Όταν ξεκίνησα να φτιάχνω αεροπλάνα πάντα ήθελα να φτιάξω ένα F-16
τελικά μου πήρε 15 χρόνια αλλά πήρα 3 μέσα σε 3 μήνες!
Ιδού το πρώτο που ήταν κάτι σαν πείραμα αφού ήταν το πρώτο αεροσκάφος
μου με preshade,με κομάτια φτιαγμένο από το 0 όπως η επέκταση στην ουρά
και οι κεραίες του ASPIS.Έχει αδυναμίες και το ξέρω αλλά δεν πειράζει γιατί το
F-16D block 30 θα είναι πολύ καλύτερο του έβαλα μάλιστα και ρητινένια καθίσματα.
Σημειώστε επίσης οτι δεν είναι 100% έτοιμο.
Ιδού οι πρώτες φωτογραφίες...


Και μία άνωθεν ελαφρώς θολή(γιατί βρε παιδιά θολώνουν στο zoom????).
