Στο παρακάτω διοραματάκι θα προσπαθήσω να αποτυπώσω μία παιδική μου ανάμνηση,
από την γειτονιά που μεγάλωσα, στο πατρικό μου σπιτι στο Πειραιά την δεκαετία '80,το οποίο τότε έσφυζε απο ζωή...
Θα κατασκευάσω το παρακάτω κομμάτι της φώτο από το πατρικό μου οπως είναι σήμερα.
Έχω βάλει την μάνα μου να μου ''ξεθάψει'' φωτο της εποχής


Το σκηνικό θα έχει ως εξής

Εμένα με τον αδερφό μου στο δρόμο να παίζουμε σαν τα γυφτάκια,τόν παππού μου να κάθεται στα σκαλία και η γιαγιά μου να μας φωνάζει για να φάμε το αυγουλάκι μας

,έχω τις παρακάτω φιγούρες


Ο παππούς μου είχε τότε μία Βέσπα σάν της φώτο ,άσπρη στο χρώμα και ταλαιπωρημένη στην εμφάνιση.

Αυτή η βέσπα είναι παιχνιδάκι μεταλικό στην 1/32 ,την πείρα 2 ευρώ απο παιχνιδάδικο


Εχω κάνει ''κοματάκια'' τις βεσπούλες και δουλεύω την ξύλινη βάση...


..όλα τα υπόλοιπα που θα γεμίσουν το σκηνικό θα φτειαχτούν απο το μηδέν
