Απ όσο γνωρίζουμε,δεν υπήρχαν Τ-6 με την Βιετνάμ!
Μετά απ την απόσυρση τους που ήταν βαμμένα με την ΝΑΤΟ,ορισμένα βάφτηκαν με καφέ-πράσινο χρώμα,όμοιο με τα χρώματα που έβαφαν τοίχους/selters και τα είχαν ως decoys.
Το συγκεκριμένο ή όταν το πήραν είχε αυτή την παραλλαγή(και τους φάνηκε σωστή να αντιγράψουν),ή τα μόνα χρώματα που είχαν εύκαιρα,ήταν της Βιετνάμ...