξιά είναι η θύρα με το Η303 και αριστερά η θύρα με το XF-67. Εκατέρωθεν των θυρών είναι τα οριζόντια σταθερά βαμμένα με το Η310 της Gunze που δείχνει σωστό και στο ηλιακό φως.


Η μία θύρα βαμμένη με το Η303 ιδωμένη από άλλη γωνία. Βγήκε ματ.


Η άλλη θύρα βαμμένη με το Η309. Βγήκε σατινέ.


Η θύρα με το Η309 από άλλη γωνία.


Μια ιδέα από το κάλυμμα του κιβωτίου του ουραίου στροφείου. Το Η310 δείχνει σωστό στο φως του ήλιου.
Το κομμάτι είναι λειτουργικό (πραγματικό κάλυμμα για την συντήρηση) και το αστάρι έσπασε κάτω διότι είναι λιγότερο ελαστικό από το υλικό (κομμάτι με λεπτά τοιχώματα φτιαγμένο από ανθρακονήματα). Ας πρόσεχα...  ::oops::

Αναμένω το κιτ της Vallejo 71.024 αύριο με τα καινούργια χρώματα για την παραλλαγή "Βιετνάμ" μήπως ταιριάξουν καλύτερα. Για το Η310 δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα, δείχνει ΟΚ. Να δούμε τα πράσινα...

Κάθε ιδέα και πρόταση για τα χρώματα είναι ευπρόσδεκτη.

 ::salut::

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Γεια και πάλι,

Παρέλαβα σήμερα το κιτ της Vallejo 71.204 με τα χρώματα για SEA και SAC.
Και μάλλον έχουμε νικητή για το πράσινο: US dark green 71.289.
Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτό κάτω το 71.289 είναι λίγο πιο βαθύ από το Η303 της Gunze, δηλαδή αυτό που ζήταγα.
Δείχνει πολύ καλό και ακόμη καλύτερη είναι η ελαφρά διαφορά με το Η303 που είναι ό,τι χρειάζομαι για τα μπαλώματα που έχουν τα Ε/Π.
Το στρώσιμο του χρώματος της Vallejo πάνω στο αστάρι της Tamiya είναι επίσης πολύ ικανοποιητικό (τουλάχιστον γι'αυτήν την κλίμακα).


Το κομμάτι αριστερά βαμμένο με το Η303 και δεξιά με το 71.289. Η διαφορά είναι αρκετά εμφανής νομίζω.


Τα δύο χρώματα στο ίδιο κομμάτι. Εδώ η διαφορά στον τόνο είναι προφανής.
Θα πέσει δουλειά το ΣΚ.

 ::salut::

dsamba

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • d-ημήτρης samba-νης
  • Μηνύματα: 1555
  • NH-90 TGRA
Αστερι εισαι

Δουλευεις στην Bell? Καταπληκτικές κατασκευές τα επι μέρους τμηματα

Στα χρωματα τα καταφέρνεις καλά μέχρι τώρα

Τελικα και εγω μετα απο αρκετες φωτο κατέληξα στο συμπέρασμα οτι εχουμε μια SEA με τα πρασινα, ίσως και λόγω παλαιότητας να μοιάζουν ωστε απο μια αποσταση και μετα να νομιζει κάποιος οτι είναι δίχρωμο το ανω μερος της παραλλαγής.

Αναμενω, συγχαρητήρια και μπράβο και καλή συνέχεια

ΔΣ


      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Καλησπέρα,

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.
Όλα τα κομμάτια έγιναν από φωτογραφίες και ό,τι έντυπο βρήκα στο ίντερνετ για το 206 από το 2013. Γι'αυτόν τον λόγο πήρε τόσο καιρό.
Ειδικά τα σκέλη και τα πέδιλα προσγείωσης μαζί με τα καλύμματά τους μπορώ να πω ότι ήταν το δυσκολότερο μέρος της κατασκευής.
Έχω ένα κιβώτιο γεμάτο με αποτυχημένα κομμάτια...

Τα καλύμματα των σκελών όπου "δένονται" με την άτρακτο δεν θα μπορούσα ποτέ να τα κάνω χωρίς τον σαρωτή και τον εκτυπωτή 3Δ και κυρίως χωρίς το πρόγραμμα CAD Fusion360. Θα κοιτάξω κάποια στιγμή να δώσω περισσότερες λεπτομέρειες γι'αυτό το κομμάτι της δουλειάς διότι ήταν και ενδιαφέρον αλλά και δύσκολο.

Όπως κάθε μοντελιστής, γνωρίζω τα σημεία που το μοντέλο δεν είναι και πολύ σωστό. Ο στόχος ήταν από την αρχή να γίνει όσο πιο "scale" γίνεται.
Στα 50-100 μέτρα στον αέρα οι λεπτομέρειες φαίνονται λιγότερο απ'ότι ένα μοντέλο στην 1:48 κοιτώντας το από το 1μ στο τραπέζι...

Η παραλλαγή είναι σπαζοκεφαλιά. Μελετώντας και παλιότερες φωτογραφίες (ευχαριστώ και πάλι 1000 φορές!) θα έλεγα ότι είναι ψιλοαποτυχημένο SEA. Τα πράσινα είναι σχεδόν τα ίδια ακόμη και όταν τα ελικόπτερα ήταν σχετικά καινούργια. Και με τον καιρό είναι ακόμα πιο δύσκολο να βγάλει κανείς άκρη.

Ετοιμάζομαι τώρα να "ρίξω" πρώτα το καφετί Η310 στις επάνω επιφάνειες (μασκαρίσματα κτλ). Η παραλλαγή είναι "κοφτή" και θέλει καλό μασκάρισμα.

 ::salut::

dsamba

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • d-ημήτρης samba-νης
  • Μηνύματα: 1555
  • NH-90 TGRA
Καλημερα

Ναι η παραλλαγη ειναι κοφτη.
Τις διαφορες μεταξυ των 2 πρασινων μπορεις να τις διακρινεις πιο ευκολα κατω απο κάποιες γωνιες. Ακομη και διπλα που εισαι δεν ειναι ευκολο να τα διαχωρίσεις

Εχεις πάει πάρα πολύ καλά και κανενας δεν θα σου πει κατι, εκτος αν εχει δει τα Ε/Π απο κοντά όπως εγω  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Καλό Σαββατοκύριακο


      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Γεια και χαρά σε όλους,

Μερικές φωτογραφίες από τις εργασίες για το καινούργιο στροβοσκόπιο. Το ΕΣ 511 που θέλω τελικά να φτιάξω είχε πριν 7-8 χρόνια άλλο σχήμα για το γυαλί του στροβοσκοπίου από το ΕΣ 515.



Το παλιό "ίσιο" στροβοσκόπιο και το καινούργιο "φουσκωμένο", το καλούπι και το πρωτότυπο από 3Δ εκτύπωση.


Παραβγήκε "φουσκωμένο", θα φτιάξω άλλο...  :mrgreen:


Το στροβοσκόπιο όταν ανάβει...

Στο επόμενο μήνυμα (σε λίγο) εικόνες από τη βαφή με το Η310...

 ::salut::



hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Και η συνέχεια...


Προετοιμασία με λύσιμο των καλυμμάτων στις ρίζες των σκελών (βίδες μία-μία όπως το πραγματικό...) για το μασκάρισμα του κάτω μέρους.


Τα καλύμματα στο ΕΣ 511 είναι όλα λευκά (μάλλον αντικαταστάθηκαν όλα κάποια στιγμή και δεν βάφτηκαν).


Ξεκινώντας από το ουραίο κάθετο σταθερό...



... και συνεχίζοντας με τα επάνω καλύμματα του κινητήρα και των σέρβο...


Μασκάρισμα των κάτω επιφανειών...


... και βάψιμο της ατράκτου με το Η310.

Συνεχίζω με μασκαρίσματα για το πράσινο (ή τα πράσινα...).

 ::salut::

dsamba

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • d-ημήτρης samba-νης
  • Μηνύματα: 1555
  • NH-90 TGRA
SUPER DUPER !

Αντε και φθανουμε στο τέλος

Γουστάρω!

ΔΣ  ::salut::


      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Φτάνουμε στο τέλος και θέλει προσοχή.
Δεν το έδειξα εδώ, αλλά καθώς μάσκαρα το Ε/Π κατάλαβα ότι μια σειρά από πριτσίνια (30αριά) πίσω αριστερά κοντά στην ένωση με την ουρά ήταν λάθος (σημεία αναφοράς για τις γραμμές που δεν ταίριαζαν  ::eusa_wall:: ).
"Έφαγα" 2-3 ώρες να το διορθώσω (ξήλωμα 2 οριζοντίων και 2 κατακόρυφων σειρών με πριτσίνια  :mrgreen:), ευτυχώς χωρίς να χαλάσω τίποτα περισσότερο (αν και έπρεπε ν'αφαιρέσω το αστάρι και το χρώμα σε μία περιοχή που είχε βαφεί με το Light Gray για να έχουν πρόσφυση τα πριτσίνια που έγιναν με λευκή κόλλα για ξύλο - UHU Express).

Ερώτηση: υπάρχει κατά τύχη η φωτογραφία που βρήκα https://www.helis.com/spotters/dimitri_sambanis/ab206b_es511.jpg σε υψηλότερη ανάλυση;


Ρωτάω διότι το "διπλό" πράσινο δεν είναι ορατό σ'αυτό το Ε/Π. Παρεμπιπτόντως, σε μία άλλη φωτογραφία που βρήκα του ΕΣ 509 τα δύο πράσινα φαίνονται καθαρά:




Ευχαριστώ και πάλι  :D

 ::salut::

dsamba

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • d-ημήτρης samba-νης
  • Μηνύματα: 1555
  • NH-90 TGRA
Θα προσπαθησω να σου την στειλω άμεσα, το βραδάκι δλδ, αν και είναι απο τα πρωτα φωτογραφικά μου βήματα

Παντως ολα το ιδιο pattern ειχαν

Καλή συνέχεια

ΔΣ



      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Τέλεια, 1000 ευχαριστώ!

 ::salut::

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Καλημέρα,

Απογοήτευση με τ'ακρυλικά της Gunze, δεν ανέχονται ούτε 2 ώρες την ταινία μασκαρίσματος της Tamiya!  Η ταινία αφήνει ίχνη διότι η κόλλα αντιδρά με το χρώμα. Πρώτη φορά δοκίμασα Gunze, μάλλον και η τελευταία.

 ::salut::

dsamba

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • d-ημήτρης samba-νης
  • Μηνύματα: 1555
  • NH-90 TGRA
Εναλλακτικά τι έχεις?

Αντε δωστα όλα!

Εμπειριες ειναι αυτες ...  ::salut::


      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Καλησπέρα,

Σίγουρα εμπειρία, σχεδόν όλο το ΣΚ ήταν "opération rattrapage"  :mrgreen:
Ευτυχώς, η προηγούμενη εμπειρία από "αχαρτογράφητες μεθόδους" με βοήθησε και άρχισα από τα "μικρά" κομμάτια και δεν μάσκαρα κατευθείαν την άτρακτο   8)
Τώρα δύο λύσεις παίζουν:
1. Για τα κομμάτια που έχουν ήδη πρόβλημα: τρίψιμο του χρώματος σταδιακά με γυαλόχαρτο εκεί που έγινε ζημιά (βαθμοί 1000 -2000 ) και μετά αντίστροφο μασκάρισμα και ξαναπέρασμα το Η310. Το πρώτο πράσινο είναι της Vallejo και αντέχει την ταινία της Tamiya για πολλές ώρες. Είναι όμως σπαστικό χρώμα στον αερογράφο γιατί στεγνώνει γρήγορα και χρειάζεται συχνό καθάρισμα για να μην "φτύνει" ξεραμένο χρώμα... Τελικά τα χρώματα από την Tamiya είναι τα ευκολότερα και "ελαστικότερα" απ'όλα που έχω δοκιμάσει. Την μέθοδο αυτήν την δοκίμασα ήδη και δείχνει να δουλεύει (δουλεύει σ'αυτήν την κλίμακα όπου το "κτίσιμο" του χρώματος στις οριακές γραμμές δεν φαίνεται).
2. Πέρασμα με "clear" βερνίκι το χρώμα της Gunze πριν το μασκάρισμα. Αυτή η μέθοδος μάλλον είναι προτιμητέα στις περιοχές που δεν έχω μασκάρει ακόμα.


Θ'ανεβάσω σε λίγο μερικές φωτογραφίες για να δούμε και την απόχρωση. Δεν απόλυτα ικανοποιημένος με τον τόνο του πρασίνου αλλά δεν δείχνει και τόσο άσχημα (κι ακόμα δεν έχουν γίνει οι φθορές βεβαίως-βεβαίως).
Οι φωτογραφίες είναι με Sony alpha 6000 και απ'ό,τι είδα οι περισσότερες φωτογραφίες που έχω από σένα dsamba είναι με Sony DSLR a-200. Το αναφέρω διότι οι αλγόριθμοι και το καλιμπράρισμα των χρωμάτων κάθε εταιρίας είναι πάνω κάτω οι ίδιοι (ακόμα κι αν οι αισθητήρες είναι διαφορετικών τεχνολογιών στην περίπτωσή μας). Επομένως κάποια σύγκριση είναι εφικτή αν και όχι μεγάλης πιστότητας.

Επανέρχομαι σε λίγο με το οπτικό υλικό... :D

 ::salut::


hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
OK, μερικές φωτογραφίες από τα προβλήματα και... τους τόνους των χρωμάτων.
Στο φως του ήλιου δεν δείχνουν άσχημα, σίγουρα δεν είναι τέλεια...


Δοκιμές χρωμάτων (το πρωί)...


... και επιχείρηση "μασκάρισμα":



Και το πρόβλημα λίγο μετά. Η ταινία μασκαρίσματος έμεινε για μερικές ώρες επάνω στο χρώμα, αλλά είδα ότι και 1 ώρα είναι αρκετή για να γίνει ζημιά. Σε μικρότερη κλίμακα αυτό είναι καταστροφικό. Τσέκαρα και στο ίντερνετ και δεν φαίνεται να είμαι ο μόνος που έχει τέτοια κακή εμπειρία από τα χρώματα Gunze. Είναι κρίμα διότι στρώνουν πολύ καλά και είναι πολύ εύκολα με τον αερογράφο.






Τα χρώματα στο φως του ήλιου όπως βγήκαν από το "βαφείο" χωρίς καμία επεξεργασία (παλαίωση). Έτσι κι έτσι. :roll:

Κάθε ιδέα και σχόλιο δεκτά. Το πράσινο είναι το Vallejo 71.289 (US Dark Green - FS 34102) και το καφέ το Gunze H310.

Συνεχίζω...

Καλή βδομάδα
 ::salut::

dsamba

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • d-ημήτρης samba-νης
  • Μηνύματα: 1555
  • NH-90 TGRA
Η κατάσταση φαίνεται οτι είναι υπο έλεγχο

Δεν φαινεται άσχημα, η αριστερή πλευρα πχ όπως την δείχνεις ειναι ανάλογη των κοντινών πλάνων που εχω βγάλει, ως προς το τόνο των αποχρώσεων.

Νομιζω, εστω και με λίγη ταλαιπωρία είσαι στο σωστό δρόμο.

Ετσι και αλλοιώς λίγοι ξερουν με ακρίβεια πως ειναι το πραγματικό Ε/Π.

Καλή εβδομάδα, καλή συνέχεια.

ΔΣ


      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com

leopard

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • ******
  • Scale 1/24
  • Μηνύματα: 12843
  • GREEK POWER FOR EVER
Η αριστερή πλευρά μπορεί να μπερδέψει κάποιον και να νομίζει ότι πρόκειται για το πραγματικό!!!
Εξαιρετική δουλειά στα δικά μου μάτια!!!
 ::salut::

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.
Σ'αυτήν την κλίμακα άλλα πράγματα είναι εύκολα και άλλα δύσκολα.
Εύκολα (σχετικά) προσθέτει κανείς λεπτομέρειες και δύσκολα τις... κρύβει όταν απλά λείπουν ή δεν είναι σωστές!

Όταν επιτέλους τελειώσει (πρώτα ο Θεός) τότε έχω ένα ακόμα "πρόβλημα" που ο "στατικός" μοντελισμός δεν έχει: πρέπει να το βάλω να πετάξει!  :mrgreen:
Πάντα έχω ένα μικρό άγχος όταν πετάω μ'ένα μοντέλο, αλλά αυτό εδώ θα είναι αρκετά πιο αγχωτικό (5 χρόνια δουλειάς)...

 ::salut::

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Καλημέρα,

2-3 φωτογραφίες από τις διορθώσεις στις θύρες όπου και είχα το μεγαλύτερο πρόβλημα με το μασκάρισμα.
Η κατάσταση πριν:


... και μετά αφού τρίφτηκε με υγρό γυαλόχαρτο 1000-1500-2000 βαθμών και περάστηκε ένα χέρι Klir (ή Pronto, ή Klear, ή Pliz, ή Glanzer, ή δεν ξέρω και 'γώ πώς λέγεται σε κάθε χώρα):



Σ'αυτήν εδώ την φωτογραφία φαίνεται η αριστερή θύρα (στα... δεξιά της φωτό  :mrgreen:) χωρίς πέρασμα με klir.
Ευτυχώς είχα περάσει 3-4 χέρια το Η310 και το (ελαφρύ - υγρό φυσικά) τρίψιμο δεν μ'έβγαλε πάνω στο primer...
Η κατάσταση πριν την διόρθωση ήταν ακριβώς η ίδια με την δεξιά θύρα.


 ::salut::

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 384
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Καλημέρα/Καλησπέρα διαλέγετε και παίρνετε  :D

Σήμερα το βράδυ, στα γρήγορα, μάσκαρα το κάλυμμα του κυκλικού/σέρβο και το έβαψα με το πράσινο Vallejo 71.289.
Η "επιχείρηση" διήρκεσε 2 ώρες από την αρχή του μασκαρίσματος μέχρι το ξεμασκάρισμα. Ευτυχώς χωρίς προβλήματα αυτήν την φορά όπως πριν...
Οι φωτογραφίες είναι με φλας (διάχυτο). Ακόμα το πίσω κάλυμμα δεν το έχω ολοκληρώσει (λίγο πράσινο μένει να προσθέσω στην "ένωση" με το μπροστινό κάλυμμα). Οι επιφάνειες στο κάτω μέρος του εμπρός καλύμματος είναι μασκαρισμένες "στο πόδι" διότι έτσι κι αλλιώς θα βαφούν μαύρες μέχρι τους φεγγίτες - πατήματα για τους μηχανικούς).

Τώρα ουσιαστικά μένει η άτρακτος. Βρήκα και ποιό χρώμα θα γίνει το λίγο ανοικτότερο πράσινο στο πίσω μέρος της ατράκτου (Gunze H309:H303 σε αναλογία 50:50 ή 40:60 - μάλλον 50:50 είναι ΟΚ). Παρεμπιπτόντως, Η αναλογία Η309:Η303 60:40 δίνει έναν τόνο πολύ κοντά (ελάχιστα βαθύτερο) στο 71.289 της Vallejo.




Τελικά ενίοτε το "γοργόν και χάριν έχει"... :mrgreen:

Χαιρετώ
 ::salut::

dsamba

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • d-ημήτρης samba-νης
  • Μηνύματα: 1555
  • NH-90 TGRA
Μητσάρα μεγαλεία!

Αντε να το θαυμασουμε, πλησιάζει η  ώρα!

Καλή συνέχεια

ΔΣ


      ΤΟ ΙΠΤΑΣΘΑΙ ΤΟΛΜΗΡΟΝ
 http://armyaviation.wordpress.com