ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία
Αεροπορική φωτογραφία! -Part: 2
Viggen_F17:
Όντως, πολύ όμορφη και συναρπαστική!
Doc:
--- Παράθεση από: fisherman στις Οκτωβρίου 22, 2012, 01:50:21 μμ ---Και μια πολύ όμορφη φωτό από τον Κώστα που φαίνεται ότι έχει πάρει τα βουνά τελευταία (όσοι έχουν δει το λεύκωμα της 363 θα καταλάβουν τι εννοώ):
http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/North-American-Rockwell/2174403/L/&sid=2ee0ece7cc4006f9e2e1af69d8d0c1ac
--- Τέλος παράθεσης ---
+1000!!! ::salut::
dsamba:
--- Παράθεση από: fisherman στις Οκτωβρίου 22, 2012, 01:50:21 μμ ---Αφήσαμε τις low-viz παραλλαγές και το γυρίσαμε στα ...ροζ αεροπλάνα? :mrgreen: Που τους πέτυχες αυτούς τους τύπους?
--- Τέλος παράθεσης ---
Πεδίο προσγειώσεων "Γεώργιος Παπαδόπουλος" - Κωπαϊδα, δίπλα στον "Ικαρο" (Κυριακή 21-10-2012)
Και σε αυτό το αεροπλάνο στριμώχτηκαν και 6-7 άτομα...
Matia348:
--- Παράθεση από: fisherman στις Οκτωβρίου 22, 2012, 01:50:21 μμ ---Και μια πολύ όμορφη φωτό από τον Κώστα που φαίνεται ότι έχει πάρει τα βουνά τελευταία (όσοι έχουν δει το λεύκωμα της 363 θα καταλάβουν τι εννοώ):
http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/North-American-Rockwell/2174403/L/&sid=2ee0ece7cc4006f9e2e1af69d8d0c1ac
--- Τέλος παράθεσης ---
Ευχαριστώ Γιώργο. ::salut::
Η φωτογραφία είναι μια από τις πολλές από Τ-2 με πτήσεις πάνω από ορεινό ανάγλυφο και θάλασσα και οι οποίες στο μεγαλύτερο μέρος τους δημοσιεύονται για πρώτη φορά στο εν λόγω λεύκωμα.
Ατυχώς το επετειακό αεροσκάφος (μια σχεδίαση εμπνευσμένη στο μεγαλύτερο μέρος της από τον Γιώργο) δεν ήταν έτοιμο εγκαίρως για να συμπεριληφθεί κι αυτό.
Spoiler (hover to show)Κι ότι έλεγα ότι είμαι ένα βήμα πριν πάρω τα βουνά. :?
phantom_phixer:
--- Παράθεση από: fisherman στις Οκτωβρίου 22, 2012, 01:50:21 μμ ---...
Και μια πολύ όμορφη φωτό από τον Κώστα που φαίνεται ότι έχει πάρει τα βουνά τελευταία (όσοι έχουν δει το λεύκωμα της 363 θα καταλάβουν τι εννοώ):
http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/North-American-Rockwell/2174403/L/&sid=2ee0ece7cc4006f9e2e1af69d8d0c1ac
--- Τέλος παράθεσης ---
Πράγματι, πολύ καλή! ::good_job_smilie::
Το λεύκωμα της 363 είναι μια αξιόλογη προσθήκη στην βιβλιοθήκη μας.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση