Αποστολέας Θέμα: Επιλογή νέου Badger  (Αναγνώστηκε 6553 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Σιόλος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1718
  • Age: 38
  • Τόπος: Αγρινιο
  • Δημήτρης Σιόλος-IPMS 1314
Επιλογή νέου Badger
« στις: Απρίλιος 05, 2013, 08:49:29 μμ »
Το σκέφτομαι για νέο αερογράφο μετά τον δεκαετίας Graphotech GH-135A που δεν τα λέει καλά τελευταία. Η αγορά θα γίνει από το γνωστό chicagoairbrushsupply, με κόστος περίπου στα 65 ευρώ. Είμαι μεταξύ των εξής: 3155, στα 65 ευρώ, 155 στα 60, 150 στα 62 και 200 ΝΗ στα 45. Όσο χαμηλότερο το μπάτζετ τόσο καλύτερα, γιατί το εργαστήριο έχει ελλέιψεις μετά από τόσα χρόνια.Οι 200Νη και 3155 θα είναι σε κανένα μήνα διαθέσιμοι. Ξέχασα να αναφέρω ότι φτιάχνω σχεδόν αποκλειστικά 48άρια, και θέλω να βάφω με ελεύθερο χέρι και να κάνω φθορές. Για πείτε γνώμες!

Αποσυνδεδεμένος nosdio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1210
  • Τόπος: Αθήνα
  • Γιάννης
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 05, 2013, 10:17:25 μμ »
Εγω θα σου μιλησω για τον 150 που εχω. Το καλο του ειναι οτι παιρνει 3 διαφορετικες μυτες/κεφαλες οποτε μπορει να γινει ειτε 0,25 ειτε 0.5 για να βαφεις οτι θες. Αν βρεις το παλιοτερο μοντελο με τη βιδα στη σκανδαλη λειτουργει και σαν μονης.Απο κει και περα ειναι ενας πολυ καλος αερογραφος bottom feed.


Γνωμη μου απο αυτα που εχω δει μεχρι τωρα...παρε αερογραφο gravity με 0.3 μυτη και κυπελακι που στο σωμα του αερογραφου εχει "μεγαλο" ανοιγμα. Προφανως ποιοτικο εργαλειο και οχι μουφα μαρκα η δεν ξερω και εγω τι...
Δε νομιζω να χρησιμοποιησεις αλλο αερογραφο μετα απο εναν με τετοια χαρακτηριστικα...ευκολο καθαρισμα και δεσμη για να κανεις οτι θες....

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 05, 2013, 10:32:28 μμ »
Εγώ θα πω μόνο 2 λέξεις:
Gravity feed...
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος Thomas S.

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 387
  • Age: 55
  • Τόπος: Σέρρες
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 05, 2013, 11:01:58 μμ »
Θα συμφωνήσω με gravity feed. Πάντως βλέποντας το site που αναφέρεις, δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχει αυτές τις τιμές για τους Badger. Σε άλλες εταιρίες Iwata), βρίσκεις καλύτερες τιμές στην Ελλάδα. Αν επιμένεις σε badger, ίσως να εξέταζες και το ενδεχόμενο του renegade

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Σιόλος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1718
  • Age: 38
  • Τόπος: Αγρινιο
  • Δημήτρης Σιόλος-IPMS 1314
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 05, 2013, 11:14:48 μμ »
Δυστυχώς το μπάτζετ είναι πολύ περιορισμένο, και δεν ξέρω αν το τρενάρω αν θα καταφέρω να κρατήσω και όσα έχω στην άκρη. Οι βαρύητητας ανεβάζουν το κόστος, αν και δεν έχω πειστεί ακόμα για τα πλεονεκτήματά τους. :?

Αποσυνδεδεμένος Blitz-X

  • ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 8213
  • Age: 52
  • Τόπος: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 05, 2013, 11:16:07 μμ »
Δημήτρη, θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες για βαρύτητας :wink:

Τώρα αν επιμένεις για bottom feed θα σου πρότεινα να δώσεις κάτι τις παραπάνω και να πάς σε αυτόν με 82€ (με τα μεταφορικά). Άλλωστε δεν αγοράζεις αερογράφο κάθε μέρα :!:

Τέλος επειδή είμαι fan της συγκεκριμένης εταιρίας, δε μπορώ να μη σου προτείνω κι εγώ, να ρίξεις και καμιά ματιά σε Iwata (και μάλιστα από Ελλάδα σε πολύ καλές τιμές). Πιο συγκεκριμένα τον Revolution HP BCR (αναρρόφησης) ή ακόμα καλύτερα τον Revolution HP BR (βαρύτητας) :wink:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Αποσυνδεδεμένος Thomas S.

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 387
  • Age: 55
  • Τόπος: Σέρρες
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 05, 2013, 11:31:28 μμ »
Χρησιμοποιώ και τον Revolution CR (αναρρόφησης) και τον Eclipse -CS (βαρύτητας). Οταν έρχεται η ώρα για σοβαρή δουλειά, ακρίβεια και έλεγχο της δέσμης δεν μπορεις παρά να χρησιμοποιήσεις αερογράφο βαρύτητας. Και πριν τον αποκτήσω, πίστευα πως με καλύπτει απόλυτα ο αναρρόφησης, που παρεπιτπόντως είναι πάρα πολύ καλό εργαλείο. Η διαφορά τους όμως σε ότι αφορά την ευελιξία και ευκολία χρήσης είναι μεγάλη. Εάν μία πρόσθετη διαφορά 10 - 15€ δεν είναι καθοριστική, θα σε προέτρεπα σε αερογράφο βαρύτητας. Τώρα η εταιρία είναι δικό σου θέμα, αν ήταν δική μου επιλογή, ανεπιφύλακτα Iwata ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Σιόλος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1718
  • Age: 38
  • Τόπος: Αγρινιο
  • Δημήτρης Σιόλος-IPMS 1314
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 05, 2013, 11:45:14 μμ »
Τους ξέρω όλους αυτούς, όπως ήξερα και τους Olympus όταν πήρα τον Graphotech, αλλά δυστυχώς δύσκολα να πάρω Iwata. Με βλέπω ή στον 150 ή στον 200 βαρύτητας.

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 05, 2013, 11:57:19 μμ »
Παίδες, νομίζω ότι ο Revolution BR είναι ο Bottom feed (υποθέτω αυτό σημαίνει το Β)... ο CR είναι ο Gravity Feed (C=cup ?)...
Εγώ τον CR έχω και είναι βαρύτητας...
Πάντως Δημήτρη σκέψου τον Iwata Revolution CR... Με 80 από Ελλάδα και με την εγγύηση του.  Το ίδιο σου έρχεται.
Όσοι τον πήραν (μαζί και εγώ) μόνο καλά λόγια έχουν να πουν.
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος Thomas S.

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 387
  • Age: 55
  • Τόπος: Σέρρες
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 06, 2013, 12:25:51 πμ »
Ζητώ συγγνώμη, ο αναρρόφησης στον οποίο αναφέρομαι είναι ο revolution SAR, που εκ παραδρομής τον προβίβασα σε CR. Οπως και να έχει πρόκειται για πολύ καλό εργαλείο

Αποσυνδεδεμένος geomar83

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 533
  • Age: 40
  • Τόπος: Αθηνα
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 06, 2013, 12:37:47 πμ »
Καλησπερα φιλε μου.Προσφατα εκανα την πρωτη μου αποπειρα σε μοντελο να βαψω με ελευθερο χερι και μαλιστα στην υπεραπαιτητικη 1/32. Με κλειστα τα ματια θα σου πω να τσεκαρεις τον 150 αλλα με τα 3 μπεκ και βελονες. Δεν ξερω τι τιμη παιζει πλεον. Εμεινα πραγματικα εκπληκτος απο τις δυνατοτητες του αερογραφου και ας ειναι αναρροφησης και οχι βαρυτητας.

Αποσυνδεδεμένος CROW

  • magWerVE
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5195
  • Τόπος: West side
    • Image
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 06, 2013, 12:42:54 πμ »
Aν η 1/32 ειναι υπεραπαιτητικη τοτε η 1/48 και η 1/72 τι ειναι? :roll: Καλος ειναι ο 150 αλλα σαν σχεδιαση ειναι πολλα χρονια πισω. Θα κανει αυτο που θες αλλα πιο δυσκολα απο εναν Renagade,εναν Iwata η εναν H&S. Το μονο σοβαρο πλεονεκτημα που εχει κατα την γνωμη μου ειναι τα πολυ φτηνα ανταλακτικα.

Αποσυνδεδεμένος nosdio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1210
  • Τόπος: Αθήνα
  • Γιάννης
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 06, 2013, 02:50:42 πμ »
Aν η 1/32 ειναι υπεραπαιτητικη τοτε η 1/48 και η 1/72 τι ειναι? :roll: Καλος ειναι ο 150 αλλα σαν σχεδιαση ειναι πολλα χρονια πισω. Θα κανει αυτο που θες αλλα πιο δυσκολα απο εναν Renagade,εναν Iwata η εναν H&S. Το μονο σοβαρο πλεονεκτημα που εχει κατα την γνωμη μου ειναι τα πολυ φτηνα ανταλακτικα.

Αν και δε το προσδιοριζω οτι οι συγκεκριμενοι θα σου κανουν αυτο που θες πιο ευκολα γενικα εχεις δικιο οσον αφορα τη σχεδιαση..ειναι καλο εργαλειο παντως..και σα δεσμη επειδη εχω και τον renegate velocity μπορει με τη λεπτη μυτη ο 150 να βγαλει εξισου καλα αποτελσματα και μαλιστα επειδη εχει και τη βολικη βιδα κανεις ωραια πραγματα..αλλα ενταξει..καθαρισμα και γενικοτερη σχεδιαση ειναι πιο πισω..μονο και μονο ο μηχανισμος του να παρεις..
Αν τον ειχα παρει τον 150(μεταχειρω) πριν τον velocity δεν ξερω αν θα αγοραζα τον τελευταιο παντως..

Μιας και αναφερθηκε ο velocity φιλε Γεωλογε...ελικρινα δε γουσταρω να προτεινω μαρκες γιατι μεταξυ μας ολα αυτα που αναφερονται ειναι πολυ καλα εργαλεια και αν ξερεις να βαφεις δε θες κατι καλυτερο..ο velocity λοιπον..ειναι detail αερογραφος και καμια φορα ειναι ενοχλητικο αν θες να βαψεις μεγαλη επιφανεια. Ειναι πραγματικα πανευκολος στο καθαρισμα και ενα θετικο εναι οτι παιρνει τα σωθικα(+30 ευρω κοστος) απο τα αλλα μοντελα της σειρας οποτε και μπορει να γινει 0.33 νομιζω που ειναι σαφως πιο cool διασταση...
Συνολικα μιας και πιαστηκα απο το ποστ του Crow..η πρωτη μου απαντηση τα λεει ολα ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Σιόλος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1718
  • Age: 38
  • Τόπος: Αγρινιο
  • Δημήτρης Σιόλος-IPMS 1314
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 06, 2013, 09:34:01 πμ »
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Θα σταθμίσω όλους τους παράγοντες, ίσως το τρενάρω λίγο κιόλας για να πάρω κάτι καλύτερο (αν και όταν έχω λεφτά στην άκη με πιάνει μια απίστευτη φαγούρα στο χέρι!  :twisted:). Εξάλλου μέχρι να σκρατσάρω το Α-7 και να χρειαστεί βάψιμο έχουμε καιρό, μεσολαβούν και γενέθλια  :wink:!

Αποσυνδεδεμένος thunderflash

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 196
  • Τόπος: Αθηνα
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 06, 2013, 10:00:30 πμ »
Εγω θα σου μιλησω για τον 150 που εχω. Το καλο του ειναι οτι παιρνει 3 διαφορετικες μυτες/κεφαλες οποτε μπορει να γινει ειτε 0,25 ειτε 0.5 για να βαφεις οτι θες. Αν βρεις το παλιοτερο μοντελο με τη βιδα στη σκανδαλη λειτουργει και σαν μονης.Απο κει και περα ειναι ενας πολυ καλος αερογραφος bottom feed.


Γνωμη μου απο αυτα που εχω δει μεχρι τωρα...παρε αερογραφο gravity με 0.3 μυτη και κυπελακι που στο σωμα του αερογραφου εχει "μεγαλο" ανοιγμα. Προφανως ποιοτικο εργαλειο και οχι μουφα μαρκα η δεν ξερω και εγω τι...
Δε νομιζω να χρησιμοποιησεις αλλο αερογραφο μετα απο εναν με τετοια χαρακτηριστικα...ευκολο καθαρισμα και δεσμη για να κανεις οτι θες....
Συμφωνω με τον φιλο Γιαννη για τον 150.Τον εχω απο το 95,και ποτε δεν μου εχει δημιουργησει θεμα.Το βασικο του ειναι οτι η φλαντζα στο μπεκ ειναι τεφλον,και μετα απο τοσα χρονια ειναι ολοκαινουργια(εχω βαψει απο εναμελ μεχρι χρωματα αυτοκινητου).Δεν εχω χρησιμοποιησει αλλον εκτος αυτου,εκτος του πρωτου μου graphotech μονης λειτουργειας HP-101,και  δεν  εχω ολοκληρωμενη αποψη,αλλα μπορω να σου πω οτι τουλαχιστον ο συγκεκιμενος ειναι τιμια αγορα με value for money.Ασε που βρωμα και ο τοπος στα ανταλλακτικα...........
....Το πουλακι τσιου,το γκολακι πιου,το μοντελακι τι;......

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Σιόλος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1718
  • Age: 38
  • Τόπος: Αγρινιο
  • Δημήτρης Σιόλος-IPMS 1314
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 22, 2013, 04:22:45 μμ »
Επανέρχομαι στο θέμα με μια ερώτηση. Μπορώ να πάρω από Αμερική τον Badger 105, βαρύτητας με μπεκ 0.3 μιας και θα έρθει συγγενής μου σύντομα με 60 ευρώ. Ο Eclipse επίσης βαρύτητας και 0.3 στο Plastimodellismo έχει αυτή τη στιγμή 120, αξίζει να περιμένω και να δώσω τα διπλάσια για τον Iwata ή ο 105 είναι εντάξει για 48άρια;

Αποσυνδεδεμένος Thomas S.

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 387
  • Age: 55
  • Τόπος: Σέρρες
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 22, 2013, 05:42:21 μμ »
Δημήτρη οι τιμές των Iwata στην Ελλάδα είναι από τις χαμηλότερες. Δεν αγοράζεις κάθε μέρα αερογράφο. Σου το είπα και νωρίστερα. Οταν αγρόρασα αερογραφο αναρόφησης πίστευα ότι δε θα χρειαζόμουν τίποτε περισσότερο. Οταν αγόρασα τον Eclipse, κατάλαβα τι διαφορά υπάρχει μεταξύ τους. Αν ο Graphotech "κράτησε" τόσα χρόνια και σου έβγαλε καλές δουλειές, σκέψου τι μπορείς να κάνεις με έναν Iwata. Δε θα επέμενα εάν δεν τον είχα δοκιμάσει. Και σε όποιον το σύστησα δεν απογοητεύτηκε

Συνδεδεμένος tito

  • IPMS 1309
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1620
  • Age: 38
  • Τόπος: Αθήνα
  • Χρήστος Μπαλής
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 22, 2013, 05:56:24 μμ »
Τον Eclipse προσωπικα τον εχω δυομισι χρονια ειναι ο πρωτος μου αερογραφος και ειναι εξαιρετικος! Ποιοτικος, αξιοπιστος και ευκολος στη χρηση και στο καθαρισμα γιατι εχει και μπεκ "σταγονας" αλλα το μονο αρνητικο που εχω να πω ειναι οτι ειναι λιγο βαρυς για το χερι. Τωρα απο εκει και περα οτι λεει και η τσεπη σου φιλε μου...  ::salut::


Χρηστος

Αποσυνδεδεμένος Giorgos G

  • Αλανθαστος μοντελιστης ειναι αυτος που δεν κανει μοντελα.
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1794
  • Age: 51
  • Τόπος: θεσσαλονικη
  • Μοντελαρετε γιατι.......χανομαστε!
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 22, 2013, 06:19:13 μμ »
Εγω θα σου προτεινα να περιμενεις λιγο ακομη και να συγκεντρωσεις καποια χρηματα οσο αυτο ειναι δυνατο βεβαια,για να δεις για εναν IWATA High Performance B η C αναλογως του τι θελεις.Παντως και οι δυο αερογραφοι ειναι ιδανικοι για την κλιμακα και οχι μονο.Βεβαια ειναι στα 150-160 ευρω αν δεν κανω λαθος,αλλα αν ειναι να δωσεις 120 για eclipse η διαφορα στην τιμη δεν ειναι τοσο μεγαλη.Καποτε στη δεκαετια του 90 τον πληρωσα στον τοτε αντιπροσωπο Μιχαηλιδη 90000δρχ!Τωρα ειναι σχεδον στη μιση τιμη αλλα λεφτα δεν υπαρχουν!Ειμαι της γνωμης οτι οταν παιρνεις αερογραφο δεν κανεις συμβιβασμους στην ποιοτητα.Καλυτερα να μη παρεις 10 μοντελα και να παρεις ενα καλο εργαλειο.Αν εχεις κατασταλαξει στον badger που κι'αυτο ειναι πολυ καλο εργαλειο,μεταξυ Patriot και Renegade θα διαλεγα τον δευτερο. ::salut:: ::salut::
ΟΤΙ ΚΑΤΣΕΙ GROUP BUILT.


Αποσυνδεδεμένος PanPan

  • Παναγιώτης :)
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2533
  • Age: 32
  • Τόπος: Αθήνα
  • xtracolor!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 22, 2013, 07:21:00 μμ »
Με 75 ευρώ (χωρίς μεταφορικά όμως) από το chicago airbrush αγοράζεις τον Badger Renegade Velocity με μπεκ 0,21 mm ο οποίος νομίζω ότι είναι κορυφή και δεν θα χρειαστείς κάποιον άλλο ποτέ...

Αποσυνδεδεμένος CROW

  • magWerVE
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5195
  • Τόπος: West side
    • Image
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 22, 2013, 07:46:04 μμ »
Επανέρχομαι στο θέμα με μια ερώτηση. Μπορώ να πάρω από Αμερική τον Badger 105, βαρύτητας με μπεκ 0.3 μιας και θα έρθει συγγενής μου σύντομα με 60 ευρώ. Ο Eclipse επίσης βαρύτητας και 0.3 στο Plastimodellismo έχει αυτή τη στιγμή 120, αξίζει να περιμένω και να δώσω τα διπλάσια για τον Iwata ή ο 105 είναι εντάξει για 48άρια;
Mια χαρα ειναι και αξιζει τα λεφτα του. Εχω ομως υποψην οτι για βαψιματα που θελουν πολυ κοφτες δεσμες οι αερογραφοι που εχουν μπεκ σταγωνας δεν ειναι οτι καλυτερο. Ισως χρειαστεις αργοτερα και κατι πιο καταληλο. Ο 105 παντως θα σε καλυψει στο 90% των χρησεων,καθαριζει ευκολα,ειναι νταμαρι και με φτηνα ανταλακτικα!

Αποσυνδεδεμένος Thomas S.

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 387
  • Age: 55
  • Τόπος: Σέρρες
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 22, 2013, 07:59:36 μμ »
..................... για βαψιματα που θελουν πολυ κοφτες δεσμες οι αερογραφοι που εχουν μπεκ σταγωνας δεν ειναι οτι καλυτερο..............
Αλήθεια πως εξηγείται αυτό? Δεν εχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο, ιδίως με ακρυλικά χρώματα και σωστή πίεση - αραίωση. Δεν μπορώ να πω το ίδιο και για σμάλτα. Το overspray είναι μηδαμινό και ο χειρισμός γίνεται πολύ άνετα, σαν να κρατάς μολύβι.

Αποσυνδεδεμένος CROW

  • magWerVE
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5195
  • Τόπος: West side
    • Image
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 22, 2013, 08:08:42 μμ »
Αλήθεια πως εξηγείται αυτό? Δεν εχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο, ιδίως με ακρυλικά χρώματα και σωστή πίεση - αραίωση. Δεν μπορώ να πω το ίδιο και για σμάλτα. Το overspray είναι μηδαμινό και ο χειρισμός γίνεται πολύ άνετα, σαν να κρατάς μολύβι.
Aφου κατα την γνωμη σου δεν ισχυει δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος να αναφερθω στο γιατι. To γεγονος παντως οτι δεν εχεις προβλημα με τα ακρυλικα (αληθεια,τι μαρκα?) και εχεις με τα σμαλτα που ειναι πολυ πιο ευκολα στον χειρισμο μου λεει οτι δεν το εχεις ψαξει αρκετα το θεμα. :wink:

Αποσυνδεδεμένος Thomas S.

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 387
  • Age: 55
  • Τόπος: Σέρρες
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 22, 2013, 08:16:14 μμ »
Aφου κατα την γνωμη σου δεν ισχυει δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος να αναφερθω στο γιατι. To γεγονος παντως οτι δεν εχεις προβλημα με τα ακρυλικα (αληθεια,τι μαρκα?) και εχεις με τα σμαλτα που ειναι πολυ πιο ευκολα στον χειρισμο μου λεει οτι δεν το εχεις ψαξει αρκετα το θεμα. :wink:
Οι επιλογές μου είναι λίγες και συγκεκριμένες. Από σμάλτα Humbrol - που δεν τα θεωρώ εύκολα στο χειρισμό - και από ακρυλικά TAMIYA & GUNZE. Πάντα με το διαλυτικό της εταιρίας. Οι γραμμές που κάνω σε 1/72 είναι επαρκέστατες και το overspray σχεδόν ανύπαρκτο. Μικροδιορθώσεις και touch ups γίνονται πανεύκολα. Θα εκτιμούσα αν μου αιτιολογούσες τη δυσκολία που έχουν αυτοί οι αερογράφοι και πόσο περισσότερο πρέπει να το ψάξω, ώστε να βελτιωθώ όσο γίνεται. Εξάλου κι εμείς από πιο ψαγμένους μαθαίνουμε

Αποσυνδεδεμένος CROW

  • magWerVE
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5195
  • Τόπος: West side
    • Image
Απ: Επιλογή νέου Badger
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 22, 2013, 08:32:23 μμ »
Οι επιλογές μου είναι λίγες και συγκεκριμένες. Από σμάλτα Humbrol - που δεν τα θεωρώ εύκολα στο χειρισμό - και από ακρυλικά TAMIYA & GUNZE. Πάντα με το διαλυτικό της εταιρίας. Οι γραμμές που κάνω σε 1/72 είναι επαρκέστατες και το overspray σχεδόν ανύπαρκτο. Μικροδιορθώσεις και touch ups γίνονται πανεύκολα. Θα εκτιμούσα αν μου αιτιολογούσες τη δυσκολία που έχουν αυτοί οι αερογράφοι και πόσο περισσότερο πρέπει να το ψάξω, ώστε να βελτιωθώ όσο γίνεται. Εξάλου κι εμείς από πιο ψαγμένους μαθαίνουμε
Ξεκιναμε απο κατι βασικο. Τα Gunze και τα Tamiya δεν ειναι ακρυλικα. Ειναι σμαλτα νερου και εχουν διαφορετικη συμπεριφορα απο τα υπολοιπα μοντελιστικα ακρυλικα. Ο λογος που τα μπεκ σταγωνας δεν κανουν για λεπτοδουλειες ειναι το φυσικο τους μεγεθος. Οταν λεω μεγεθος δεν αναφερομαι στην διαμετρο αλλα τον κενο χωρο του μπεκ. Λογο της μεγαλης ποσοτητας χρωματος που υπαρχει μεσα στο μπεκ πριν πατησουμε την σκανδαλη η παραμικρη κινηση προς τα πισω  της βελονας μεγαλωνει την παροχη χρωματος υπερβολικα σε σχεση με τους κλασικους αερογραφους. Αυτος ειναι ο λογος που και οι ιδιοι οι κατασκευαστες τους αποκαλουν high volume αερογραφους. Αλλος ενας λογος ειναι οτι κανενα  μπεκ σταγωνας δεν εχει μικροτερη διαμετρο απο 0,5. Ειναι κατασκευαστικο το προβλημα. Αλλος ενας λογος ειναι η προσπαθεια των εταιριων να κανουν αυτους τους αερογραφουν all in one.  Για να μπορουν λοιπον να βγαλουν πιο λεπτες δεσμες απο αυτες που η σχεδιαση επιτρεπει αλαζουν την κωνικοτητα της βελονας απο προοδευτικη σε κλιμακωτη. Αυτο δημιουργει επιπλεον προβλημα ελεγχου γιατι η δεσμη μεγαλωνει με μη αναλογο του τραβηγματος της σκανδαλης τροπο.  Μια δοκιμη αναμεσα σε δυο αερογραφους του ιδιου κατασκευαστη, με την ιδια διαμετρο μπεκ αλλα με διαφορετικη σχεδιαση θα μπορουσε να σε διαφωτησει ακομα περισοτερο.

Tags: badger