ʼλλο ένα meeting έλαβε τέλος,με την παρουσία των γνωστών/ψυχάκηδων μοντελιστών,αλλά κυρίως με του συνάδελφου και φίλου Δημήτρη (117Tacan) απ την όμορφη Ζάκυνθο.
Αν και αρκετοί έλειπαν απ την παρέα,ο γνωστός τζερτζελές και ο χαβαλές,έδινε και έπαιρνε!
Ιδού λοιπόν μερικοί απ τους παρεβρισκόμενους...
Η παρέα μαζεμένη με αρκετούς να με γράφουν στο σφύριγμα για φωτογράφηση!

Αριστερά ο Σωτήρης(κωλόψαρο θα λιώσεις!!!) και δεξιά ο 117Τacan!

Heater,Mirage και Crow!

Νick Oliver Kalimeris,Heater και Mirage!

O Sotiris πάλι,με τον Δημήτρη(117Tacan)

Tα χρυσά μου,Νίκος Τσίτσος και Δημήτρης(Αstrapogiannos)


Φτου σας βρε μη σας ματιάξω!!!


Ο Σωτήρης σε solo photo....

Οι δύο Δημήτρηδες,Staticjim και Crow!

Και τέλος ο Τάσος(Dedalos),σε διπλή πόζα!



ΥΓ.
Μητσάρα χάρηκα πολύ για το λίγο που τα είπαμε και εις το επανειδίν!
