Πολύ ωραία ιδέα!!!!
Δεν έχω καμία αμφιβολία, ότι θα το φτιάξεις, υπέροχο!!!!
Μία επισήμανση μόνο:
Είπες ότι θα το κάνεις 10 χρόνια μετά. Έχει υπόψη σου, ότι οι εικόνες "βανδαλισμού", σημειώθηκαν τα τελευταία χρόνια, όταν οι Ουκρανικές αρχές, χαλάρωσαν τα μέτρα καραντίνας (λόγο κόστους) και διάφοροι μπάιναν μέσα στην πόλη. Μέχρι το '90 τουλάχιστον, η πόλη και η γύρω περιοχή, ήταν σε κλειστή αυστηρότατη καραντίνα, με αποτέλεσμα, να μην υπάρχουν βανδαλισμοί (σπασμένα τζάμια, αναποδογυρισμένα τραπέζια, σπίτια σε ανακατοσούρα κ.λ.π.). Είχαν μόνο φυσική φθορα και την εισβολή της φύσης στην πόλη (χορταριασμένοι δρόμοι, δέντρα στην μέση του δρόμου κ.λ.π.) καθώς οι πολίτες του Pripyat, άφησαν τα πάντα σε πλήρη τάξη, με το σκεπτικό ότι θα ξαναγύριζαν. Επιφυλάσσομαι να ανεβάσω στιγμιότυπα, απο ντοκυμανταίρ της Ουκρανικής τηλεόρασης, το 93, την πρώτη κινηματογράφιση της πόλης, μετά την ανακύρηξη της Ουκρανίας ως ανεξάρτητου κράτους, όπου οι εικόνες, είναι πολύ πιό "ανατριχιαστικές" γιατί δείχνουν μια "φυσιολογική" πόλη, με ίχνη ανθρώπινης παρουσίας, που όμως οι άνθρωποι λείπουν...