0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είναι ο προσωπικός οδοντίατρος και ο προσωπικός φωτογράφος του Αστραπόγιαννου.ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙΣ ???
xairetismous apo ti skyro s'oloys!
τελικα κι εγω παρων στο meeting
Και που να δείτε τι όμορφα που είναι τώρα στην Σκύρο... Γιώργη,βρέχει καθόλου? Καλά να περνάς φίλε!