Eιμαι φανατικος αρματας.
Συνηθως δεν με συγκινουν οι κατασκευες αεροσκαφων.
Οπως ειπα και το Σαββατο ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ που θα φτιαξω σιγουρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Δεν ξερω απο κατασκευη τι λεει κι αν σε προκαλει οταν το φτιαχνεις αλλα σαν εμφανιση ειναι οτι πιο ομορφο(ας μου επιτραπει η λεξη αν και μιλαμε για πολεμικο αεροσκαφος) εχω δει!!!Εχει ενα κατι ρε παιδια,μια αγριαδα,εναν τσαμπουκα και ταυτοχρονα ειναι καμπυλογραμμο
Πολυ καλη δουλεια παιδια!!!!!!!!!!!!