Αποστολέας Θέμα: MODELCLUB MEETING "15-16-17" Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!  (Αναγνώστηκε 6817 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Viper

  • Modelclub.gr
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10061
  • Age: 49
  • Τόπος: Χωματερή της Ευρώπης
  • Keep modeling !
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
« Απάντηση #50 στις: Σεπτεμβρίου 16, 2006, 11:57:33 μμ »
ο φιλος μου ο andreasmd13 ρωταει :arrow: se poia exodo vgeno gia tanagra sto diodia  oinofyton?  :?: :?: :?: νομιζω μετα τα διοδια οινοφυτων οντως :wink:

Αποσυνδεδεμένος mmaker

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 9893
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
  • modelclub.gr
    • Ελληνική Μοντελιστικη Κοινότητα
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
« Απάντηση #51 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2006, 12:11:48 πμ »
Μετά τα δεύτερα διόδια(των Οινοφύτων δηλαδή) είναι η έξοδος για Χαλκίδα.Η επόμενη έξοδος στα 500 μέτρα είναι του Σχηματαρίου.
Πάτε δεξιά και μετά, κάτω απ την εθνική και αμέσως αριστερά σαν να πηγαίνετε προς Αθήνα,αλλά απ τον παράδρομο.Μετά πάτε αριστερά δεξιά συνέχεια ακολουθώντας κάποιες μικρές ταμπέλες που γράφουν "Αεροπορική βάση Τανάγρας"
Γιώργος   
Ναι,φτιάχνουμε και κοσμήματα!Κάντε ένα Like!
www.facebook.com/artnclay.gr

Αποσυνδεδεμένος andreasmd13

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Age: 57
  • Τόπος: ATHENS
Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
« Απάντηση #52 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2006, 12:35:02 πμ »
Telika piga simera apo ta diodia Oinofyton kai akolouthisa tis tampeles gia tin basi olla ok ....thanks anyway!!!! :D


Tags: