0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
δηλωστε συμμετοχη για τις 23 του μηνα εδω
Χωράω στους καναπέδες... : Αν ναι λέω να περάσω...
Παράθεση από: 117tacan στις Σεπτεμβρίου 13, 2006, 09:01:41 πμΧωράω στους καναπέδες... : Αν ναι λέω να περάσω... Σου έχω έτοιμο τον καναπέ!!!
Απ τις 12 και κάτι,αλλά πριν θα είσαι μαζί μου στο σπίτι!