...δεν νομίζω όμως ότι το χαρήκανε για πολύ...
Και τοσο που το χαρηκανε αρκετα ηταν, οταν κρατας κατι αρκετο χρονικο διαστημα το βαριεσαι
ειχε και το τιμονι δεξια , και λοξη την καρεκλα του οδηγου
ειπα να αλλαξω θεση στο τιμονι να μπει αριστερα και να ισιωσω την καρεκλα ,αλλα μετα ποιος σε ακουει
A!!! Θα σε πιπεριάσω (και έχω καιρό να το κάνω αυτό). Το Dingo, ήταν από τα καλύτερα αναγνωριστικά όλων των εμπολέμων. Είχε πολύ καλή προστασία έναντι ναρκών, ήταν ταχύτατο και είχε εξαιρετική οδική συμπεριφορά, τόσο στο δρόμο όσο και cross-country. Επίσης τα flat run λάστιχά του (μεγάλη καινοτομία την εποχή εκείνη), έκαναν περιττή τη ρεζέρβα (αν και για κάποιο περίεργο λόγο κάποια είχαν ). Δεν είναι τυχαίο ότι έμεινε τόσα χρόνια σε παραγωγή και μάλιστα εν μέσω πολέμου
Άντε Γιάννη προχώρα το να το δούμε τελειωμένο (έστω και... δεύτερο χέρι)
ΔΚ
Δημητρη ηταν αξιοπιστο οχημα και με χαμηλο προφιλ , πιστευω να τελειωσει
σχετικα γρηγορα,εχω και μια φιγουρα για το συγκεκριμενο για να ειναι κομπλε
Γιαννη δεν εχεις αφησει τιποτα στους συμμαχους!!
Αντε κανε και αυτο και αν χρειαστεις σταυρους πες μου
Δανη σταυρους δινει το κιτ ,αλλα υπαρχουν τοσα βρεττανικα για σταυρωμα και ισως χρειαστω