ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία
Αεροπορική φωτογραφία! -Part: 2
Matia348:
Ευχαριστούμε Κώστα. ::salut::
--- Παράθεση από: phantom_phixer στις Οκτωβρίου 23, 2012, 04:58:54 μμ ---Πράγματι, πολύ καλή! ::good_job_smilie::
Το λεύκωμα της 363 είναι μια αξιόλογη προσθήκη στην βιβλιοθήκη μας.
--- Τέλος παράθεσης ---
Viggen_F17:
--- Παράθεση από: phantom_phixer στις Οκτωβρίου 23, 2012, 04:58:54 μμ ---Πράγματι, πολύ καλή! ::good_job_smilie::
Το λεύκωμα της 363 είναι μια αξιόλογη προσθήκη στην βιβλιοθήκη μας.
--- Τέλος παράθεσης ---
Συμφωνώ απολύτως! Έστειλα και ένα σε έναν καλό φίλο στην Αργεντινή, μηχανικός στη ναυτική αεροπορία, και έμεινε ενθουσιασμένος :D
Jet72:
ʼλλο πάλι και τούτο, το Τ-2 στο Axalp ???
Doc:
http://www.airfighters.com/photo/109916/L/Greece-Air-Force/General-Dynamics-F-16C-Fighting-Falcon/528/
Eagle:
Γιατρέ έγραψες πάλι! Εξαιρετική φωτό! Πολλά μπράβο! ::salut::
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση