Ευχαρηστω για τα καλα σας λογια παιδια πιστευω το επομενο να ειναι ακομα καλητερο και με πιο στρομενες φθορες!!!χεχεχε
Το επομενο το εχω ειδη στην κατοχη μου και ειναι ενα μοντελο παλι της trumpeter 1:24 ενα BF-109 G που μου ειχαν κανει δωρο φιλοι μου στα γεννεθλια μου πανω που ειχα πει οτι θα σταματησω τις μεγαλες κλιμακες δεν ειναι για αρχαριους τωρα δεν μπορω να μην το φτιαξω το λιγουρευομαι.
Σημερα επιτελους την κανω απο Ιταλια παω Χανια για διακοπες!!Οποτε με τον νεο χρονο αλλη μια περιπετια αρχιζει!!!!
Θα ηθελα να συμπληροσω κατι που ειχα ξεχασει στο προηγουμενο ποστ λογο ταχυτητας και ειναι πολυ συμαντικο οτι η βοηθεια σας ολο αυτον το χρονο που ειμαστε μαζι μεσα απο αυτο το φορουμ ηταν καταλητικη για το μοντελο οσο και για μενα.
Με τον νεο χρονο ευχομαι σε ολους σας και στις οικογενιες σας υγεια χαρα ευτηχια και καλα μοντελαρισματα !!!!!