ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Sci-Fi/Space

Post Apocalyptic Dioramas...

<< < (3/17) > >>

KWSTAS:
 :oops: :oops:
Κύριε Πρέσβη με κάνετε και κοκκινίζω.....
Κάτι άσχετο Σταμάτη.... η υπογραφή σου
έχει να κάνει με το μαύρο στην ΕΡΤ;  :lol: :lol:

c.nemo:
Ακριβώς φίλε μου Κώστα! ::salut::

Kostis Pap:
Πού βρήκες τόσο μεγάλη μπαταρία???

Πολύ ωραία δουλειά!

DIM57:
ναι ναι πολυ μεγαλη μπαταρια και μεγαλη δουλεια η κατασκευη σου
ριξε μια ματια εδω μιας και χρησιμοποιεις textures μπας και βρεις κατι χρησιμο  ::arrowred:: http://cgtextures.com/
καλη συνεχεια Κωστα ::salut::

KWSTAS:
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Δημήτρη δεν χρησιμοποιώ textures, με αυτή την έννοια, αλλά κάποια σχέδια κτιρίων
απο τυπικές Αμερικ. πόλεις πχ από το scyscrapercity.com , τα οποία φθείρω στο
photoshop με layers που έχω φτιάξει εγώ αλλά και με άλλες μεθόδους, φωτίζοντας τα παράθυρα
σαν να μεταχειρίζομαι αερογράφο αλλά σε μικρή κλίμακα κλπ. Γι αυτό και η πολλή δουλειά.
Εάν ενδιαφέρεται κάποιος, μπορώ να κάνω μια μικρή ανάλυση. Επισημαίνω ότι το Photoshop
δεν το ξέρω, απλά πειραματίζομαι.

Αυτό εδώ δηλ. ήταν έτσι : έγινε έτσι γι αρχή:

 ::salut::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση