ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία

Αεροπορική φωτογραφία! -Part: 2

<< < (3/31) > >>

Matia348:
Ευχαριστούμε Κώστα.  ::salut::


--- Παράθεση από: phantom_phixer στις Οκτωβρίου 23, 2012, 04:58:54 μμ ---Πράγματι, πολύ καλή!  ::good_job_smilie::

Το λεύκωμα της 363 είναι μια αξιόλογη προσθήκη στην βιβλιοθήκη μας.

--- Τέλος παράθεσης ---

Viggen_F17:

--- Παράθεση από: phantom_phixer στις Οκτωβρίου 23, 2012, 04:58:54 μμ ---Πράγματι, πολύ καλή!  ::good_job_smilie::

Το λεύκωμα της 363 είναι μια αξιόλογη προσθήκη στην βιβλιοθήκη μας.

--- Τέλος παράθεσης ---

Συμφωνώ απολύτως! Έστειλα και ένα σε έναν καλό φίλο στην Αργεντινή, μηχανικός στη ναυτική αεροπορία, και έμεινε ενθουσιασμένος :D

Jet72:
ʼλλο πάλι και τούτο, το Τ-2 στο Axalp ???

Doc:
http://www.airfighters.com/photo/109916/L/Greece-Air-Force/General-Dynamics-F-16C-Fighting-Falcon/528/

Eagle:
Γιατρέ έγραψες πάλι! Εξαιρετική φωτό! Πολλά μπράβο!  ::salut::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση