ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Sci-Fi/Space

Post Apocalyptic Dioramas...

<< < (2/17) > >>

dive:
πολυ όμορφο κώστα....
θα το ήθελα να το δώ σε πόλη ολόκληρη.
 :wink:

KWSTAS:
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για το χρόνο και τα σχόλιά σας. Κάτι θα κάνουμε
καθώς σπανίζουν αντίστοιχα θέματα.


--- Παράθεση από: dive στις Ιουνίου 03, 2013, 03:11:32 μμ ---πολυ όμορφο κώστα....
θα το ήθελα να το δώ σε πόλη ολόκληρη.
 :wink:

--- Τέλος παράθεσης ---

Αυτό είναι το σκεπτικό Δημήτρη και Δημήτρη. Γι αυτό και η επιλογή της μικρής κλίμακας
για να μη με πετάξει έξω η γυναίκα......... :mrgreen: :mrgreen:

dvamv:
Πολύ όμορφο αλλά νομίζω ότι στεναχωριέται μόνο του :)

KWSTAS:
Μετά από αρκετό πειραματισμό , δοκιμές και photoshop, τυπώθηκαν σε φωτοτυπικό
οι ήδη πεπαλαιωμένες προσόψεις μιας παλιάς αποθήκης μεταχειρισμένων ανταλλακτικών
αυτοκινήτων. Το σχέδιο του κτιρίου είναι κατεβασμένο από forum που ασχολείται με
κτίρια πόλεων και ουρανοξύστες. Όλες οι φθορές γίναν στο photoshop αρχικά και κατόπιν
της συναρμολόγησης με ακρυλικά. Οι εξωτερικοί "τοίχοι" κολήθηκαν σε χαρτόνι πάχους
1.5 mm με ατλακόλ. Απομένουν κάποιες λεπτομέρειες ακόμη ( όπως η ταμπέλα της εταιρείας,
η μάντρα γύρω γύρω, λάμπες περιμετρικά του κτιρίου κλπ ) πέρασμα με ματ βερνίκι για να
φύγουν οι γυαλάδες της ατλακόλ και λαδάκια για περισσότερο βάθος σε κάποια σημεία.
Από εδώ πιστεύω είναι ένα καλό σημείο για να ξεκινήσει το διόραμα.

Το λοιπόν... ( που έλεγε κι ένας μπάρμπας  :lol: )





c.nemo:
Kώστα εκπληκτική δουλειά φίλε μου!!!

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση