Αποστολέας Θέμα: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/2006  (Αναγνώστηκε 7581 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mmaker

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 9893
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
« Απάντηση #50 στις: Οκτωβρίου 01, 2006, 05:17:11 μμ »
Να σαι καλά Νικολή!
Χαρήκαμε όλοι που σε γνωρίσαμε και από κοντά,αλλά όχι αρκετά!
Με το καλό να τα ξαναπούμε και με σένα και με τον Γιώργο! :wink:
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

Αποσυνδεδεμένος Παναγιώτης Μαυροειδής

  • Δεν είναι ψέμα, τελείωσα μοντέλο!!!
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1991
  • Age: 50
  • Τόπος: Βόλος
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
« Απάντηση #51 στις: Οκτωβρίου 02, 2006, 01:23:14 μμ »
Λοιπόν, ξεκινάω με τη δήλωση ότι ήταν η καλύτερη συνάντηση που έχω έρθει ποτέ (από τις άλλες τρεις :mrgreen: :mrgreen: )
Και συνεχίζω:

1) 5λεπτε χίλια ευχαριστώ για το κουβάλημα :wink: (για το κιβώτιο με τις μολότωφ λέω  :mrgreen:)
2) Λάμπρο τα μοντέλα που θα βάφω από δω και μπρός με τη βοήθεια του κομπρεσέρ θα είναι αφιερωμένα σε σένα και τα υπόλοιπα παιδιά που τρέξαν για την αγορά κομπρεσέρ (σας ευχαριστώ όλους, είστε άψογοι)
3) Φάνη πραγματικά χάρηκα που σε γνώρισα από κοντά (το περίμενα τόσο καιρό) και σε περιμένω στο Βόλο :wink: (έχω παραγγείλει και το χρυσό κλειδί της πόλης  :mrgreen: :mrgreen:)
4) Γιώργο (mmaker) το μοντελάκι είναι υπέροχο φίλε :wink: . Ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση  :D
5) Η έκθεση ήταν φανταστική  :shock: (ήταν η πρώτη επισκέφθηκα). Ένα μεγάλο μπράβο στους διοργανωτές :!:
6) Double Ugly ήταν μεγάλη χαρά μου που σε γνώρισα από κοντά. Να είσαι καλά και με το καλό να δούμε φτιαγμένα και τα μοντελάκια που αγόρασες :wink:
7) Σας ζηλεύω για τη δυνατότητα που έχετε να βρίσκεστε κάθε Σάββατο και για την παρέα που έχετε κάνει :wink: . Έχω να πω πως χωρίς καμιά εξαίρεση είστε φοβεροί τύποι.
8) Ανυπομονώ να σας ξαναδώ όλους το συντομότερο :D

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
« Απάντηση #52 στις: Οκτωβρίου 02, 2006, 01:26:20 μμ »
Παναγιώτη το κλειδί περιμένω να μου το δώσεις σε ειδική τελετή που θα γίνει σε κανά μήνα περίπου, αν όλα πάνε καλά!!!
Να είσαι καλά και να μας ξαναέρθεις σύντομα.
Όσο για το κομπρεσέρ απλά θα πάθεις πλάκα όταν το δουλέψεις!!!
 :wink:

Αποσυνδεδεμένος 5leptos

  • readiness και... γουστα να γινονται!
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 597
  • Age: 47
  • Τόπος: Αλιμος
  • we keep 'em flying day 'n night
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
« Απάντηση #53 στις: Οκτωβρίου 02, 2006, 05:33:38 μμ »
Λοιπόν, ξεκινάω με τη δήλωση ότι ήταν η καλύτερη συνάντηση που έχω έρθει ποτέ (από τις άλλες τρεις :mrgreen: :mrgreen: )
Και συνεχίζω:

1) 5λεπτε χίλια ευχαριστώ για το κουβάλημα :wink: (για το κιβώτιο με τις μολότωφ λέω  :mrgreen:)
2) Λάμπρο τα μοντέλα που θα βάφω από δω και μπρός με τη βοήθεια του κομπρεσέρ θα είναι αφιερωμένα σε σένα και τα υπόλοιπα παιδιά που τρέξαν για την αγορά κομπρεσέρ (σας ευχαριστώ όλους, είστε άψογοι)
3) Φάνη πραγματικά χάρηκα που σε γνώρισα από κοντά (το περίμενα τόσο καιρό) και σε περιμένω στο Βόλο :wink: (έχω παραγγείλει και το χρυσό κλειδί της πόλης  :mrgreen: :mrgreen:)
4) Γιώργο (mmaker) το μοντελάκι είναι υπέροχο φίλε :wink: . Ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση  :D
5) Η έκθεση ήταν φανταστική  :shock: (ήταν η πρώτη επισκέφθηκα). Ένα μεγάλο μπράβο στους διοργανωτές :!:
6) Double Ugly ήταν μεγάλη χαρά μου που σε γνώρισα από κοντά. Να είσαι καλά και με το καλό να δούμε φτιαγμένα και τα μοντελάκια που αγόρασες :wink:
7) Σας ζηλεύω για τη δυνατότητα που έχετε να βρίσκεστε κάθε Σάββατο και για την παρέα που έχετε κάνει :wink: . Έχω να πω πως χωρίς καμιά εξαίρεση είστε φοβεροί τύποι.
8) Ανυπομονώ να σας ξαναδώ όλους το συντομότερο :D



πανο ξαναελα αθηνα και κουβαλαω και hobos μονος μου στην πλατη! να σαι καλα!
συναδερφοι δεν γραφουμε και τιποτα για το επομενο meeting :?:
αντε γιατι την αλλη εβδομαδα εχω κερδισει ενα μαγευτικο 7ημερο στο isla bonita :!:ποτε θα σας ξαναδω :?:


Κε mmaker,το πιασες το υπονοουμενο ετσι... :?: :?: :?:wink:  :wink:  :wink:
advrider.com

Αποσυνδεδεμένος ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 463
  • Age: 54
  • Τόπος: AΘΗΝΑ
  • Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
« Απάντηση #54 στις: Οκτωβρίου 02, 2006, 06:09:25 μμ »
Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν ........πολύ ... και πολύ ....guhu guhu - fifty cent black power. :D :D :D :D
ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ .Να 'στε καλά,  ρε παιδιά.
Καλά τώρα περιτό να πώ οτι κατουρήθηκα πάνω μου που πήρα και το χάλκινο . :o :o Δεν το περίμενα οτι σου δίνει τόση χαρά,αυτό πρέπει να είναι σαν το σέξ άμα δοκιμάσης κκκκκολάς.
Και μετά μου έλεγε ο Μέλπας γιατί κοίταγα κάτω και δεν μπορούσε να με πάρει φωτογραφία,τη στιγμή της απονομής. Μαραγκός είμαι ρε Κώστα δεν είμαι η Βουγιουκλάκη!!!
Σύντεκνε ντάμπλ άγγλυ την άλλη φορά που θα έρθεις μην ανυσηχείς για την διαμονή.
Και του χρόνου με υγεία  φώτιση και τα φετινά προβλήματα λυμένα.(με φίλτρο η άφιλτρο)? λαγέ γιατί δεν φοράς κράνος? :lol: :lol:
 
 
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!

Αποσυνδεδεμένος 5leptos

  • readiness και... γουστα να γινονται!
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 597
  • Age: 47
  • Τόπος: Αλιμος
  • we keep 'em flying day 'n night
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
« Απάντηση #55 στις: Οκτωβρίου 02, 2006, 06:12:17 μμ »
Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν ........πολύ ... και πολύ ....guhu guhu - fifty cent black power. :D :D :D :D
ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ .Να 'στε καλά,  ρε παιδιά.
Καλά τώρα περιτό να πώ οτι κατουρήθηκα πάνω μου που πήρα και το χάλκινο . :o :o Δεν το περίμενα οτι σου δίνει τόση χαρά,αυτό πρέπει να είναι σαν το σέξ άμα δοκιμάσης κκκκκολάς.
Και μετά μου έλεγε ο Μέλπας γιατί κοίταγα κάτω και δεν μπορούσε να με πάρει φωτογραφία,τη στιγμή της απονομής. Μαραγκός είμαι ρε Κώστα δεν είμαι η Βουγιουκλάκη!!!
Σύντεκνε ντάμπλ άγγλυ την άλλη φορά που θα έρθεις μην ανυσηχείς για την διαμονή.
Και του χρόνου με υγεία  φώτιση και τα φετινά προβλήματα λυμένα.(με φίλτρο η άφιλτρο)? λαγέ γιατί δεν φοράς κράνος? :lol: :lol:


υποτιτλους ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!
γεια σου μητσαρα!
 
 
advrider.com

Αποσυνδεδεμένος 5leptos

  • readiness και... γουστα να γινονται!
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 597
  • Age: 47
  • Τόπος: Αλιμος
  • we keep 'em flying day 'n night
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
« Απάντηση #56 στις: Οκτωβρίου 02, 2006, 06:13:35 μμ »
Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν ........πολύ ... και πολύ ....guhu guhu - fifty cent black power. :D :D :D :D
ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ .Να 'στε καλά,  ρε παιδιά.
Καλά τώρα περιτό να πώ οτι κατουρήθηκα πάνω μου που πήρα και το χάλκινο . :o :o Δεν το περίμενα οτι σου δίνει τόση χαρά,αυτό πρέπει να είναι σαν το σέξ άμα δοκιμάσης κκκκκολάς.
Και μετά μου έλεγε ο Μέλπας γιατί κοίταγα κάτω και δεν μπορούσε να με πάρει φωτογραφία,τη στιγμή της απονομής. Μαραγκός είμαι ρε Κώστα δεν είμαι η Βουγιουκλάκη!!!
Σύντεκνε ντάμπλ άγγλυ την άλλη φορά που θα έρθεις μην ανυσηχείς για την διαμονή.
Και του χρόνου με υγεία  φώτιση και τα φετινά προβλήματα λυμένα.(με φίλτρο η άφιλτρο)? λαγέ γιατί δεν φοράς κράνος? :lol: :lol:


υποτιτλους ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!
γεια σου μητσαρα!
 
 



υποτιτλους ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!
γεια σου ρε μητσαρα!
advrider.com

Αποσυνδεδεμένος dedalos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3023
  • Age: 52
  • Τόπος: Χαλκιδα
  • Can't help myself...it's a sickness!!
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
« Απάντηση #57 στις: Οκτωβρίου 02, 2006, 06:25:56 μμ »
Kοιτα μην την ψωνισεις τωρα και αρχισεις τα "ξερεις ποιος ειμαι εγω ρε?Εχω και βραβειο εγω!!"(εχω και σκαφος παμε μια βολτα??) :lol: :lol: :lol:
Γνωστος κι ως...doctor evergreen...Τασος ο "δεν τελειωνω τιποτα"....και λοιπα cosmetic επιθετα..

Αποσυνδεδεμένος ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 463
  • Age: 54
  • Τόπος: AΘΗΝΑ
  • Σαούλ Σαούλ γιατί με καταδιώκεις ;;
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
« Απάντηση #58 στις: Οκτωβρίου 02, 2006, 06:52:24 μμ »
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ :D :D :D
Ναι ρε μασάς ???  (για θυμήσου) ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΕΊΜΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΕΝΤΕΤΑ???? ΠΕΙΡΑΖΕΙ???? ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ!!!  Ο φλωρινιώτης με το χειλάκι το τσαχπίνικο εεε το'χεις δεί ; :D :D :D
Του χρόνου θα σκάσω μύτη στην έκθεση με λαμέ σακάκι με πούλιες απάνω και κόκκινο δερμάτινο παντελόνι. Ναι ρε σοβαρα γιΑτί καλιτέχνης δεν είμαι και 'γω?
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ  ΑΑΥΤΌ ΘΑ ΗΤΑΝ ΓΈΛΙΟ... ΟΧΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΙΑΤΙΚΟ. :D
ΙΣΡΑΗΛ = (Συνεπεια , Αξιοπιστία , Αποτελεσματικότης). Δεν έχετε παρά να μας μιμηθείτε !!!

Αποσυνδεδεμένος ALEX_SSGTi

  • Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
  • Moderator
  • Scale 1/32
  • *****
  • Μηνύματα: 9128
  • Age: 49
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μοdelling is just fun!
    • ModelClub.GR
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
« Απάντηση #59 στις: Οκτωβρίου 02, 2006, 06:55:35 μμ »
Ωχ, πάει την ψώνισε αυτός!!!!!
Εγώ πάλι δηλώνω ερασιτέχνης, δηλαδή, εραστής της τέχνης!!!(όπως λέει και ένας φίλος μου!)

Αποσυνδεδεμένος melpas1013

  • Διαχειριστής
  • Scale 1/24
  • *****
  • Μηνύματα: 13250
  • Age: 47
  • Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
  • Στούμπανος Κώστας
    • Image
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
« Απάντηση #60 στις: Οκτωβρίου 02, 2006, 07:21:56 μμ »
Χαχαχαχα... Όλα καλά, όλα καλύτερα...

Αποσυνδεδεμένος Nikos Tsitsos

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2813
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
« Απάντηση #61 στις: Οκτωβρίου 02, 2006, 07:33:11 μμ »
MΗΤΣΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΕΝΤΕΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!

Να σε δω με λαμε κουστουμακι κι ας πεθανω!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

50 CENT μου εσυ!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Αποσυνδεδεμένος leopard

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 13041
  • Τόπος: ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  • GREEK POWER FOR EVER
Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
« Απάντηση #62 στις: Οκτωβρίου 02, 2006, 07:55:59 μμ »
Έχουμε ξεφύγει τελείως!!!!
Αλλά μου αρέσει!!!!!!!!!!!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tags: