Μετά τα δεύτερα διόδια(των Οινοφύτων δηλαδή) είναι η έξοδος για Χαλκίδα.Η επόμενη έξοδος στα 500 μέτρα είναι του Σχηματαρίου.
Πάτε δεξιά και μετά, κάτω απ την εθνική και αμέσως αριστερά σαν να πηγαίνετε προς Αθήνα,αλλά απ τον παράδρομο.Μετά πάτε αριστερά δεξιά συνέχεια ακολουθώντας κάποιες μικρές ταμπέλες που γράφουν "Αεροπορική βάση Τανάγρας"