0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
AA Ωραίο το Mig-1.44 και από ότι είδα υπάρχουν και refs στο internet.Μας βάζεις σε πειρασμούς.Από ότι βλέπω το έκανες επιχειρησιακό (what if).Το κιτ τι έλεγε;Ωραία συλλογή!!!
Πολυ καλη και ωραια η συλλογη.Εχω στο στοκ τα παρακατω κιτς απο Zvezda στην 1/72 αφτιαχτα:1. MiG-29 Soviet fighter-bomber 2. Su-47 'Berkut' Russian fighter 3. Su-25 'Frogfoot' Soviet attack fighter 4. MiG-31 Russian modern interceptor 5. MiG 1.44 Russian multi-role fighter Καποια στιγμη θα τα ξεκινησω η καλυτερα θα τα ανταλαγω γιατι προτιμω την 1/48.Παντος η συλλογη σου ειναι πολυ καλη
Φιλε μου πλην του μιγκ-29 και του βατραχοποδαρου τα αλλα ουτε υπαρχουν ουτε φαινεται κανεις διατεθιμενος να τα βγαλει 48ρια Εξαιρεση ισως το Μιγκ-31................ελπιζουμε στον Κινεζο
Αρη δεν ειναι επιχειρησιακο το 1-44.Ετσι ηταν,γκρι απο πανω γαλαζιο απο κατω.Εδω κι ενα μηνα σπαω το κεφαλι μου να το κανω ετσι ή να το "πειραξω" ;Και περιμενει στο βαφειο το ερμο BTW Dayhawk, ωραια η συλλογη αλλα θελει μεγαλωμα PAK-FA,Berkut,Yak-141 Freestyle,Su-34,Su-35,Mig-35 κι ορεξη ναχεις
οποτε θες να τα πουλησεις θα ειμαι αμεσα ενδιαφερομενος λοιπον ,αρχικα εξαιρετικα τα μαχητικα σου dayhawk !και μαλιστα αυτα που αρεσουν (russia rulezzzzz)κανα καλο κιτ σα μιγκ-29 σου-27 σου-30 εχετε να μου προτεινετε?