Αποστολέας Θέμα: Badger Rage  (Αναγνώστηκε 1286 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος SHAGRATHI

  • Ανθλγός (ΜΧ) Σαουρίδης Δημήτριος
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 604
  • Age: 37
  • Τόπος: Florida
  • Civil Engineer - Project Manager
Badger Rage
« στις: Ιουλίου 20, 2013, 01:59:08 πμ »
 ::salut::

Έπειτα από καιρό...γεια σας εν χριστώ αδέρφια.

Έχω μπει στον πειρασμό να πειραματιστώ με αερογράφο αναρρόφησης και έχω καταλήξει στον badger rage αποκλείοντας anthem, 200 και crescendo. Έχω ήδη έναν iwata eclipse για όλα σχεδόν & iwata hp-b plus για τις λεπτομέρειες. Πείτε μου παρακαλώ γνώμη για τον rage, αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε paasche (vl ίσως) ή μήπως να μην πω καθόλου στο κομμάτι αερογράφος αναρρόφησης και να κρατήσω αυτούς που έχω . Θέλω να δω τί δουλειά κάνουν οι Αμερικάνοι, για τους Ιάπωνες έχω την καλύτερη άποψη με τα δύο εργαλεία που χρησιμοποιώ. Για την τιμή στην Ελλάδα το συγκεκριμένο μοντέλο πουλιέται από ότι είδα 140+ έουρος, και εγώ μπορώ να το έχω με 100 τελική.

Ευχαριστώ
21ος ΛΜΧ, 21η ΤΘΤ Κομοτηνή.

Tags: badger