Στέλιο σε αυτό δεν ξέρω να σου απαντήσω για δυο λόγους.
Πρώτον διότι και οι τρεις badger που αγόρασα από το εξωτερικό δεν παρουσίασαν κάποιο πρόβλημα και δεύτερον επειδή αγόρασα και πολλά ανταλλακτικά από μαγαζί (πάλι του εξωτερικού) με αποτέλεσμα να έχω πολλές επιλογές και λύσεις σε οποιοδήποτε πρόβλημα μου δημιουργηθεί. Είτε μιλάμε για μπεκ, είτε για βελόνες, είτε για βαλβίδες αέρα είτε για στεγανοποιητικά τεφλόν.