Καλησπέρα παιδιά!

Εγώ δεν ασχολούμαι με μοντελισμό. Πάντα είχα το 'μικρόβιο' λόγω της αγάπης μου για τα τραίνα, οπότε δεν ήθελα πολύ για να καταπιαστώ... λόγω κόστους όμως δεν έγινε ποτέ. Είμαι όμως σε έναν
διπλανό χώρο, αυτό των ιδιοκατασκευών (DIY). Εκεί μπορώ να ασχοληθώ με πραγματικά οτιδήποτε... από ανανεώσεις παλιών ποδηλάτων, μέχρι και... ιδιόχειρες ηλεκτρονικές κατασκευές με πλατφόρμες prototyping.
Παρόλο λοιπόν που δεν είναι μοντελιστής, ήρθα σε αναζήτηση βοήθειας, διότι σε κάποια πράγματα απαιτώ τέλειο βάψιμο και φινίρισμα. Όταν λέω τέλειο, εννοώ επιφάνειες-καθρέπτης. Να φανταστείτε ότι έχω χρησιμοποιήσει για γυάλισμα μπλοκ 3500 grit!

Η ερώτησή μου λοιπόν είναι... θα με εξυπηρετήσει ένας αερογράφος; Δεδομένου του "εύρους" όσων ασχολούμαι; Διότι μπορεί σήμερα να θελήσω να βάψω τα πλαστικά από ένα laptop και αύριο... κάνα φτερό αυτοκινήτου!
Πρόσφατα είχα αγοράσει το Bosch PFS 55, το οποίο είναι HVLP πιστόλι βαφής. Δε με ικανοποίησε ιδιαίτερα, ιδίως λόγω του ότι βάφει "χοντρά". Για έπιπλα ή τοίχους είναι καλό. Για πιο λεπτές δουλειές, με τίποτα... σκεφτόμουν λοιπόν να αγοράσω έναν αεροσυμπιεστή με αεροφύλακα, (μικρό βεβαια) συνδυάζοντάς τον με είτε α) ένα 'κλασικό' πιστόλι βαφής, ή β) έναν αερογράφο. Μετά όμως διάβασα ότι οι αερογράφοι χρησιμοποιούν δικούς τους αεροσυμπιεστές, αθόρυβους, πιο αδύναμους, κλπ, κλπ. Οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να διαλέξω μία από τις δύο κατηγορίες.
Εσείς τι θα κάνατε, έχοντας και μεγαλύτερη εμπειρία στο θέμα; Μήπως ένας αερογράφος είναι υπερβολικά "λεπτός" για τις δουλειές που θέλω; Ως τώρα, χρησιμοποιώ πινελάκι και ρολό, ανάλογα την περίπτωση. Όλα στο χέρι, με στεγνό ή υγρό γυαλοχαρτάρισμα με μπλοκ, με grit μέχρι όσο πάει...