Γιώργο ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου , είναι αξιοσημείωτο ότι παρά τα χρόνια που πέρασαν από την προβολή της τηλεοπτικής σειράς τα μοντέλα που κατασκευάστηκαν από τους δημιουργούς της σειράς εμπνέουν μέχρι και σήμερα πολλούς μοντελιστές σε όλον τον κόσμο ώστε να βλέπουμε μέχρι σήμερα τριάντα πέντε χρόνια μετά εξαιρετικά μοντέλα αντίγραφα των αυθεντικών .
Συνεχίζουμε με την κατασκευή , το πίσω μέρος ασταρώθηκε με surfacer 1200 για να βεβαιωθώ ότι απαλείφθηκε η ένωση και στην συνέχεια συνέχισα με μια μικρή ανακατασκευή στο πάνω μέρος . Χρησιμοποίησα ένα μικρό κομμάτι χαλκοσωλήνα 4mm και με την βοήθεια ταχυτροχού την έκοψα στη μέση
αφαιρέθηκε το αντίστοιχο κομμάτι από σκάφος και πήρε τη θέση του το χάλκινο κομμάτι
έπειτα αφαιρέθηκε αντίστοιχο τμήμα στο κέντρο και προσθήκη λεπτομέρειας με φύλο πλαστικού
έχοντας μετρήσει το παλιό έκανα την παρακάτω μετατροπή με τη βοήθεια ορειχάλκινης σωλήνας 14,27mm
ευτυχώς το αποτέλεσμα άξιζε τον κόπο παρά τις αρχικές μου αμφιβολίες για το "σφάξιμο" ενός τόσο ακριβού μοντέλου .Βλέπετε όσο ανεβαίνει το κόστος ενός κιτ τόσο αντίστοιχα μειώνεται ο ενθουσιασμός για τις βελτιώσεις που θέλεις να κάνεις .
Στη συνέχεια ένα ακόμη μοντέλο άρματος θυσιάστηκε με την αφαίρεση των ερπυστριών του και τοποθέτηση στο μοντέλο μας αφού λόγω του μικρού μεγέθους αυτών δεν μπορούσα να τις αντιγράψω με ρητίνη
προστέθηκαν μερικές λεπτομέρειες στο πλάι και κάτω
όλες οι βελτιώσεις που έκανα έγιναν με βάση φωτογραφίες του studio model προσπαθώντας να αποτυπώσω πιστά υπό κλίμακα τις λεπτομέρειες του αυθεντικού και να μην αλλοιώσω την εικόνα του μοντέλου .
Ξεκίνησα και το μπροστινό τμήμα με προσεκτικό καθάρισμα της ρητίνης και κλείσιμο σε πρώτη φάση των πολύ μεγάλων τρυπών με εποξικό στόκο της Tamiya
αυτό το κομμάτι που ήταν παραμορφωμένο από την χύτευσή του μου πήρε δύο μέρες για να καταλάβω το σχήμα του από τις φωτογραφίες που είχα και μία μέρα για να το κατασκευάσω , μετά από αρκετές προσπάθειες , από ορειχάλκινα σωληνάκια 2mm & 3mm και 6,35mm αν θυμάμαι καλά !!
στην συνέχεια αστάρωμα για έλεγχο λαθών-παραλείψεων
και πίσω
το αστάρωμα αποκάλυψε πλήθος από μικροσκοπικές τρύπες , ιδίως στο μπροστινό τμήμα που δυστυχώς θα με ταλαιπωρήσουν πολύ για να τις κλείσω Αυτές είναι οι δυσκολίες που παρουσιάζονται στα περισσότερα κιτ εξολοκλήρου από ρητίνη που μην ξεχνάμε ότι είναι , και στην δημιουργία τους , και την παραγωγή τους , χειροποίητα από έναν μόνο άνθρωπο . Συνήθως όμως ξεχνιούνται όταν δεις το μοντέλο σου τελειωμένο .