Αποστολέας Θέμα: Ζωνες ασφαλειας  (Αναγνώστηκε 749 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος flecktarn

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Age: 52
  • Τόπος: Αργυρουπολη
  • modelclub.gr
Ζωνες ασφαλειας
« στις: Σεπτεμβρίου 06, 2012, 08:28:08 πμ »
κυριοι καλημερα...

μπορει καποιος να μου πει πως μπορω να φτιαξω τις πορπες(οχι τους "ιμαντες') απο τις ζωνες ασφαλειας στην 1/35 ???
εχει καποιος να προτεινει καποιο tip ???
ευχαριστω εκ των προτερων

Γιωργος
εισαι στο μυαλοooooo..κατι μαγικοooooo

Tags: